On silmissäsi jälleen vuoden jälkeen
niitä pieniä helmiä
pisaroita jälleen näkemisen riemusta
ja suuresta odottavasta ajasta.
Hetket hellii ujon varovasti
kunnes kieppujen kietoutuvat toisiinsa
suudellen näkymätöntä lihaa
kiihkon väristessä lakanoilla
ja tähtien varistessa öisellä taivaalla ...
Yö tummenee
tarttuu kiinni meihin lujempaan
ja ulkona tuuli kääntyy
pohjoisesta puhumaan
kertomaan
tunturimaan juhlasta ... ruskasta
ja rakkauden leikistä
palavista sydämistä
meistä rakastavaisista siinä.
Syksyn juhla
7
318
Vastaukset
Wau,olipa tunnetta ja myös jo syksyn kaipuuta..Syksy onkin ihana vuodenaika.. olemme virkeitä ja energisiä..
Kiihkeä runo,oikein välittyi tunnelma hyvin..mikä sen ihanampaa,ulkona tuulet riehuvat ,mutta voi käpertyä rakkaimpansa kainaloon ja nauttia olemisesta siinä.. Oikein hyvä runo..Mukavaa viikonloppua ja iloista mieltä!
Kiitos tästä lukuhetkestä..osaat hyvin! t.Irkku- runo64-1
... oltiin vähän aikaansa edellä tässä
mutta syksy on monien asioiden juhlaa
ei pelkästään ruska tee siitä kaunista
vaan onhan sadonkorjuun aika
nin silloin voi punnita, puida sydäntään ...
tuomita se lepoon ja rauhaan
tai palamaan ...
kiitos rakas ystäväin vierailustasi
toivotan mitä parhainta loppuviikkoa
oikein sykähdyttävää ...
- real palyer
Mahtava rakkausruno.
Lentosuukkoja sylillinen sinulle runopoika:)- runo64-1
... ja tiedä häntä
mutta sen sentään tiedän
että sanasi iloista mieltä tuo
luo sisäisen auringon loistamaan
palamaan ...
kiitokset palautteestasi
hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
lämmöllä sydämestäni. - real player
runo64-1 kirjoitti:
... ja tiedä häntä
mutta sen sentään tiedän
että sanasi iloista mieltä tuo
luo sisäisen auringon loistamaan
palamaan ...
kiitokset palautteestasi
hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
lämmöllä sydämestäni.on sun runoissa aina. Niin älyllistä ja niin luettavaa. Samaistuminen on lukijan juhlaa. Ja sitä totta totisesti tarjoat.
- *laudi*
:)))
ja tummenee
ruskaan maa jo peittyy
**kosketuksen näkymättömät
jäljet vartalossani
vartaloni muistot
hellyys
jonka vain näki tähdet nuo
yötuuli uneen tuuditti
palavan kaipuun sammutti**
Hiukan erilaista minua :) naapurista
kaikkea ei tohdi edes näytille tuoda
Mutta, kiitos Jouni taas ..sinä hyvä runoilija :)
hyvää viikkoa!- runo64-1
... muistot menneiltä ajoilta
tai toive tulevaisuudelle
miten rakkaus sinut ottaa ...
on todella kauniita sanoja sinulla
ja kyllä pitää uskaltaa
lumota ...
kiitokset sanoista uneni kultainen kuva
ja hyvät viikonlopun toivotukset lähetän
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683