meillä olis myytävänä siniotsakakadut,neitokakadu,ja iso häkki...tartu tilaisuuteen!!
kakadu
7
505
Vastaukset
- Antii-Vantti
Hei =0) Kertoisitko hieman enemmän neitokakadustasi..? Minkä ikäinen, sukupuoli ja muuta olennaista. Myös tuo suuri häkki kiinnostaa, mikäli ei ole tavattoman hintava. Ja myös, missäpäin Suomea asut; tämäkin melko oleellinen asia mahdollisten kuljetusten kannalta..!
Olen vain ensialkuun etsiskelemässä suurta häkkiä omalle neitokakadulleni, mutta myös kaverin hankkiminen sille voi tulla kysymykseen =0)- 3-me
heippa...tarkoititko minulle viestisi..meillä myytävänä siniotsaamatsoni pariskunta,,16v,,naaras puhuu enempi ku uros,,neitokakadun 8v,,sukupuolesta en ole ihan varma,,ehkä naaras,,viihtyvät kaikki yhdessä..paikkakunta on ylitornio,,
- Antti-Vantti
3-me kirjoitti:
heippa...tarkoititko minulle viestisi..meillä myytävänä siniotsaamatsoni pariskunta,,16v,,naaras puhuu enempi ku uros,,neitokakadun 8v,,sukupuolesta en ole ihan varma,,ehkä naaras,,viihtyvät kaikki yhdessä..paikkakunta on ylitornio,,
Hei =0) Tottahan sinulle tarkoitin kysymyksen =0) Olen nimittäin kiinnostunut nimenomaa ensisijaisesti tuosta häkistä, jonka olet myymässä, mutta mahodllisesti myös neitokakadustasi. Pohjoisessa siis asut, kuten minäkin. Itse asun Kemissä.
Minkä kokoinen häkki on, ja paljonko sillä olisi hintaa? Kertoisitko vähän enemmän tuosta neitokakadusta mikäli olisit valmis sen myymään erikseen (onko se kesy, sekä vähän sen luonteesta). Kumminkin sille tulisi tässä tapauksessa samaa lajia oleva toveri jos/mikäli se muuttaisi meille. - Antti-Vantti
Antti-Vantti kirjoitti:
Hei =0) Tottahan sinulle tarkoitin kysymyksen =0) Olen nimittäin kiinnostunut nimenomaa ensisijaisesti tuosta häkistä, jonka olet myymässä, mutta mahodllisesti myös neitokakadustasi. Pohjoisessa siis asut, kuten minäkin. Itse asun Kemissä.
Minkä kokoinen häkki on, ja paljonko sillä olisi hintaa? Kertoisitko vähän enemmän tuosta neitokakadusta mikäli olisit valmis sen myymään erikseen (onko se kesy, sekä vähän sen luonteesta). Kumminkin sille tulisi tässä tapauksessa samaa lajia oleva toveri jos/mikäli se muuttaisi meille...Huomasin että olet myymässä häkkeineen päivineen KOKO kolmikkoa..! En tiedä, kellä on mahdollisuutta hankkia amatsoneja sekä neitokakadua samaan häkkiin asutettavaksi; useat amatsonilajit kun ovat jo itsessään melkoisen hankalapitoisia riippuen lajista ja sukupuolesta..? Neitokakadun olisi parasta päästä ehkä omanlaistensa seuraan; ovat niin erityyppisiä lajeja keskenään.
Mutta, voit silti toki kommetoida vielä, mikäli sinulle sopii =0) - ytee
Antti-Vantti kirjoitti:
..Huomasin että olet myymässä häkkeineen päivineen KOKO kolmikkoa..! En tiedä, kellä on mahdollisuutta hankkia amatsoneja sekä neitokakadua samaan häkkiin asutettavaksi; useat amatsonilajit kun ovat jo itsessään melkoisen hankalapitoisia riippuen lajista ja sukupuolesta..? Neitokakadun olisi parasta päästä ehkä omanlaistensa seuraan; ovat niin erityyppisiä lajeja keskenään.
Mutta, voit silti toki kommetoida vielä, mikäli sinulle sopii =0)kiitos viesteistä...neitokakadu on ihana,viheltelee ja on seurankipeä,kaikki erittäin kesyjä syövät kädestä..naaras amatsonin kanssa enempi puhdistavat toisiaan ja uros kun näkee on selvästi mustasukkanen,,meillä on yksi huone linnuilla ja ne on paljon vapaana,kelopuu puulaatikon päällä josta ne tykkää.ne on niin niin ihania mutta joudutaan luopumaan niistä..2-si häkkiä....100x80x160,,rullien päällä,pohja lähtee irti on helppo puhdistaa.8-deksa cm,maavara..häkki on itse teetetty.toinen on vähän pienempi,myös pohja lähtee irti helppo puhdistaa,se on ostohäkki..jos osto tulee vain neitokakadusta niin en myisi häkkiä,sillä,kun jossain olemme,vaikkapa kaupassa käymässä,taikka ulkohommissa ei tohi jättää irti,häkki on tarpeellinen.myös ulkoilutetaan ja tähän saakka on tulleet takasin..
- Antti-Vantti
ytee kirjoitti:
kiitos viesteistä...neitokakadu on ihana,viheltelee ja on seurankipeä,kaikki erittäin kesyjä syövät kädestä..naaras amatsonin kanssa enempi puhdistavat toisiaan ja uros kun näkee on selvästi mustasukkanen,,meillä on yksi huone linnuilla ja ne on paljon vapaana,kelopuu puulaatikon päällä josta ne tykkää.ne on niin niin ihania mutta joudutaan luopumaan niistä..2-si häkkiä....100x80x160,,rullien päällä,pohja lähtee irti on helppo puhdistaa.8-deksa cm,maavara..häkki on itse teetetty.toinen on vähän pienempi,myös pohja lähtee irti helppo puhdistaa,se on ostohäkki..jos osto tulee vain neitokakadusta niin en myisi häkkiä,sillä,kun jossain olemme,vaikkapa kaupassa käymässä,taikka ulkohommissa ei tohi jättää irti,häkki on tarpeellinen.myös ulkoilutetaan ja tähän saakka on tulleet takasin..
Hei =0) Ymmärsinkö oikein, että sinulla on kaksi häkkiä, joista ehkä pienemmän voisit myydäkin mikäli neitokakadun ostaa samalla? Mikäli ymmärsin oikein, niin minkä kokoinen tuo pienempi ostohäkki on, ja paljonko sillä olisi hintaa?
Meidän lintumme on myös kesy, ja kaipaa kaiketi seuraa. Meille on ihan sama kumpaa sukupuolta tuo mahdollinen uusi lintu olisi, mutta uros olisi parempi. Meidän lintumme on uros, ja ne oppivat useimmiten tulemaan erittäin hyvin toimeen. Mutta koskapa munia emme halua emmekä siihen liittyvää pesintähössötystä, olisi uroslintu parempi. - nety..
Antti-Vantti kirjoitti:
Hei =0) Ymmärsinkö oikein, että sinulla on kaksi häkkiä, joista ehkä pienemmän voisit myydäkin mikäli neitokakadun ostaa samalla? Mikäli ymmärsin oikein, niin minkä kokoinen tuo pienempi ostohäkki on, ja paljonko sillä olisi hintaa?
Meidän lintumme on myös kesy, ja kaipaa kaiketi seuraa. Meille on ihan sama kumpaa sukupuolta tuo mahdollinen uusi lintu olisi, mutta uros olisi parempi. Meidän lintumme on uros, ja ne oppivat useimmiten tulemaan erittäin hyvin toimeen. Mutta koskapa munia emme halua emmekä siihen liittyvää pesintähössötystä, olisi uroslintu parempi.neitokakadun käyttäytymisestä päätellen se olisi uros,naaras amatsonin kanssa puhdistavat toisiaan ja uros amatsoni on mustasukkanen..meillä oli amatsonit mökillä mukana ja päästin "jalottelemaan"ajattelin että nyt ne lähti,mitä viellä,siellä ne lenteli ja kun kutsuin takasin niin ne tuli,kyllä ne hoitajan tunnistaa.ja nimensä,naaras on alma ja uros on velho,neito on topi.amatsonien lempiherkkuja on vihreät rypäleet ja näkkäri ja siihen sipaisu voita päälle.myös neitokakadun herkkua..neitokakadu maksaa 100e,,pienmpi häkki on jo varattu,,amatsonit maksaa 1600e ja häkki 400e.../
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136