chi-toy koirat

isa.elise

mitä ovat nämä pikkukoirien chi - toy koirien myyjät jotka antavat koiran ilmaiseksi
"hyväksyttäväksi" ja pennut lennätetään jostain usasta tai aasiasta kun vain maksaa lentoliput ??
minä tyhmä en tiedä mitä tarkoittaa "hyväksyttäväksi"

3

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scammi voiton saanut

      ne on justiin niitä huijareita joista on uutisissakin varoiteltu että älkää ottako näihin yhteyttä, ei niillä mitään koiria ole mutta kauppaavat niitä parillasadalla tai ilmaiseksi ja lennot rahdit sun muut sitten muka maksavat niin ja niin paljon. ovat aika paljon keränneet rahaa tällä tavalla kun aina löytyy näitä hyväuskoisia ihmisiä joilla liikenee laittaa muutama sata euroa milloin mihinkin kun uskovat että saavat jotain halvalla.
      Älä sinä mene tuollaiseen halpaan, ovat kääntäneet Suomea googlella tai microsoftilla ja sen takia ne käännökset sitten on mitä on, ei tuollaista suomenkieltä edes ole millä he niitä koiria mainostaa, monessa paikassa on ihania söpöjä koiran kuviakin vielä hämäämässä näitä koirakuumeesta kärsiviä ihmisiä.

      Toivottavaa olisi että nämä huijarit jäisivät kiinni ja saataisiin loppumaan tuo huijaaminen, mutta niin kauan kun ihmiset uskoo eivätkä tee rikosilmoituksia niin kauan nämä saavat toimia täällä Suomenkin markkinoilla ihan rauhassa. Ovat nimittäin jostain Afrikasta kotoisin nämä huijarit, niitä samoja jotka lähettelee niitä Lotto-voitto ilmoituksia ja nitä kaikkea, niillä on katsos iso raha pula aina ja helppo raha kiinnostaa.

      • zxzxzxooo

        samat hujarit nyt yrittää mukamas ostaa koiraa

        Kiinnostaako ostaa koiran

        Goodday to you,

        I am interested buying your (Dog),let me know if still available,and the price you willing to Sale it for me..Waiting for your response..
        Neal..


        PAYMENT
        Thanks for the getting back to me. and my client will make out the payment to you on my behalf....

        He will make out a Cheque ,and send to you. The amount on the Cheque will be €4000.,that will cover the shipping and you will deduct your money which is €700.

        Therefore, when you received the Cheque you will take it to your bank and cash it, you will deduct your money and assist in sending the balance to my Shipping Agent that will pick up and ship to me...

        I want you to email me the following informations below:

        1. The full name on the Cheque
        2. Mailing Address to send the Cheque
        3. Contact phone number

        So that the Cheque can be written out in your name and mail to your address..

        PS:I will want you to kindly put SOLD on the advert from the placing site..ok, or any interested buyer that mail you,just let them know that it has been sold...ok,so for doing that i will be willing to compensate you with €200 ,so your total deduction will be €900..
        Hope this is clear to you..

        Get back to me asap

        Regards..
        Dickson..


    • chihupentu

      Tänä päivänä minusta tuntuu ei voi luottaa edes ostajiin! olen myynyt chihuahuapentu noin viikon sitten , nyt se ostaja ahdistelee minua ja syyttää mua petoksista sen perustella että hänen joku tuttu arvostellut sen koiran ja sanoo ettei se ole chihun näköinen!Silloin kun pariskunta kävi ostamassa pentu he ihailevat ja tykkäsivat siitä ja nyt yhtäkkiä haluavat palauta sen takas, minulle tuli semmonen olo että he vahingoivat tai pudottaneet sen koiran ja nyt haluavat äkkiä palautaa takaisin!Meillä on neljä lyhytkarvaista chihukoiria, tämä just onneton pentu oli ainoa pitkäkarvainen ja on se vähän eri näköinen kuin muut pennut, mutta silti se on chihuahuan rotu, mitä te ihmiset olette mieltä siitä asiasta?Minä ihan periaatteesta en halua otta sen koiran takaisin kun en tiedä missä se on ollut ja mitä sille on tehty!!!Hinta kaiken lisäksi oli tosi alhainen olen suostunut myydä sen hinnalla mitä ostaja itse tarjosi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe