Miä ihme on syynä, että en pääse chattiin? Kone näyttää, että lataa... lataa.. lataa ja sitten yhtäkkiä hyppää takaisin chat-valikkoon.
Aikaisemmin oli sama pulma, silloin selvisin siitä muuttamalla F-securen asetuksia, ruksi pois kohdasta "tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä". Mutta enää ei tehoa sekään konsti! Yrittäessäni vaikkapa Kirkkokafeeseen tai ihan minne muualle tahansa, kone vain lataa... lataa... ja vielä sittenkin lataa, kunnes palauttaa minut lähtöpisteeseen.
Missä ihmeessä voi olla vika?
Vielä viime viikolla homma toimi, tällä viikolla ei - ja mitään muutoksia asetuksiin en ole tehnyt.
HEI TE MINUA OSAAVAMMAT!
kysyn neuvoa
3
448
Vastaukset
Minulle tuollaisia on tullut kun yhteydet tai oma kone on ollut liian hidas.
Tämä henkilö on sairas pedofiili joka ehotteli minulle sairaita juttuja chat huoneessa nimeltä kahvila
- sbm
sama ongelma, käytän securea mutta olen sitä käyttänyt aina, ja nyt en pitkään aikaan ole päässyt chatteihin, toisn huomasin kun painan poistu, silloin väläyttää sitä chattia ja sitä keskustelua ja olen kyllä kirjautuneena mutta mulle vaan ei näy mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129