Epson hiljeni

Skola olen

Oli DX5500 stylus ja alkoi pottuilemaan huonontamalla jälkeä. Sitten ei millään koneelta mutta kopioi kyllä. Eipä enää kopioikaan. Tietsikkaan tuli hyväksyttyä heinäkuussa Adobe- päivitys jotain 9.3.3-CPSID_83708 tuli koodiksi. Sen jälkeen nämä pottuilut alkoi. Eikä tuota päivitystä meikäläinen pysty poistamaan kun ei anna mahdollisuutta mitään kautta. Ja se Facebook piru tuli otettua samaan aikaan käyttöön, siinähän kaikki roskat marssii jos ei ole ihan huippuasennukset paskoja vastaan. Ei kelpaa uusikaan tulostin tälle fujitsu-Siemensin vanhalle koneelle, mutta kyllä läppäriin meni täydestä, vaikka onkin aika kehno peli. Jotta mikähän neuvo löytyisi vanhalle itseopiskelleelle kelmille avuksi?

8

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdjaksashask

      olisihan sen windowsin versionkin voinut heti kertoa...

      • Skola olen

        mutta kun kiireessä kirjoittelee, ei kaikkea hokaa. Se on XP asennus vuodelta 2007. On tullut yritettyä tsekata vaikka miltä kantilta, mutta en ole keksinyt korjausta. Kiitos jos vastaus löytyy


    • juhakorkeapudas

      Ei ne ongelmat kokonaan Adoben päivityksestä voi johtua. Päivityksen saa toki pois ohjauspaneelin lisää/poista sovelluksen kautta. Lieko mustekaseteissa tukkeumia tai muuta vikaa.

      • Skola olen

        SITÄ EI sa pois mitenkään! kai nuo normaalit toiminnat on mulla likipitäen käytössä. Luulin sitä ihan normaaliksi päivitystarjoukseksi, kun niin moni ohjelma edes muutaman vuoden jälkeen "uusiutuu" ja päivitetään. En ajatellut tarkemmin, kun tätä ohjelmaa ei ollut koskaan asennuksen jälkeen vielä tarjottu päivitettäväksi. Koska ohjelma on nimenomaan tulostinta ja skanneritoimintoja ohjaav/käyttävä, olen aika varma, että tästä "päivityksestä" kaikki on kiinni. Ja koska siihen asti ei ollut minkään ohjelman kanssa tällaisia pysyviä ongelmia. Kaikki muu toimiikin tässäkin laitteessa ihan hyvin. Ja tuota päivitystä ei todellakaan normaalikonsteilla saa käsiteltyä mitenkään!


      • juhakorkeapudas
        Skola olen kirjoitti:

        SITÄ EI sa pois mitenkään! kai nuo normaalit toiminnat on mulla likipitäen käytössä. Luulin sitä ihan normaaliksi päivitystarjoukseksi, kun niin moni ohjelma edes muutaman vuoden jälkeen "uusiutuu" ja päivitetään. En ajatellut tarkemmin, kun tätä ohjelmaa ei ollut koskaan asennuksen jälkeen vielä tarjottu päivitettäväksi. Koska ohjelma on nimenomaan tulostinta ja skanneritoimintoja ohjaav/käyttävä, olen aika varma, että tästä "päivityksestä" kaikki on kiinni. Ja koska siihen asti ei ollut minkään ohjelman kanssa tällaisia pysyviä ongelmia. Kaikki muu toimiikin tässäkin laitteessa ihan hyvin. Ja tuota päivitystä ei todellakaan normaalikonsteilla saa käsiteltyä mitenkään!

        Voi skannauksen hoitaa muillakin ohjelmilla, ei pelkästään Adobella.


    • Epson:::.????

      .

      se kuulostaa aika runolliselta tai poeemiselta

      .

      • kusetettukin

        Ei! Mitä tekemistä runollisuudella on sen asian kanssa, että tulostin ei toimi, siis ei myöskään ääntele mitenkään? Taidat olla niitä netti-TROLLEJA?


    • -----

      Ja jos minusta olisi kiinni, saisi koko epsonin tehdas hiljetä. Musterosvotehdas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe