Syyslomalla eli lokakuun lopussa lähdössä Roomaan äiti 3 teiniä. Vinkkejä siististä ja edullisesta majoituksesta keskustan tuntumassa tai ainakin lähellä metroasemaa. Haluaisimme asua yhdessä huoneessa, mikä rajoittaa kovasti :) Aamupala olisi hyvä olla vähän jotain muutakin kuin kahvi ja croissant...
Neljän hengen huone?
3
473
Vastaukset
- Asunnon vuokraus
Suosittelisin teille asunnon vuokraamista. Asunnon vuokraaminen tulee loppujen lopuksi jopa halvemmaksi kuin hotellissa asuminen ja näin saatte ainakin asua yhdessä. Lisäksi asunnot ovat tilavampia kuin ahtaat hotellihuoneet ja teillä on mahdollisuus valmistaa itse aamupalanne :) Eräs hyvä ja luotettava asuntoja vuokraava yritys Roomassa on esim. Rental in Rome (olen huomannut, että tästä yrityksestä on puhuttu paljon tällä palstalla). Heillä on myös halpoja asuntoja keskustassa ja koska teitä on neljä, myös hinta on halvempi...
- Asunnonssa minäkin
Itse asuin myös asunnossa, tosin paikallisjunan lähellä (keskustaan meni asunnolta noin 20 min, vähän junasta riippuen). Edullinen ja siisti, palvelu oli suomeksi: www.altenaapartments.com
- ...Italy
Asunnonssa minäkin kirjoitti:
Itse asuin myös asunnossa, tosin paikallisjunan lähellä (keskustaan meni asunnolta noin 20 min, vähän junasta riippuen). Edullinen ja siisti, palvelu oli suomeksi: www.altenaapartments.com
Kiitos vinkeistä! Varasin asunnon Emmanuelle Vittorion metroaseman vierestä SleepinItalyn kautta. Meidän hintaluokan hotellit olivat saaneet aika kamalia arvosteluja, joten kokeillaan tätä vaihtoehtoa! Vielä 2kk!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398