Syksyn juhla

runo64

On silmissäsi jälleen vuoden jälkeen
niitä pieniä helmiä
pisaroita jälleen näkemisen riemusta
ja suuresta odottavasta ajasta.

Hetket hellii ujon varovasti
kunnes kieppujen kietoutuvat toisiinsa
suudellen näkymätöntä lihaa
kiihkon väristessä lakanoilla
ja tähtien varistessa öisellä taivaalla ...

Yö tummenee
tarttuu kiinni meihin lujempaan
ja ulkona tuuli kääntyy
pohjoisesta puhumaan

kertomaan
tunturimaan juhlasta ... ruskasta

ja rakkauden leikistä
palavista sydämistä
meistä rakastavaisista siinä.

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wau,olipa tunnetta ja myös jo syksyn kaipuuta..Syksy onkin ihana vuodenaika.. olemme virkeitä ja energisiä..
      Kiihkeä runo,oikein välittyi tunnelma hyvin..mikä sen ihanampaa,ulkona tuulet riehuvat ,mutta voi käpertyä rakkaimpansa kainaloon ja nauttia olemisesta siinä.. Oikein hyvä runo..Mukavaa viikonloppua ja iloista mieltä!
      Kiitos tästä lukuhetkestä..osaat hyvin! t.Irkku

      • runo64-1

        ... oltiin vähän aikaansa edellä tässä
        mutta syksy on monien asioiden juhlaa
        ei pelkästään ruska tee siitä kaunista
        vaan onhan sadonkorjuun aika
        nin silloin voi punnita, puida sydäntään ...
        tuomita se lepoon ja rauhaan
        tai palamaan ...

        kiitos rakas ystäväin vierailustasi
        toivotan mitä parhainta loppuviikkoa
        oikein sykähdyttävää ...


    • real palyer

      Mahtava rakkausruno.
      Lentosuukkoja sylillinen sinulle runopoika:)

      • runo64-1

        ... ja tiedä häntä
        mutta sen sentään tiedän
        että sanasi iloista mieltä tuo
        luo sisäisen auringon loistamaan
        palamaan ...

        kiitokset palautteestasi
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


      • real player
        runo64-1 kirjoitti:

        ... ja tiedä häntä
        mutta sen sentään tiedän
        että sanasi iloista mieltä tuo
        luo sisäisen auringon loistamaan
        palamaan ...

        kiitokset palautteestasi
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.

        on sun runoissa aina. Niin älyllistä ja niin luettavaa. Samaistuminen on lukijan juhlaa. Ja sitä totta totisesti tarjoat.


    • *laudi*

      :)))

      ja tummenee

      ruskaan maa jo peittyy


      **kosketuksen näkymättömät
      jäljet vartalossani

      vartaloni muistot
      hellyys

      jonka vain näki tähdet nuo

      yötuuli uneen tuuditti
      palavan kaipuun sammutti**


      Hiukan erilaista minua :) naapurista
      kaikkea ei tohdi edes näytille tuoda
      Mutta, kiitos Jouni taas ..sinä hyvä runoilija :)

      hyvää viikkoa!

      • runo64-1

        ... muistot menneiltä ajoilta
        tai toive tulevaisuudelle
        miten rakkaus sinut ottaa ...
        on todella kauniita sanoja sinulla
        ja kyllä pitää uskaltaa
        lumota ...

        kiitokset sanoista uneni kultainen kuva
        ja hyvät viikonlopun toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe