Tälläisestä Tsekkoslovaki ihmeestä kipinä hukassa tai oikeastaan iskee väärään paikkaan. Eli siis kaasuttajassa rätisee, kun poljen, lyö sitä kautta runkoon. Samalla myös äänitorvi silloin tällöin vaimeasti särähtää ja valot vilkahtaa, vaikka katkaisija olisi off-asennossa. Tulpalle ei tule kipinää, mutta tulpanjohdosta valuttaa bensiiniä. Olenko itse kytkenyt nyt jotain väärin ???
PYYDÄN ASIALLISIA VASTAUKSIA, KIITOS !
Dvoracek k70
2
594
Vastaukset
- tuttu merkki
jos kyseisessä merkissä asentaa variaattorin pyörimään väärään suuntaan, niin tämä aiheuttaa virtauksen ja sitä kautta kehittää sähkö. Tämän seurauksena taas bensapumppu alkaa pyöriä väärään suuntaan ja lykkää bensat ulos tulpan kautta, tämän huomaa siitä että tulppa on aivan märkä mutta ei käynnisty. Toisaalla samaan aikaan variaattorista kehittynyt sähkö lyö alumiinisen kaasuttimen kautta runkoon, koska se on helpoin reitti. Kokeile vaihtaa induktiokela, tai kääntää myös se toisinpäin.
- asiallisesta
vastauksesta ! Kokeilin ja ihan ei korjaantunut täysin, mutta parempaan suuntaan menossa. Vaihdan vielä akun navat, niin uskoisen pelittävän jälleen !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423