Hei!
Mahtaako Veter olla pätevä paikka viedä kissat terveystarkastukseen/rokotuksille? Tai ylipäätänsä mikä olisi hyvä eläinlääkäri Tampereella miel. keskustan tuntumassa? (en omista autoa ja bussilla on hivenen huono kissoja kuljettaa).
Mielipiteitä kaipaisin myös Satakunnankadulla sijaitsevasta Tuhatjalasta.
Kissoilla olisi taas aika uusia rokotukset, mutta olen suht uusi kaupungissa eikä ole vielä tietoa lääkäreistä.Myös jonkin sortin hintavertailua kaipaisin. Lähinnä jos niissä on huimia eroja.
Kiitos vastauksista.
Veter Tampereella
13
3136
Vastaukset
- tamperelainen mirri
Veter on hyvä paikka, mutta kallis kun mikä. Tuhatjalasta en tiedä. Itse kävin Jaana Kekillä jossa palvelu oli mukavaa ja hinta pieni.
- Treelta
Minunkin käsitykseni Veteristä on tuo sama, eli että se on hurjan kallis, mutta varmaan lähinnä jos on jotain erikoisempaa. Muistaakseni ystävän koiran rokotus puolitoista vuotta sitten olisi ollut Veterissä vain muutaman euron kalliimpi kuin hieman kauempana keskustasta, jonne joutuisi puolestaan maksamaan matkat. Kannattaa soittaa ja kysellä hintoja. Tuosta Tuhatjalasta en tiedä, mutta jos siellä on samat työntekijät kuin kaupungin eläinlääkärillä aikoinaan (luulen heidän siirtyneen Tuhatjalkaan), niin he olivat kyllä mukavia ja asiantuntevia.
Itse olen pitänyt ehkä eniten Hakametsän eläinlääkäristä, mutta sinne tosiaan pitäisi mennä bussilla (sekin kyllä onnistuu, silloin tällöin kuljetuskoppia nähneenä totean). :) Busseja menee ihan vierestä.- iäkäs kisu
Meidän kisua Hakametsän eläinlääkäripalvelussa. Olen käynyt myös muutaman kerran Tuhatjalassa.
Hakametsän palvelusta pidän käymme mielummin siellä.
Hakametsässä on hyvä varustetaso niinkuin verenpainemittari. - tamperelainen mirri
iäkäs kisu kirjoitti:
Meidän kisua Hakametsän eläinlääkäripalvelussa. Olen käynyt myös muutaman kerran Tuhatjalassa.
Hakametsässä on hyvä varustetaso niinkuin verenpainemittari.Olen ymmärtänyt, että Hakametsässä ja Veterissä on paras varustus ja parhaat laitteet. Hinta on ilmeisemmin hieman kovempi, mutta jos kissallani ilmenisi jotain vakavampaa niin jompaan kumpaan varmaan suuntaisin tai jos rahasta ei olisi kiinni niin silloin myös tavallisissa asioissa. :)
- ..--
tamperelainen mirri kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että Hakametsässä ja Veterissä on paras varustus ja parhaat laitteet. Hinta on ilmeisemmin hieman kovempi, mutta jos kissallani ilmenisi jotain vakavampaa niin jompaan kumpaan varmaan suuntaisin tai jos rahasta ei olisi kiinni niin silloin myös tavallisissa asioissa. :)
Käytetään Etelä-Tampereen eläinlääkäriä ja Virpi Arminen.
Osaava ja edullinen. - alkup.
..-- kirjoitti:
Käytetään Etelä-Tampereen eläinlääkäriä ja Virpi Arminen.
Osaava ja edullinen.Tuhatjalkaan sitten varasin ajan. Kauhistuin sen verran Veterin hintoja, että ei kiitos!
Maanantaina on lääkäriaika. Niin kerron vaikka sitten lisää tänne kokemuksia ko. paikasta :) - alkup.
alkup. kirjoitti:
Tuhatjalkaan sitten varasin ajan. Kauhistuin sen verran Veterin hintoja, että ei kiitos!
Maanantaina on lääkäriaika. Niin kerron vaikka sitten lisää tänne kokemuksia ko. paikasta :)Jäi hieman kolkko olo käynnistä. Eipä juuri päässyt kyselemään tms. kun ohjattiin jo kassalle rokotusten jälkeen.
Ehkäpä edullinen hinta näkyy sitten palvelussa... - joopa joo
iäkäs kisu kirjoitti:
Hakametsässä on hyvä varustetaso niinkuin verenpainemittari.Verenpainemittari löytyy joka paikasta eikä kerro mistään ERTYISESTÄ VARUSTETASOSTA :D :D :D
- kissanomistaja
itse suosittelen hervannan eläinlääkäriä ylioppilaankatu 6-8 käytän 16v kissaani siellä ,bussilla 23 pääsee sinne (päätepysäkille) ja siitä 300 m kävelyä.
- asdfgadgg
Veter on kalliinpuoleinen, mutta on kyllä huippupaikka muuten. Kissamme sai erittäin hyvää hoitoa ja lääkärit sekä hoitajat olivat erittäin ystävällisiä. Sanoinkin että en ole itse saanut ikinä niin huomaavaista hoitoa yksityisellä lääkäriasemalla
- Jalice
Meillä taas Veteristä käsitys että suosivat enemmän koiria. Ainakin kovin nihkeesti meidän kissaa olisivat hoitaneet. Tai tällaisen kuvan sain. Ja kalliskin on. Etelä-Tampereen Eläinklinikka on loistava hinnan ja palvelun suhteen. Sinne toki täytyy keskustasta bussilla mennä.
- T.H.
Kävin tänään kissan kanssa Veterissä ja kallis se on mutta lääkäri oli paljon asiantuntevampi kuin esim. Reviirissä jossa kävin viimeksi, mutta olipa Veterin lääkärillä ikääkin paljon enemmän et ei ihme. Sain vastauksia moniin kysymyksiin joihin ei muualla ole osattu oikein sanoa mitään valaisevaa. Ystävällinen palvelu eikä mitään valittamista. Veterissä pystyttiin myös tutkimaan ultraäänellä sydän. Sitä ei pystytä tekemään kuin Veterissä ja Hakametsässä. Joten riippuu asian vakavuudesta mihin kannattaa mennä.
- Anonyymi
Kallis paikka ja yrittävät rahastaa.Tuli siis aivan sellainen käsitys, että suosivat enemmän koiria. Ainakin kovin nihkeesti meidän pientä kissaa hoitivat. Odotimme päivystyksessä kissanpennun kanssa 5h ja aina menivät koirat edelle... Vihdoin kun lääkäri tuli käymään niin ehdottivat röntgenkuvia. Tiesimme kuitenkin, että tämän jälkeen pitää vielä ottaa varjoainekuvat. Yrittivät siis turhaan rahastaa. Tämän jälkeen yrittivät vielä ehdottaa sivelynäytteitä, jotka olisivat olleet aivan turhia. Lähdimme lopulta toiseen eläinsairaalaan ja kissanpentu pääsi siellä leikkaukseen. Paljon halvempi paikka ja mukavammat lääkärit ja hoitajat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593328- 1511728
- 1301467
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251377- 931349
- 1111204
- 761021
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71009Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.307989- 45803