Mikähän mahtaa olla vikana muutaman vuoden (takuu ei tietenkään ole voimassa) vanhassa Husqvarnan keraamisessa liedessä kun se on alkanut polttamaan uunin lamppua reilun viikon välein ? - nyt on jo kuukauden sisään kolmas lamppu menossa. Muuten toimii moitteettomasti eikä polttele sulakkeita tai muuta vastaavaa härdelliä ole havaittavissa.
Uunin lamppu palaa....
6
7778
Vastaukset
- tiiviste
tiiviste lamppun kuvussa poikki tai ei ole ollenkaan vaiha tiiviste rengas
- frangröbbä
ootko varmaan laittanut oikean uuninlampun
- Husku2
Lamput on kyllä olleet oikeita 300 astetta kestäviä uunilamppuja mutta tuo tiiviste näyttää tosiaan puuttuvan - olisko tippunut ensimmäisen lampunvaihdon yhteydessä ? Mistähän moisen saa tilalle ??
- tiiviste
Husku2 kirjoitti:
Lamput on kyllä olleet oikeita 300 astetta kestäviä uunilamppuja mutta tuo tiiviste näyttää tosiaan puuttuvan - olisko tippunut ensimmäisen lampunvaihdon yhteydessä ? Mistähän moisen saa tilalle ??
kodinkone korjaamolta tai meet tarvikeliike" auton osia" vaikka sieltä palamaton tiiviste lampun suojus mukana
- Kysyn vain...
tiiviste kirjoitti:
kodinkone korjaamolta tai meet tarvikeliike" auton osia" vaikka sieltä palamaton tiiviste lampun suojus mukana
MIten se tuosta tiivisteestä voi johtua ? - lamppuhan kestää tuon 300 astetta eikä uunia lämmitetä edes niin kuumaksi ? eli lampun pitäisi kestää vaikka ilman koko kupua !
- tiiviste
Kysyn vain... kirjoitti:
MIten se tuosta tiivisteestä voi johtua ? - lamppuhan kestää tuon 300 astetta eikä uunia lämmitetä edes niin kuumaksi ? eli lampun pitäisi kestää vaikka ilman koko kupua !
katsoppa sinne missä lamppu on kyllä höyryt menee sinne miksikö olisi kupu lampussa ajatelle vähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255