Kaksi tyttöä lähdössä kuukaudeksi Berliiniin ja nyt haluaisi löytää halvan majoituksen kuukaudelle? Kenelläkään kokemuksia hostelleista, asunnoista ym.. ?
Kiitos avusta!
Berliini!
1
622
Vastaukset
- isis85
itsellä yhdestä välittäjätoimistosta, vain naisille. Frauenbu.de Olin kolmessa eri asunnossa ja kaikki olivat ok. Asunnon haltija asui itse myös siinä, oli vain vuokrannut yhden huoneen minulle. Välitystoimistoja on muitakin, Googlaa vaikka Unterkunft fuer Frauen in Berlin. Itse koin tilanteen turvallisemmaksi, kun tiesin vuokranantajan olevan nainen.
Viimeksi olimme erään suomalaisen asunnossa kahdestaan, se tosin löytyi yksityisten kontaktien kautta.
Hinnat saattavat olla 15 € per hlö ja siitä ylöspäin. Pidemmälle ajalle saa varmaan edullisemmin.
Hyvää matkaa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882