Naiset ja avoauto

Jermuxi tms.

Joo, kyllä se vaan silleen menee, että menestys tuo mukanaan menestystä...Tuossa kesällä kun kruisailin avoautolla, niin naiset katteli perään ja tuli juttelemaan parkkipaikoilla yms. Se taitaa olla kuitenkin sillä tavalla, että menestyneet, itsevarmat ja hauskaa seuraa olevat miehet saavat parhaan saaliin joka tilanteessa ja noi Esson kuppilaiset jää sinne paariin ryystämään kaljaansa. Naiset on kyllä kummallisia olentoja...Heti kun he huomaa, että tällainen tyyppi on varattu, niin ne aloittaa vielä kovemman vikittelyn...On tää niin kummallista.
Naiset tuntuvat todella olevan kiinnostuneita vain sellaisista tyypeistä, jotka tietävät suuntansa. Työttömät, syrjäytyneet ja muut sohvaperunat eivät kiinnosta mitään ikäluokkaa naisissa.

127

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoMB

etä nainen avoautolla saa myös moninkertaisen huomion miehiltä, oli pakko luopua autosta :(

• Jermuxi tms.

No ihan varmasti on totta...Hanki heti se auto takaisin kuules..Perskeles..Kjäh!

• Adria

Ei toi mitään. Mä oon ihan kusessa naisten kanssa kun mulla on sänky autossa. Dee dee.

• Dee dee dee jne

siksi, ettei asuntoautosi paskahuussi toimi.

• Adria
        Dee dee dee jne kirjoitti:

siksi, ettei asuntoautosi paskahuussi toimi.

Orankutanki päässy katkasuhoidosta, mites lapio?

Ai niin, mun asuntoauto on aika saatanan kallis ja melko uusi, joten siinä tasan kaikki toimii. Kuinkas sun korolla, lokasuojatko jo vaihdettu?

Sulle kuten kaikille muillekin puskapaskoille pikku viesti. En alennu jankuttaan, joten tukehdu myrkkyihis, köyhä!

• Bor Delli

• Bor Delli

• k/k

Ja vielä kiinostava , sallikaa mun pikkasen naurahtaa.
      Kyllä se on talkkarin rupinen pakettiauto joka naisten päät kääntää, sitä tuntee ittensä oikein suosituks kun pihaan pöräyttää.
      Ei siinä katseeet ja lirkutus riitä sitä tartutaan oikein hihaan kiinni ja suorastaan raahataan sisälle.
      Työkalujen helinä osaavis käsissä on aina kiinostavampi kuin tukat sekottava avoauto.

• Vasara-Vieno

Olet oikeassa. Minä tykkään miehistä jotka osaavat muutakin kuin ajaa Autolla ja keikistellä. ;)

• viivatiina
        Vasara-Vieno kirjoitti:

Olet oikeassa. Minä tykkään miehistä jotka osaavat muutakin kuin ajaa Autolla ja keikistellä. ;)

auto on kulkuneuvo ei mitään muuta avoautoilla ajelevat miehet saa mut voimaan pahoin se on vaan semmoinen munan jatke ei edes käytännöllinen suomen olosuhteissa paljon isomman vaikutuksen tekee mies jolta saa apua sellaisiin asioihin mitä itse ei osaa tehdä esim niinkun talkkarilta autoo mää osaan itekkin ajaa =)))

• hulla

Pitkästä aikaa tekstiä, joka sai kikattamaan ääneen :D
        Mukavaa päivää sinulle!

• Vasara-Vieno kirjoitti:

naisista, jotka osaavat muutakin kuin keikistellä. Traktoria ajava nainen saa polveni veteläksi, varsinkin jos ajaja on pienikokoinen. :-D))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

naisista, jotka osaavat muutakin kuin keikistellä. Traktoria ajava nainen saa polveni veteläksi, varsinkin jos ajaja on pienikokoinen. :-D))))))))))))

lapioiva nainen on seksikäs ja usein aika hyvä kroppainen.:-D))))))

• viivatiina
        Teotwawki kirjoitti:

niin miehillä kun naisilla joillekkine se koko on niin tärkeä joittenkin mielestä isot ja isomahaiset miehet on ainoastaan seksikkäitä toisille pitää olla pieni mies naisten taas pitää olla miesten mielestä pieniä tai pitkiä ja hoikkia tai pyöreitä mua ei oo ainakaan koskaan hetkauttanu se ulkoinen olemus vaan se mitä siellä pään sisällä liikkuu ja mitä se katse kertoo ja mitä sieltä suusta ulos tulee

• Adria
        Teotwawki kirjoitti:

Mulla saa traktoria ajava nainen instrumenttini veteläksi.

• Teotwawki kirjoitti:

lapioiva nainen on seksikäs ja usein aika hyvä kroppainen.:-D))))))

Tuo provo oli se kuuluisa Hymyn juttu jo joskus olisiko ollut 1960-luvulla. Joku asutustilallisen emäntä poseeraamassa alasti tunkion laidalla.

• Jermuxi tms.
        hulla kirjoitti:

Pitkästä aikaa tekstiä, joka sai kikattamaan ääneen :D
        Mukavaa päivää sinulle!

pidän sitä elämäntehtävänä, että mulla on mukavaa...Koska olen näinkin menestyvä tyyppi joka suhteessa, niin silloin muillakin on mukavaa ja sekös on sitten mukavaa. Kjäh!
        En tiedä, millä eväillä nykyään nämä palstoilla tekstiä urakoivat ukot täällä oikein meuhkaa, mutta uskon vakaasti, että aina on tilaa yhdelle itsevarmalle tyypille, joka ei kuuntele mitään pehmolällytarinoita, eiä sorry naisten vikittelyihin... Kjäh!

• Jermuxi tms.

Missä vaiheessa kerroin, etten osaisi käyttää työkaluja...Joten sallin sinun nauraa siellä rupisessa talkkarin pakussa aika tavalla, koska olen näinkin rento tyyppi.
        Mieti millaisen täräyksen se tekisi naapurustossa, kun talkkarin rupinen paku muuttuisikin avoautoksi, kun lähdet huoltokeikalle...Siinä olisi kaikki aspektit katettu kerralla ja kellään ei olisi mitään sanottavaa.
        Näin minä lähestyn tätä tilannetta, joten eroa meidän ajattelutavalla vielä jonkinverran siis löytyy, vai kuinka?

• k/k
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Missä vaiheessa kerroin, etten osaisi käyttää työkaluja...Joten sallin sinun nauraa siellä rupisessa talkkarin pakussa aika tavalla, koska olen näinkin rento tyyppi.
        Mieti millaisen täräyksen se tekisi naapurustossa, kun talkkarin rupinen paku muuttuisikin avoautoksi, kun lähdet huoltokeikalle...Siinä olisi kaikki aspektit katettu kerralla ja kellään ei olisi mitään sanottavaa.
        Näin minä lähestyn tätä tilannetta, joten eroa meidän ajattelutavalla vielä jonkinverran siis löytyy, vai kuinka?

Joka on niin rento et oikein hymyilyttää ja mikäs täs on porukalla naureskella kauniina päivänä.
        Niin tämä et en löytäny kohtaa jossa sinua kömpelöksi moittisin,oli puhetta siitä että kun osaava talkkari helistelee työkaluja niin sen aikaa jaksaa vartoa et homma valmistuu
        Eli ammattimiehen työn seuranta kiinostaa enemän kuin autos istujan katselu.
        Sit se auto sehän mulla olis punainen ja valkoisilla nahkapenkeillä ainoostaan punaisen auton isonlohkon murina on kivaa kuultavaa.
        Sit jos mietitään sitä et mä ahtaisin sinne takapenkille tikapuut,roskajassikat harjoineen ,viemärinaukasu emmeet ja muut lapiot kanket ja kihvelit.
        Johan sitä naurais airatkin ja olis se autonkin häväisyä.
        Katuuskottava talkkari kulkee autolla josta paistaa kauas raurankova tietotaito,sellasen auton ilmestyminen kulmille vierittää huolten vuoren rouvien harteilta.
        Ne tietää et nyt on turva kelkassa, ei tartte heikon huokaista.

• enkeliduo

Tarttee ottaa ikä kans huamioo.
        Kukkaa meijä ikäne kursaile avoautol.
        Hyvä ku kehtasin viime kesän siskon kyytis istuu simmoses.
        Mink värine sun autos oh ?

• enkeliduo

Vihriä.Simmosen kans meinas suukko tulla kerran tual "lintu"-kadun kulmas.

• enkeliduo
        viivatiina kirjoitti:

auto on kulkuneuvo ei mitään muuta avoautoilla ajelevat miehet saa mut voimaan pahoin se on vaan semmoinen munan jatke ei edes käytännöllinen suomen olosuhteissa paljon isomman vaikutuksen tekee mies jolta saa apua sellaisiin asioihin mitä itse ei osaa tehdä esim niinkun talkkarilta autoo mää osaan itekkin ajaa =)))

Mittää lisäämättä,mittää poistamatta !

• tanj a

Meitin naapurin isännällä on muikea avoauto koko vuoden parkissa ja välillä ne sitten lähtevät eukkonsa kanssa virittelemään nuoruuden muistojaan harventuneet tukat leuhuen ja rypyt vastatuulessa siliten, mutta ei siihen kyytiin ole pyrkineet kuin naapurin pennut. Kerran mentiin rouvan kanssa Naantaliin rätti viritettynä ja pyysin paluumatkalla, että voisko saada tuntuman ilman sitä rättiä ja tällaisena puheliaana ihmisenä hermostuin kun piti huutaa kilpaa tuulen kanssa.

• Jermuxi tms.

Joissakin malleissa tuulee ja toisissa sitten ei..Valinnanvaraa on.

• hitsauttanut/leikannut tankkisi katon huitsin nevadaan. Vai miksi sitä yläosaa sitten sanotaankin. Kai jätit tykin sentäs sojottamaan eteenpäin.

• Jermuxi tms.

Tankki on tallessa, mutta ajattelin osallistua ilmastointitalkoisiin ja hankin paljon polttoainetta kuluttavan ajopelin, että pentsiini loppuu aiemmin planeetalta ja ilmastointimuutos pysähtyy sitten ihan kertaheitolla...vai miten se nyt meni. Kjäh!

• Putkivalo

typsy näki avoauton ekan kerran, hän huudahti "Eikö sillä ole varaa kattoon??" :))

Kyllä mulla kuola valuu kun näkee jonkun auto-kaunottaren. Mutta sitten joutuu huutamaan perään että en mä sua kattele, kuin sun autoa, tolvana.

Ja kyllä nro 2. Se että on rakastettu, antaa ihmiselle tiettyä itsevarmuutta :)

• Jermuxi tms.

No, jokainen tekee tyylillään. Itse päätin, että kerranhan vain täällä ollaan ja sitä ajatusmallia nyt sitten toteutan mm. matkustelemalla ja tällaisilla pikku hemmotteluilla.
        Rakastettu...Joo, ei kai sellaista voi pakoittaa. Se tulee jos on tullakseen ja siinä se. Onnistuja tietty onnistuu siinäkin, vaikka suomalaiseen tyyliin se on jotakuinkin kiellettyä puuhaa...Siis se onnellisuus, onnekkuus ja onnistuminen...Ei meinaa löytyä moiset sanat edes googlella, kun ne on niiiiiiiiiiiin harvinaisia juttuja Suomessa. Kjäh!

• Tuohan on aikoja sitten tutkimuksin vahvistettu.

Samoin se, että naiset saavat helpommin orgasmin kun rikas mies rakastelee heidän kanssaan.

Naiset ovat just sellaisia.

• on tainnut sitten jäädä aika vähille niitten orkkujen kanssa? ;)
        Niin siis jos sulla sellasta edes on.

• Nittaminax kirjoitti:

on tainnut sitten jäädä aika vähille niitten orkkujen kanssa? ;)
        Niin siis jos sulla sellasta edes on.

No enpä ole uutta ottanut sen jälkeen kun edellisen petivaatteet makkarista ulos kannoin.

Fiksun ei tarvitse toistella virheitään jotakin oppiakseen.

• Markeena
        yohuuhkaja kirjoitti:

No enpä ole uutta ottanut sen jälkeen kun edellisen petivaatteet makkarista ulos kannoin.

Fiksun ei tarvitse toistella virheitään jotakin oppiakseen.

Ottaisinkohan tuon viimeisen lauseesi itseeni? ;-))

• Markeena kirjoitti:

Ottaisinkohan tuon viimeisen lauseesi itseeni? ;-))

Tuskinpa vain kannattaa. Emme taida tuntea toisiamme.

• Markeena
        yohuuhkaja kirjoitti:

Tuskinpa vain kannattaa. Emme taida tuntea toisiamme.

Emme tunne, mutta tarkoitinkin, että olenkohan minäkin fiksu, kun yhdestä kerrasta opin.

• Markeena kirjoitti:

Emme tunne, mutta tarkoitinkin, että olenkohan minäkin fiksu, kun yhdestä kerrasta opin.

Kaikki on mahdollista. Tuo kyllä vahvistaa epäilyjäsi.

• Markeena
        yohuuhkaja kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Tuo kyllä vahvistaa epäilyjäsi.

Kiitti, sait hymyn naamalleni.

Tuonne aiempaan kirjoitukseesi liittyen. Autot eivät ole mua koskaan sykähdyttäneet ja rahallisesti rikkaita miehiä en ole tavannut, henkisesti kylläkin eli on tainut "tähdetkin" jäädä näkemättä. ;-))

• Putkivalo

Tää oli suunnilleen yhtä kaunis provo kuin tuo aloitus egovammaisten hoitolaatikosta. Onko mukavaa heitellä kiviä lasitalosta ;)))

Se on kivaa että tunnet kaikkia naisia suoralta kädeltä. Säästyt vaivalta tutustua niihin :)) sekös sua vaivaa.. sua pelottaa se. Kauheeta jos löytyisikin joku joka ei juokse rahan perässä ;))

• Markeena kirjoitti:

Kiitti, sait hymyn naamalleni.

Tuonne aiempaan kirjoitukseesi liittyen. Autot eivät ole mua koskaan sykähdyttäneet ja rahallisesti rikkaita miehiä en ole tavannut, henkisesti kylläkin eli on tainut "tähdetkin" jäädä näkemättä. ;-))

No, tyypillinen yleistys joka tutkimuksin voidaan aina vahvistaa väittää että miehet katsovat ulkonäköä ja naiset rahaa ja valtaa. Yleistyksenä se ei kuitenkaan sovi läheskään kaikkiin yksittäisiin tapauksiin. Toinen tutkittu juttu on että mitä fiksumpi ihminen, sitä todennäköisemmin hän elelee yksin. Ihan kuka tahansa ei kiinnosta.

• Putkivalo kirjoitti:

Tää oli suunnilleen yhtä kaunis provo kuin tuo aloitus egovammaisten hoitolaatikosta. Onko mukavaa heitellä kiviä lasitalosta ;)))

Se on kivaa että tunnet kaikkia naisia suoralta kädeltä. Säästyt vaivalta tutustua niihin :)) sekös sua vaivaa.. sua pelottaa se. Kauheeta jos löytyisikin joku joka ei juokse rahan perässä ;))

Vastasinkin jo tuohon yläpuolelle. Lue sieltä jos et halua vain riidellä.

• Putkivalo
        yohuuhkaja kirjoitti:

Vastasinkin jo tuohon yläpuolelle. Lue sieltä jos et halua vain riidellä.

eikä kai kukaan halua tulla lokeroiduksi.

Tutkimuksia tehdään pilvin pimein, ja osa täyttä humpuukia. Yksi tutkimus mm. todisti että popcornit ovat ravitsevat, koska sisältävät paljon kuituja. Siitä ei voi päätellä muuta kuin että kuka se tutkimuksen tilaaja oli :)

Joskus tutkimukset aliarvioi ihmisiä. Jos tutkimus menee niin, että naisen eteen laitetaan kuvat missä toisessa kuvassa on Lambourghini ja mies, toisessa Lada ja mies, niin arvaahan sen minkä nainen valitsee. Siitä sitten vedetään johtopäätös että naiset ovat rahan perään.

Paremman otannan ihmisistä saa tutustumalla :) silloin saa esille syyt ja seuraukset, eikä ole mitään ota tai jätä vaihtoehtoa.

• Markeena
        yohuuhkaja kirjoitti:

No, tyypillinen yleistys joka tutkimuksin voidaan aina vahvistaa väittää että miehet katsovat ulkonäköä ja naiset rahaa ja valtaa. Yleistyksenä se ei kuitenkaan sovi läheskään kaikkiin yksittäisiin tapauksiin. Toinen tutkittu juttu on että mitä fiksumpi ihminen, sitä todennäköisemmin hän elelee yksin. Ihan kuka tahansa ei kiinnosta.

Laskeskelin kerran, että kuinka paljon nettoaisin, jos joku asuisi kanssani eli tavallaan olen tyhmä, kun yksin makselen, vaan kuten kirjoitit, ihan kuka tahansa ei kiinnosta.

Tuskin sen "kiinnostavankaan" kanssa hynttyitä yhteen laittaisin. Ihanteellinen ratkaisu olisi, että "kiinnostava" asuisi alakerrassa ja voisin lattiaan koputtaa, että tulehan ylös. ;-))

• Markeena kirjoitti:

Laskeskelin kerran, että kuinka paljon nettoaisin, jos joku asuisi kanssani eli tavallaan olen tyhmä, kun yksin makselen, vaan kuten kirjoitit, ihan kuka tahansa ei kiinnosta.

Tuskin sen "kiinnostavankaan" kanssa hynttyitä yhteen laittaisin. Ihanteellinen ratkaisu olisi, että "kiinnostava" asuisi alakerrassa ja voisin lattiaan koputtaa, että tulehan ylös. ;-))

No, mulle riittää että niitä tapaa tuolla ulkona tai sitten täällä virtuaalissa. Kotini olen rauhoittanut eron jälkeen ihan vain itselleni, no, tyttärellä on avain ja voi tulla koska huvittaa, muut vieraat ovatkin sitten jo paljon, paljon harvinaisempia.

• Putkivalo kirjoitti:

eikä kai kukaan halua tulla lokeroiduksi.

Tutkimuksia tehdään pilvin pimein, ja osa täyttä humpuukia. Yksi tutkimus mm. todisti että popcornit ovat ravitsevat, koska sisältävät paljon kuituja. Siitä ei voi päätellä muuta kuin että kuka se tutkimuksen tilaaja oli :)

Joskus tutkimukset aliarvioi ihmisiä. Jos tutkimus menee niin, että naisen eteen laitetaan kuvat missä toisessa kuvassa on Lambourghini ja mies, toisessa Lada ja mies, niin arvaahan sen minkä nainen valitsee. Siitä sitten vedetään johtopäätös että naiset ovat rahan perään.

Paremman otannan ihmisistä saa tutustumalla :) silloin saa esille syyt ja seuraukset, eikä ole mitään ota tai jätä vaihtoehtoa.

Kyllähän nuo yleistykset faktaa ovat koko populaation tasolla mutta yksilöitä on niin paljon ettei kaikkia koskevia sääntöjä tuollaisista asioista voi tehdä.

Toisaalta yksilöitä on niin paljon että elämänsä hukkaa jos lähtee jokaista perin pohjin tutkimaan. Helpompi on luottaa perusratkaisuun ja jos joku itsestään muuta väittää, todistakoon myös itse väitteensä.

• Markeena
        yohuuhkaja kirjoitti:

No, mulle riittää että niitä tapaa tuolla ulkona tai sitten täällä virtuaalissa. Kotini olen rauhoittanut eron jälkeen ihan vain itselleni, no, tyttärellä on avain ja voi tulla koska huvittaa, muut vieraat ovatkin sitten jo paljon, paljon harvinaisempia.

Nämä on näitä yksineläjän etuja, mutta nyt tämä yksineläjä lähtee asioille ja kiittää juttutuokiosta.

• Putkivalo
        yohuuhkaja kirjoitti:

Kyllähän nuo yleistykset faktaa ovat koko populaation tasolla mutta yksilöitä on niin paljon ettei kaikkia koskevia sääntöjä tuollaisista asioista voi tehdä.

Toisaalta yksilöitä on niin paljon että elämänsä hukkaa jos lähtee jokaista perin pohjin tutkimaan. Helpompi on luottaa perusratkaisuun ja jos joku itsestään muuta väittää, todistakoon myös itse väitteensä.

yleistys on yleistys, ja faktaa on se, että meitä naisia ja miehiä ei löydy kahta täysin samaa :)) Jos siis joku nainen on sua loukannut, se ei tarkoita sitä että seuraava tekee sen saman tempun. Tai ei ainakaan loukkaa samalla tavalla, jos se nyt yhtään lohtua suo :D

• Putkivalo kirjoitti:

yleistys on yleistys, ja faktaa on se, että meitä naisia ja miehiä ei löydy kahta täysin samaa :)) Jos siis joku nainen on sua loukannut, se ei tarkoita sitä että seuraava tekee sen saman tempun. Tai ei ainakaan loukkaa samalla tavalla, jos se nyt yhtään lohtua suo :D

Äh. Ohi meni siis vastaukseni mutta mielestäni sanoin ihan saman kuin mitä sinäkin yrität pointtinasi esittää.

Paitsi että ajan tasa-arvoa myös sukupuolten välille. Ainahan miehen on pitänyt mainostaa itseään erityisenä onnenpotkuna naisille (ns vonkaamista siis), mutta omasta puolestani vaadin täysin samaa naisilta ilman mitään pakkoa uskoa ensimmäistäkään sanaa. Minulla ei ole mitään kiinnostusta alkaa nokkia esiin sitä yhtä jyvää akanoiden joukosta.

• Jermuxi tms.

No, liitetään tämä tarina sellaisenaan tutkimuksiin, joka vahvistaa sen totenmukaisuuten.

• RIMMIR

salaisuus piilikin. Mistähän löytäis rikkaan miehen? :) Siis koollahan ei ole väliä,sehän on tieteellisesti todettu, eikä taidollakaan, kunhan vaan on rikas. Kyllä teillä miehillä on ennakkoluuloja, täälläpä oli muuten tutkimus minkä ammattiryhmän miehet saavat eniten seksiä. Voitkos arvata minkä?

• RIMMIR kirjoitti:

salaisuus piilikin. Mistähän löytäis rikkaan miehen? :) Siis koollahan ei ole väliä,sehän on tieteellisesti todettu, eikä taidollakaan, kunhan vaan on rikas. Kyllä teillä miehillä on ennakkoluuloja, täälläpä oli muuten tutkimus minkä ammattiryhmän miehet saavat eniten seksiä. Voitkos arvata minkä?

Miksi puhut tutkimuksesta ennakkoluulona? Naisiahan siinä on tutkittu, ei miehiä.

• RIMMIR
        yohuuhkaja kirjoitti:

Miksi puhut tutkimuksesta ennakkoluulona? Naisiahan siinä on tutkittu, ei miehiä.

sinä nyt oikein puhut? Siitäkö orgasmi tutkimuksesta vai miehen seksinsaannin?

• RIMMIR kirjoitti:

sinä nyt oikein puhut? Siitäkö orgasmi tutkimuksesta vai miehen seksinsaannin?

Siitä mihin viittasit ennakkoluulona ennen kuin aloit puhua omistasi.

• RIMMIR
        yohuuhkaja kirjoitti:

Siitä mihin viittasit ennakkoluulona ennen kuin aloit puhua omistasi.

näpytelemme ristiin. Sinun vastauksesi aloittajalle tutkimuksesta kai viittasi siihen että naiset ovat kiinnostuneita miehistä jotka tietävät suuntansa.
        Minun ennakkoluulo kirjoitukseni oli puolestaan sinulle vastaus naisista ja rikkaista miehistä.

• RIMMIR kirjoitti:

näpytelemme ristiin. Sinun vastauksesi aloittajalle tutkimuksesta kai viittasi siihen että naiset ovat kiinnostuneita miehistä jotka tietävät suuntansa.
        Minun ennakkoluulo kirjoitukseni oli puolestaan sinulle vastaus naisista ja rikkaista miehistä.

Ei kai se tutkimus muuta paljasta kuin että naiset tietävät suuntansa. Hehän nuorena tekevät valintoja ja kuvittelevat sitten että voivat tehdä niitä vielä tässäkin iässä. Fakta kuitenkin on ettei tässä vaiheessa valittavien joukossa ole kiinnostavaa väkeä sen paremmin miesten kuin naisten puolella.

• Adria

Täähän on ihan riemastuttava aloitus joka sisältää aimo annoksen hjuumoria. Ottakaamme se sellaisena.

• Jermuxi tms.

On kummallista, ellei peräti merkillistä, että tällaisen tilanteen esilletuominen julistetaan yleistykseksi ja sitä murjotaan heti laidalta toiselle ja epäillään jopa kirjoittajan motiiveja moisen julkituomiseen...Kjäh!
        Lähinnä toin vain esille, mitä kesällä tapahtui...Minkä minä sille itse mahdan, että olen näin hyvä tyyppi kaikin puolin. Kjäh! Pitäiskö pukeutua säkkiin, aloittaa ryyppäämään ja nysvätä lähiöpuupissa, että tulisi jokin toisenlainen "yleinen hyväksyntä" olotilaan tälläkin palstalla. Hah!
        Hjumoria pitää olla, vaikka sitäkään kaikki eivät tietty hyväksy...Sehän on sitä jotain sellaista niinku mukavaa...

• hyveenvartijat ry
        Jermuxi tms. kirjoitti:

On kummallista, ellei peräti merkillistä, että tällaisen tilanteen esilletuominen julistetaan yleistykseksi ja sitä murjotaan heti laidalta toiselle ja epäillään jopa kirjoittajan motiiveja moisen julkituomiseen...Kjäh!
        Lähinnä toin vain esille, mitä kesällä tapahtui...Minkä minä sille itse mahdan, että olen näin hyvä tyyppi kaikin puolin. Kjäh! Pitäiskö pukeutua säkkiin, aloittaa ryyppäämään ja nysvätä lähiöpuupissa, että tulisi jokin toisenlainen "yleinen hyväksyntä" olotilaan tälläkin palstalla. Hah!
        Hjumoria pitää olla, vaikka sitäkään kaikki eivät tietty hyväksy...Sehän on sitä jotain sellaista niinku mukavaa...

Tuossa sinulle muutamia vaatimattomuutta kauniisti korostavia mallilauseita:
        "Mitäs mun nyt niin on väliä."
        "No, minähän olen vaan tällainen poloinen."
        "Enhän mää mitään tartte."
        "Mielummin ihan miten vaan."

• Jermuxi tms.
        hyveenvartijat ry kirjoitti:

Tuossa sinulle muutamia vaatimattomuutta kauniisti korostavia mallilauseita:
        "Mitäs mun nyt niin on väliä."
        "No, minähän olen vaan tällainen poloinen."
        "Enhän mää mitään tartte."
        "Mielummin ihan miten vaan."

Tuhkaa päälle ja timantteja hanskalokeroon...
        Vaatimattomuus on varmasti hyve, mutta nysvääjät jäävät paikoilleen kiehumaan. Itse teen sellaista, mitä haluan...No ok, raamit löytyy, mutta ei täällä loputtomiin seilata, joten kannattaa matkustella ja tehdä juttuja, joista oikeesti on kiinnostunut...Nimimerkillä: Taas kesällä hautajaisissa käynyt....

• Jos ei olis omassa autossa ilmastointia, silloin olis tehny hyvää tänäkesänä ajellakki avolla, muuten ei sellainen auto hätkäytä puoleen eikä toiseen..

• Jermuxi tms.

Siinä on kaikkea...Jossain vaiheessa pitää opetella noi käyttäjäopastiiliskivet ja kattoa, mitä kaikkea sitä vielä löytyykin.
        Hyvännäköinen auto piristää minun mieltä aina, vaikka se olisi minkä merkkinen tahansa. Niin rento tyyppi minä olen.. Kjäh!

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Siinä on kaikkea...Jossain vaiheessa pitää opetella noi käyttäjäopastiiliskivet ja kattoa, mitä kaikkea sitä vielä löytyykin.
        Hyvännäköinen auto piristää minun mieltä aina, vaikka se olisi minkä merkkinen tahansa. Niin rento tyyppi minä olen.. Kjäh!

nyt rumaa kukaan haluu ostaa:)))) Nii, ja onhan niissä avo-autoissa kattoki, sit ku sen tarve on. Miullaki ihan hyvän näköinen auto, siis miun mieleinen, vaik haluisinki automaattivaihteisen, joskos sellaisen joskus saisin,nykyinen on karvahattu mallia:)))

• Jermuxi tms.
        sasus kirjoitti:

nyt rumaa kukaan haluu ostaa:)))) Nii, ja onhan niissä avo-autoissa kattoki, sit ku sen tarve on. Miullaki ihan hyvän näköinen auto, siis miun mieleinen, vaik haluisinki automaattivaihteisen, joskos sellaisen joskus saisin,nykyinen on karvahattu mallia:)))

Ootas ootas..pieni hetki...joo, mulla on kuules sellainen kanssa tässä...Kjäh! Kaikkea sitä oppii, kun lukee oppikirjaa...Karvalakki...Karvalakki...Joo, se muuten puuttuu...Onko mua nyt huijattu...Ostin kyllä kaikki lisävarusteet listalta, mutta tuo puuttuu...perskeles...Mua on siis huijattu aika raakasti.

Ootas ootas..pieni hetki...joo, mulla on kuules sellainen kanssa tässä...Kjäh! Kaikkea sitä oppii, kun lukee oppikirjaa...Karvalakki...Karvalakki...Joo, se muuten puuttuu...Onko mua nyt huijattu...Ostin kyllä kaikki lisävarusteet listalta, mutta tuo puuttuu...perskeles...Mua on siis huijattu aika raakasti.

siuta on nyt huijattu pahankerran jos ei karvalakkia oo mukana:))))
        Tätä mallia olis ollu kera kesähatunki, (katto lasitettuna) mut ei raaskittu sitäkää, piti vaan olla,,,se,, karvalakkimalli):

• Jermuxi tms.
        sasus kirjoitti:

siuta on nyt huijattu pahankerran jos ei karvalakkia oo mukana:))))
        Tätä mallia olis ollu kera kesähatunki, (katto lasitettuna) mut ei raaskittu sitäkää, piti vaan olla,,,se,, karvalakkimalli):

siis valita tai siis suutu tai jotain...Ehkä suakin on huijattu. Itse otan yhteyttä ja vaadin jonkin karvahatun korvauksena menetetystä supermallista.

siis valita tai siis suutu tai jotain...Ehkä suakin on huijattu. Itse otan yhteyttä ja vaadin jonkin karvahatun korvauksena menetetystä supermallista.

alkaa polkemaan jalkaa lattiaan, ja huutamaa naamapunasena, et tahtoo nyt hommata uuden menopelin kaikilla hattumalleilla, tai aloitan mykkäkoulun,viikkoja kestävän:)))
        Viel olis yks vaihtoehto: kävisin ominnokkineni autokaupassa, se varmasti olis paras vaihtoehto:))))

• Jermuxi tms.
        sasus kirjoitti:

alkaa polkemaan jalkaa lattiaan, ja huutamaa naamapunasena, et tahtoo nyt hommata uuden menopelin kaikilla hattumalleilla, tai aloitan mykkäkoulun,viikkoja kestävän:)))
        Viel olis yks vaihtoehto: kävisin ominnokkineni autokaupassa, se varmasti olis paras vaihtoehto:))))

autokauppaan, niin et sitten tällä kertaa anna huiputtaa itseäsi...Ne koijarit aina mukamas tietää, mitä se pikkurouva tarvitsee...Perskeles, nehän myy sen, mitä niillä on varastossa, eikä sitä, mitä oikeasti halusit...
        Joo, meikää ei enää perskeles petetä autokaupoissa...Ensi kerralla, jos ei tule heti "hyvää päivää" sanomisen jälkeen super deluxe auto ja karvalakki kouraan, niin kävelen pihalle...kylää jämpti on näin.

• GloriaJoy
      • Jermuxi tms.

asialliselta menopeliltä. Pistetään harkintaan, jollei peräti hankintaan... Kjäh!

• Anjaniina.

jermuxi ei innostu ajatteleen, että mikä tahansa mies kelpaa kunhan auto vaan on komea.
      Ei vain, kauniit laitteet kiinnostaa aina.
      Tuumasin näin kun katselin krominkiiltoa autotallissa.
      Jessus että laitekin voi olla komee, mies..on sivuseikka.
      Etkä sä suostu lirttaan kuiteskaan...

• Jermuxi tms.

mihin sitä tarvitsee...Laite voi todellakin olla komea, niinkuin vaikkapa hävittäjäkone on. Ei sille mahda mitään, se vaan on ja tsillä selvä.
        Ei joku esson paarin vässykkä muutu mukavaksi ja menestyväksi, vaikka sille annetaan urheilullinen peli käyttöön, näin se vaan on. Vaikka mulla ei olisi pennin jetiä, niin olisin edelleen totella mukavaa seuraa. Ai, että tää on helppoa.

• Anjaniina.
        Jermuxi tms. kirjoitti:

mihin sitä tarvitsee...Laite voi todellakin olla komea, niinkuin vaikkapa hävittäjäkone on. Ei sille mahda mitään, se vaan on ja tsillä selvä.
        Ei joku esson paarin vässykkä muutu mukavaksi ja menestyväksi, vaikka sille annetaan urheilullinen peli käyttöön, näin se vaan on. Vaikka mulla ei olisi pennin jetiä, niin olisin edelleen totella mukavaa seuraa. Ai, että tää on helppoa.

ei kun tukka taakse ja baanalle ;)

• minor one
        Anjaniina. kirjoitti:

ei kun tukka taakse ja baanalle ;)

se flirttailu ei lirttailu;))) aina kun joku puhuu lirttailusta tulee meikäläiselle mielleyhtymä että, ei hitsi onks sillä tyypillä päässyt lirut niinku pöksyihin....

tsau:Friidu

• Anjaniina.
        minor one kirjoitti:

se flirttailu ei lirttailu;))) aina kun joku puhuu lirttailusta tulee meikäläiselle mielleyhtymä että, ei hitsi onks sillä tyypillä päässyt lirut niinku pöksyihin....

ymmärrä.
        Lirttailu on sellasta taidetta.
        Siinä räpsytellään silmäripsiä, annetaan hymykyopan vilahtaa, kainosti painetaan pehmoinen leuka olkapäälle, muikistetaan suuta, kaarretaan huulia, räpsytetään, värisytetään olkapäitä, nostetaan polvi toisen yli, sipaistaan hameenhelmaa, vilkaistaan nilkkaa, katsotaan pitkään, annetaan ymmärtää ja kaikki tämä sillai hienovaraisesti
        Se on taiteista hienoin ja mies on kertakaikkisen lääpällään.

• Anjaniina.
        Jermuxi tms. kirjoitti:

kuvitteles ny näitä puolikaljuja, reppapöksyisiä, vatsakkaita isäntämiehiä puolivälissä kuuttakymppiä.
        Vaikka sellasen istuttasit minkälaiseen porsseen, ni ei se miehen vetävyyttä lisää..
        Auto vaan pitää pestä jälkeen kun navetan haju tarttuu..ja heinänkorret.

AJ että totellahyvää seuraa? Mites se fyysinen olemus?
        *kokeilee vaivihkaa jermuxin hauista*

• minor one
        Anjaniina. kirjoitti:

ymmärrä.
        Lirttailu on sellasta taidetta.
        Siinä räpsytellään silmäripsiä, annetaan hymykyopan vilahtaa, kainosti painetaan pehmoinen leuka olkapäälle, muikistetaan suuta, kaarretaan huulia, räpsytetään, värisytetään olkapäitä, nostetaan polvi toisen yli, sipaistaan hameenhelmaa, vilkaistaan nilkkaa, katsotaan pitkään, annetaan ymmärtää ja kaikki tämä sillai hienovaraisesti
        Se on taiteista hienoin ja mies on kertakaikkisen lääpällään.

tiedän mitä on lirttailu mutta Stadilaisen korvassa tuo *SANA kuuluu aina flirttailu;))) jos, joku sanoo lirttailu niin tulee mieleen että, sillä on tullut lirut pöksyyn...Siis tuo f-siinä sanassa;)) pitää ikään kuin pehmeästi kuulua...samoin on sanassa liffa ei se ole liffa vaan kliffa koon pitää kuulua terävästi...tästä vääntänyt Hatsan kanssa peistä vuosikaudet;))) enkä tule antamaan periksi....periaatekysymys tämä väittely Hatsan kanssa kumpikaan ei anna periksi..;)))

• avoauto saanut meikäläistä innostumaan. Siinähän menee tukka takkuun ja henki salpautuu. :( Eikä kuule mittään !!

Sensijaan vanhat letukat saa kyllä pääni kääntymään...tosin en useinkaan huomaa edes vilkaista kuskia kun ihailen kromin kiiltoa ja muotojen runsautta, siis auton.

Ja mitä miesten rikkauteen tulee, niin olenko sitten poikkeus säännöissä kun vierastan rikkautta. Varakkaan miehen rinnalla tuntisin oloni todella epämukavaksi, käyn mieluummin syömässä vaikka mäkkärillä ja maksan itse omat viuluni kuin menisin luksusravintolaan siipilemään jonkun ökyrikkaan seuraan :))

• Jermuxi tms.

Kuka sen mitenkäkin ottaa. Hyvää ruokaa ja juomaa, hauskaa seuraa...Mikäs siinä on ongelmana, jos maksaa laskun lähtiessään ja tarjoaa sen aterian toiselle. Mäkkärille pääsee aina, kunnon ravintola onkin sitten toinen juttu.

• se Jermuliini täällä isottelee? :) Sun avoautos taitaa olla sellanen vanha Saabbi,mistä oot ite leikannu katon pois...:DD

• juu ja hankkijan lippis päässä köröttelee menemään avosaabillaan... :))

• TaikisN kirjoitti:

juu ja hankkijan lippis päässä köröttelee menemään avosaabillaan... :))

Voi karmeeta!!Toi hankkijalippis on hirveintä mitä oon nähny..:P

Paikkakunnan vanhat piiat on tietysti ihan vesi kielellä Jermukan perässä,kun eivät muusta tiiä..:DD

• Jermuxi tms.

Misukat on alla hyvät, oikeastaan parhaat kaikissa tilanteissa..Siis renkaat. Jopa avoautossa. vai rälläkkäversio pitäis sulle olla...Kuules tuota, jotta.

Misukat on alla hyvät, oikeastaan parhaat kaikissa tilanteissa..Siis renkaat. Jopa avoautossa. vai rälläkkäversio pitäis sulle olla...Kuules tuota, jotta.

on kyllä hyvät muissakin kuin renkaissa...nii alla ku muuallaki..;))

Voi hitsi..Olipa tosi ihanaa nähä suakin viel palstoilla...Ihan täs piristy.. Enkä mä sit mitään lirttaile...;))

• Jermuxi tms.
        mii-su kirjoitti:

on kyllä hyvät muissakin kuin renkaissa...nii alla ku muuallaki..;))

Voi hitsi..Olipa tosi ihanaa nähä suakin viel palstoilla...Ihan täs piristy.. Enkä mä sit mitään lirttaile...;))

Ei jaksa enää ihan niin usein heilua, kun kaikki kunnon nasakat aiheet on jo käyty läpi pariin kertaan, tai useammin...
        Mites Misukan kesä meni, et jääny puitten ja oksien alle kesän myrskyissä?

• Ich bin...

hienossa avoautossasi tältä ja naiset halusivat tulla vähän lähemmäs hihittelee:
      http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2556075.jpg

Ollaan me naiset kyllä aika kummallisia olentoja. Tykätään teistä miehistä, jotka olette vielä kummallisempia olentoja...

• Jermuxi tms.

Tuollainen naama tulee vastaan siellä esson paarissa, ei meikäläisen avoautossa. Huahahahahahahaahaaha

• Rocellii

---äärghh "Jermuxi tms"...kyllä käy kateeksi

itellä mietinnässä juuri, mitä tekisin, kun 1500e;n remontti olis kuulemma
      arvokkampi kuin autoni

se syö ja juo ..minut konkkaan
      ja puhaltelee semmosia seksikkäitä savurenkaita

ootkos missä ollut, kun ei ole palstalla näkynyt ?

• Jos autosi on todella noin heikossa kunnossa, niin Sinun kannattaisi tuoda se Essolle huoltoon. Me voimme ilmaiseksi arvioida autosi, ja sen jälkeen Esson pätevät asentajat laittavat sen kuntoon. Jos autosi jää yöksi Essolle, niin voinhan minäkin heittää Sinut kotiin.

• Jermuxi tms.

ja muutenkin...Eikös täälläkin ole aiheet lopussa, kun toistenne kimpussa täällä riekutte?

• Rocellii
        Jermuxi tms. kirjoitti:

ja muutenkin...Eikös täälläkin ole aiheet lopussa, kun toistenne kimpussa täällä riekutte?

minä en ainakaan ole riekkunut kenenkään kimpussa

eiköhän täällä ole aika tasokasta ja henkevää, kuten aina ennenkin ;)

• Rocellii
        Yleismies kirjoitti:

Jos autosi on todella noin heikossa kunnossa, niin Sinun kannattaisi tuoda se Essolle huoltoon. Me voimme ilmaiseksi arvioida autosi, ja sen jälkeen Esson pätevät asentajat laittavat sen kuntoon. Jos autosi jää yöksi Essolle, niin voinhan minäkin heittää Sinut kotiin.

en minä uskalla essolaisten kyytiin lähteä

mieluummin niin, että lainaisit corollaasi minulle ja minä sitten
        heittäisin esson parlamentin jäsenet, kunkin oman akkansa..siis
        vaimonsa luo

ehkäpä tällainen järjestely olisi myöskin
        vaimojenne mieleen?

( parlamentin istunnot voisi järjestää etäneuvotteluna parin viikon ajan? )

• Rocellii kirjoitti:

en minä uskalla essolaisten kyytiin lähteä

mieluummin niin, että lainaisit corollaasi minulle ja minä sitten
        heittäisin esson parlamentin jäsenet, kunkin oman akkansa..siis
        vaimonsa luo

ehkäpä tällainen järjestely olisi myöskin
        vaimojenne mieleen?

( parlamentin istunnot voisi järjestää etäneuvotteluna parin viikon ajan? )

Simpsakkakin neito voi täysin turvallisin mielin lähteä meidän höveleiden essolaisten kyytiin, sillä me viemme aina turvallisesti perille. Esson pätevät asentajat ovat laittaneet automme varmaan kuntoon, ja Einari Essonen on myynyt meille niin hyvälaatuiset renkaat, että yllättäviä keskeytyksiä matkantekoon ei tule.

Seksi-Sulollakaan ei ole koskaan ollut teknisiä vaikeuksia autonsa kanssa saattoreissuilla. Vaikka hän on monesti ajellut huonoissakin keliolosuhteissa ja erittäin huonoilla teillä, niin kertaakaan ei ole kumi puhjennut. Voit siis ihan huoletta lähteä meidän kyytiin.

• Yxitypy

Jermu muhun kolahda mikään auto. Ainoastaan mies, ajoi sitten millä pelillä tahansa. Esim.polkupyörillä ajavat lihaskimput ovat ihan hyvän näköisiä, ja miksei ne Esson baarissa istuvat miehet, edellytyksellä etteivät kovin usein siellä baarissa istu. Ja voiko olla enää ihanampaa miestä, kuin sohvaperuna. Kotona viihtyvä mussukka, joka makaa vaan sohvalla ja näpyttelee kaukosäädintä :=))

ps. Jos sä Jermu ite kattelit niitä naisia sillai, että huomaakohan ne nyt varmasti mun avoauton, ja sait siksi katseita takaisin :=))

• Jermuxi tms.

En mä niitä muuten olis katellu, mutta piti varoa, ettei aja ylitte, kun ne jäi siihen suojatiellekkin kellottamaan.

• Judge evk

jotta sait auton lainaan.

• Jermuxi tms.

Sattuis tuollainen kommentti, jos pitäis paikkaansa.

• mitäkä mies

Ihan totta!! Minunkaan ei tarvitse kuin ajaa avolava-autolla,niin jopa on naaras lauma perässä,tai jos olen ravintolassa ja joku pyytää kyytiä itelleen ja tietysti myös kaverilleen,sanon että autoni on kaksi paikkainen,,,hitsi sen jälkeen kyytiin pyrkijiä on laumoittain:)))

• Jos avoauto tuo miehelle menestystä naismaailmassa, niin täsmälleen sama vaikutus näyttää olevan avotraktorillakin. Essolla olemme sen vuosien varrella monesti todenneet.

Kalu-Kallella on erittäin hieno ilmastoidulla hytillä varustettu Valtra, mutta ei hänen menestyksensä naismaailmassa ole kovin hyvä. Seksi-Sulolla puolestaan on heinäladossa vanha ilman hyttiä oleva A-mallin Zetor (ollut epäkunnossa jo 28 vuotta), mutta maitokaupassa kuultujen juttujen perustella hän on päässyt paljon useammin viihdyttämään vieraita neitoja kuin ökyisäntiin lukeutuva Kalu-Kalle. Naiset näytävät siis tykkäävän avotraktoreista.

• minor one

KAIKKI naiset eivät pidä traktori-miehiä mitenkään seksikkäänä;))) vaan sellaisena välttämättömämininä....korkeintaan...;)))yhteiskunnalle tarpeellisena;))) työntekijöinä...joten se siitä..

• minor one

tämä ketju on hauska ja harmiton....Niin oikeesti avo-auto ei koskaan tehnyt meikäläiseen minkälaista vaikutusta;))) Tulee vaan miettineeksi että, voi miten köyhää;)))) sen sijaa yksityis f-lygari vois tehdäkin ajattelisin tossa jäbässä on tyyliä....Jotenkin autolla brasseilevat jäbät muutenkin tulee vaan mieleen väkisin milloin ne kasvaa aikuiseksi....ikuisena teini-poikina pidän;)))) Ei voi mitään...mutta tämä on totta;)))

• Jermuxi tms.

jaa, ei ihan noinkaan, mutta pojat on poikia ja toisilla pojilla on vain paremmat lelut...Kjäh!

• Onhan avokado ja avomaankurkku hyvää, avokonttori tehokas, avohakkuulla saa kivasti tuohta papan perintömetsästä, jolla voikin sitten ostaa kruisailutarkoitukseen avoauton saadakseen kyytiin avokaulaisia misuja. Niistä voikin sitten näppärästi plokata itselleen hetkeksi avopuolison, josta tarvittaessa pääsee helposti eroon. No onneksi naiset ovat olleet aina kiinnostuneet minusta omana itsenäni enkä ole tarvinnut siihen avoautoa enkä muita luksusleluja.

No jokos lomat on lusittu loppuun?

• Anjaniina.

tummaan mahtuu avopit?
        Ja avonaiset lompakot?
        Ihan vaan tässä uteliaisuuttani kyselen.

• Anjaniina. kirjoitti:

tummaan mahtuu avopit?
        Ja avonaiset lompakot?

Sivullisena mutta keskusteluun ylempänä osallistuneena mietin taas mikä siinä lompakossa niin kiinnostaa...

• minor one
        yohuuhkaja kirjoitti:

Sivullisena mutta keskusteluun ylempänä osallistuneena mietin taas mikä siinä lompakossa niin kiinnostaa...

typerä kysymys fyrkka tietysti;)))) Kuka sitä miehen kanssa jolla ei koskaan fyrkendaalia;))) hitsi vie...maksat miehen olemisen....toiste päin sen olla pitää;))) Nainen ei ole koskaan halpa investointi;)))
        (laitettava nyt tähän että, huumorilla yritän tämän kirjoittaa ettei, joku tosikko ota sanatarkasti;))))

• minor one kirjoitti:

typerä kysymys fyrkka tietysti;)))) Kuka sitä miehen kanssa jolla ei koskaan fyrkendaalia;))) hitsi vie...maksat miehen olemisen....toiste päin sen olla pitää;))) Nainen ei ole koskaan halpa investointi;)))
        (laitettava nyt tähän että, huumorilla yritän tämän kirjoittaa ettei, joku tosikko ota sanatarkasti;))))

Totta puhut, puhuit sitten huumorilla tai ilman...

;-))

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

että koko elämäni aikana olen ollut kiinnostunut vain omastani ;))

• Anjaniina. kirjoitti:

että koko elämäni aikana olen ollut kiinnostunut vain omastani ;))

Meni sitten varmaankin freudilaisen lipsahduksen piikkiin...

• Jermuxi tms.

lisää listaan avovaimo...Jotkut kulkee avohoidossa avojaloin.
        Joo, lomat on lusittu ja sorvin ääressä taas seuraan prosessia.

lisää listaan avovaimo...Jotkut kulkee avohoidossa avojaloin.
        Joo, lomat on lusittu ja sorvin ääressä taas seuraan prosessia.

ja moni saa avohaavoja palstatappeluissa!

• Anjaniina. kirjoitti:

tummaan mahtuu avopit?
        Ja avonaiset lompakot?

sopivat. Tuota avoNaisen syvintä olemusta aloin miettiä....! :)

• Meriläinen

Mä en sitten olekaan mikään hyvä saalis. No joo en kyllä meinaa olla saalis ollenkaan.
      Mutta kyllä se avoauto mullekin kelpaa jos siellä ratin takana on sopiva mies.
      Ja sen miehen pitää sopia mun sovallekin joskus ihan vaan makoilemaan ja olemaan että voin hieroa maailman paineita niskoista.
      Ja sitten voidaan kaulakkain olla sohvaperunoita molemmat jos siltä tuntuu.
      Ja jos virtaa on siihen suuntaan niin sitten vaikka missä mukavassa sitä kulutetaan. Niin siis luonnossa kulkiessa ja vaikka salilla, noh onhan noita paikkoja.
      Ja se mies on sellainen ettei kurkikaan niitä hyviä saaliita kun se kruisailee sillä avoautollaan, sillähän on se paras jo, siis ei saalis vaan nainen.

• mitäkä mies

Nuorena sain ihan tarpeeksi tuulesta ja tuiskusta,kun ajoin mopolla ja moottoripyörällä ilma koppia.Nyt tuntuu luksukselta kun on lämmin veden pitävä kajuutta autossa,eikä tarvi katsoa säätiedotusta jos lähtee kuruisailemaan.Avotraktorikin oli ihan perseestä,varsinkin lumisateella silmäkuopat täyttyi hetkessä nuoskalumesta.

Tämä kesä on ollut niitä harvoja suomen kesiä jolloin on voinut ajaa avokkaalla ilman pipoa tai karvareuhkaa,mikäli auton kuskilla on mitä paleltua:)

Se tietty harmittaa kun ei ole ollut avoautoa,niin pääsisin analysoimaan onko enemmän vientiä? No sitä haavetta ei kannata enää ajatella,sillä aika ajoi ohi jo sen hetken kun toivoi auton olevan jokin mittapuu:)

• HTZA

kun aika kuluu niin mittapuu alkaa näyttämään, enemmän ja enemmän, miinusta, alkaa olemaan Fiat 500, rättikatolla
        H.

• kivipuskasta
        HTZA kirjoitti:

kun aika kuluu niin mittapuu alkaa näyttämään, enemmän ja enemmän, miinusta, alkaa olemaan Fiat 500, rättikatolla
        H.

Tästä tuotteesta hioutuu timantti !
        ;)

• 5+7
        kivipuskasta kirjoitti:

Tästä tuotteesta hioutuu timantti !
        ;)

tuupata keskustelui etiäpäin, jottei ne merkittävät nousis esiin, on surkee.
        Nosta vaik arkistost vanhoi, ni porukka miettii että mitä?

• Dorodea

Jermuli se on veikee nassikka, koetahan kestää ;)

• ole ihgu toi Jermukka?? ;) Hihii...Ny repee Jermuliinilta pelipökät..:D

• Jermuxi tms.

Jermu kestää kaikki suosion paineet ja sen sellaiset roippeet. Kjäh!

• henrjii

avoautolla saa vain teeskeneltyjä orgasmeja.
      Mitä yhteistä on avoautolla, ja kortsulla.
      Nooh molemissa on sisällä mulkku.

• Jermuxi tms.

No siellähän sitä on sutinaa, kun keskenänne ukot siellä pidätte toisianne kädestä...
        Toi sun vitsi on ihan ok sinänsä. Esson paarin porukalle toi vitsi ei taida sopia...Viritellään sitä hieman.
        Mitä yhteistä on Esson paarin porukalla ja kortsulla...Molemmissa on löysää sisällä. Buahahahahahhaahaa

• 19+15
        Jermuxi tms. kirjoitti:

No siellähän sitä on sutinaa, kun keskenänne ukot siellä pidätte toisianne kädestä...
        Toi sun vitsi on ihan ok sinänsä. Esson paarin porukalle toi vitsi ei taida sopia...Viritellään sitä hieman.
        Mitä yhteistä on Esson paarin porukalla ja kortsulla...Molemmissa on löysää sisällä. Buahahahahahhaahaa

Omasta kortsustasi?

• Jermuxi tms.
        19+15 kirjoitti:

Omasta kortsustasi?

Ennen sinun tänne palstalle tuloa, en edes uskonut sen olevan mahdollista, mutta nyt se on uskottava. Essonpaarin kokoinen jättiläiskortsu leijaili koko paarin porukka sisällään Naantalin ohitse merelle päin. Löysänä tuulessa lepattava jättiläinen oli kohonnut ilmaan paariporukan päästellessä kuumia pieruja ja lopulta koko paarin peittävä kortsu oli niiiiiiin täynnä kaasua, että se lähti leijailemaan löysänä kaasupallona merelle päin. Kuvaavinta oli, ettei paarin sisällä notkuvat tyypit edes huomanneet kohonnutta kaasupitoisuutta, he kertoivat jälkeenpäin medialle. He kertoivan sen verran kaasua olevan aina kotonakin ja hajuun oli jo nenä tottunut. Nyt kuitenkin mainostarkoituksiin paarin ympärille levitetty jättiläiskortsu täyttyi noiden kaljaa imuroivien tyyppien kaasuttelusta ja koko hökötys nousi ilmaan. Pallo mätkähti mereen Naantalin edustalla ja merivartiosto nouti pahalle haisevat Essolaiset turvaan.

• Yleismiehen fani
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Ennen sinun tänne palstalle tuloa, en edes uskonut sen olevan mahdollista, mutta nyt se on uskottava. Essonpaarin kokoinen jättiläiskortsu leijaili koko paarin porukka sisällään Naantalin ohitse merelle päin. Löysänä tuulessa lepattava jättiläinen oli kohonnut ilmaan paariporukan päästellessä kuumia pieruja ja lopulta koko paarin peittävä kortsu oli niiiiiiin täynnä kaasua, että se lähti leijailemaan löysänä kaasupallona merelle päin. Kuvaavinta oli, ettei paarin sisällä notkuvat tyypit edes huomanneet kohonnutta kaasupitoisuutta, he kertoivat jälkeenpäin medialle. He kertoivan sen verran kaasua olevan aina kotonakin ja hajuun oli jo nenä tottunut. Nyt kuitenkin mainostarkoituksiin paarin ympärille levitetty jättiläiskortsu täyttyi noiden kaljaa imuroivien tyyppien kaasuttelusta ja koko hökötys nousi ilmaan. Pallo mätkähti mereen Naantalin edustalla ja merivartiosto nouti pahalle haisevat Essolaiset turvaan.

Aivan samaa onko äänessä pää vai perse, samanlaista törinää kummastakin.

• Jermuxi tms.
        Yleismiehen fani kirjoitti:

Aivan samaa onko äänessä pää vai perse, samanlaista törinää kummastakin.

Eritteet ja käryt tuntuu olevan elämää suurempi aihe, kun koko ajan niitä tarjoilet...No, sellaista se siellä paarissa olo aiheuttaa.

• henrjii
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Eritteet ja käryt tuntuu olevan elämää suurempi aihe, kun koko ajan niitä tarjoilet...No, sellaista se siellä paarissa olo aiheuttaa.

pienipallisten puheita

• Jermuxi tms.
        henrjii kirjoitti:

pienipallisten puheita

Mutta sinunlaiselle se pallin koko ei ole enää määrittävä tekijä, koska siellä vaan miehissa pitelette toisianne käsistä kiinni paarin jakkaralla kiikkuen. Huahahhahahahahaaaa

• viivi-amald.

työttömänki pää kierähtää kun minihameessa ajan polkupyörällä, siihen saan kaikkien huomion.
      Ei tarvita avoautoa.

• Jermuxi tms.

Mutta on se hyvän näköinen nainen avoautossakin katseita keräävä paketti.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6701
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      20
      3314
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1440
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1362
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1326
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1300
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      140
      1171
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      46
      1100
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      956
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145