Terve, Onkohan syttymisherkkyys luokan 1 täyttävä MDF kattopaneeli/levy (haltex Isotex) luvallista laittaa autotallin sisäkattoon. Autotalli on lämmin ja sijaitsee yli 8m päässä asuinrakennuksista.
MDF levy autotallin sisäkattoon
4
2304
Vastaukset
- nvy567u
ei
- ArtoM
Hmm erikoista onko perusteita? Soitin Espoon palopäällikön päivystykseen ja lisäksi rakennusvalvontaan jossa sanottiin että palo-osastointia ei vaadita jos talli yli 8m päässä asuinrakennuksista ja materiaaleilla ei itse tallissa ole vaatimuksia.
Jos annatte vastauksia perustelkaa hieman ja jättäkää vastaamatta jos ei ole oikeaa tietoa vaan pelkkää arvailua. - vvbv
ArtoM kirjoitti:
Hmm erikoista onko perusteita? Soitin Espoon palopäällikön päivystykseen ja lisäksi rakennusvalvontaan jossa sanottiin että palo-osastointia ei vaadita jos talli yli 8m päässä asuinrakennuksista ja materiaaleilla ei itse tallissa ole vaatimuksia.
Jos annatte vastauksia perustelkaa hieman ja jättäkää vastaamatta jos ei ole oikeaa tietoa vaan pelkkää arvailua.miten vakuutusyhtiö suhtautuu?
- 11
eikö asia kannattais selvittää muuta kautta kuin täältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069