Mikähän mahtaa pitää kitisevää/kihisevää ääntä jakoketjussa tai lähellä koneen erityisesti ollessa kylmä(aamulla). mutta lämpöisenä ääni katoaa... jakoketju liian löysällä? pystyykö itse kiristämään?
Almeran kihinä
5
505
Vastaukset
- antsukka33
ajattelin että ääni hukkuu kannentiivisteen vaihdon yhteydessä mutta ei.. :(
- antsukka33
laturin hihna mahdollinen???
- Larza
Jakokettingin kiristin toimii oljyn paineella, et se kiristyy automaattisesti oikeaan kireyteen. Ääni voi tulla jostain remmistä..
- antsukka33
tarkkailin tänään äänen kohtaa. se kuuluu siitä hihnasta mikä yhdistää mm. laturin,vesipumpun.ilmastoinnin...
- allu4ever
antsukka33 kirjoitti:
tarkkailin tänään äänen kohtaa. se kuuluu siitä hihnasta mikä yhdistää mm. laturin,vesipumpun.ilmastoinnin...
moniura hihna vanhetessaan alkaa vinkumaan tai oikeastaan se on vaimeata ujellusta nim om lämpimänä,sillon tietää hihnan olevan ei välttämättä ihan loppu vielä mutta vaihtokunnossa,moniurahihna on leveämpi kuin tav hihna ja kestävämpi,ohjaustehostimellakin on allussa oma hihna joka voi myös pitää ääntä,jakoketjusta tuo ääni ei kyllä tule onneksi,kylmällä pakkasella hihnojen äänet voi muuttua kihiseväksi kahisevaksi jotka pitäis loppua kun hihna vaihdetaan uuteen ja kiristetään oikeaan kireyteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117