Miä ihme on syynä, että en pääse chattiin? Kone näyttää, että lataa... lataa.. lataa ja sitten yhtäkkiä hyppää takaisin chat-valikkoon.
Aikaisemmin oli sama pulma, silloin selvisin siitä muuttamalla F-securen asetuksia, ruksi pois kohdasta "tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä". Mutta enää ei tehoa sekään konsti! Yrittäessäni vaikkapa Kirkkokafeeseen tai ihan minne muualle tahansa, kone vain lataa... lataa... ja vielä sittenkin lataa, kunnes palauttaa minut lähtöpisteeseen.
Missä ihmeessä voi olla vika?
Vielä viime viikolla homma toimi, tällä viikolla ei - ja mitään muutoksia asetuksiin en ole tehnyt.
HEI TE MINUA OSAAVAMMAT!
kysyn neuvoa
3
478
Vastaukset
Minulle tuollaisia on tullut kun yhteydet tai oma kone on ollut liian hidas.
Tämä henkilö on sairas pedofiili joka ehotteli minulle sairaita juttuja chat huoneessa nimeltä kahvila
- sbm
sama ongelma, käytän securea mutta olen sitä käyttänyt aina, ja nyt en pitkään aikaan ole päässyt chatteihin, toisn huomasin kun painan poistu, silloin väläyttää sitä chattia ja sitä keskustelua ja olen kyllä kirjautuneena mutta mulle vaan ei näy mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736