Mikä on tilanne että voiko uskovainen käyttää alkoholipitoista ainetta ruuan maustamiseen.
Vastaukset 23
- Nami, nami!
Ruoan maustamiseen suosittelen etyylialkoholipitoisia juomia, esim. kalalle valkoviiniä ja naudanlihalle voimakasta punaviiniä. Jälkiruokiin taas konjakki ja liköörit sopivat. Nämä eivät ole uskonasioita.
- Kiusaukset
miten käy sen lopun alkoholin jota pulloon jääpi. Juoppouteen ei pidä ketään houkutella.
- Etanooli
Jos soosiin lirauttaa tilkkasen jotain alkoholipitoista, niin sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta. Varsinkin jos ruoka kuumennetaan, niin käytännössä alkoholi haihtuu. Olen joskus saanut lahjuksena konjakkipullon, ja vaimoni lirauttaa siitä tilkan pannukakkutaikinaan. En ole havainnut minkäänlaistia humalaoireita. Ainoa synnillinen asia siinä pannukakussa on, että se lihottaa. Konjakkipullokin on säilynyt kaapissa vuosikausia, joten se ei ole houkutellut minua kaappijuopoksi.
Jos mennään tällaiselle hiustenhalkomislinjalle, niin pitäisi myös ehdottomasti kieltää siman juominen ja erilaisten kohvehtien syöminen. Niissähän voi olla sisällä jopa ihan selvää likööriä. Pullataikinan teko on myös epäilyttävää, koska taikinan noustessa syntyy myös hiukan alkoholia.- Taavetti.
Viini ja olut eivät periaatteessa ja yleisenä käsitteenä ole kulttuurissamme ymmärretty uskovaisen juomiksi.
Jos halutaan tarkempaa ohjetta, niin prosenteistahan ja päihdyttävyydestä se riippuu, vaikka esimerkin voiman ja väärän mallin vuoksi on haluttu pidättyä mahdollisuuksien mukaan saman kaltaisissa pulloissa myytävistä tuotteista.
Suosittelen joka tapauksessa pysyttelemään normaalin kotikaljan, siman ja mehujen linjalla juomien nimiä sen tarkemmin määrittelemättä. - Epä-uskoinen
Taavetti. kirjoitti:
Viini ja olut eivät periaatteessa ja yleisenä käsitteenä ole kulttuurissamme ymmärretty uskovaisen juomiksi.
Jos halutaan tarkempaa ohjetta, niin prosenteistahan ja päihdyttävyydestä se riippuu, vaikka esimerkin voiman ja väärän mallin vuoksi on haluttu pidättyä mahdollisuuksien mukaan saman kaltaisissa pulloissa myytävistä tuotteista.
Suosittelen joka tapauksessa pysyttelemään normaalin kotikaljan, siman ja mehujen linjalla juomien nimiä sen tarkemmin määrittelemättä.Anna mun kaikki kestää!!!!!!
"on haluttu pidättyä mahdollisuuksien mukaan saman kaltaisissa pulloissa myytävistä tuotteista." - hirmu harmi
Epä-uskoinen kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää!!!!!!
"on haluttu pidättyä mahdollisuuksien mukaan saman kaltaisissa pulloissa myytävistä tuotteista."Tätä ei voi nauramatta lukea...!
- ihan ok
hirmu harmi kirjoitti:
Tätä ei voi nauramatta lukea...!
http://www.youtube.com/watch?v=2TtVZz-fv-U
Aidosta tilanteesta tallenne
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479