Olen asunut Sipoossa, Porvoossa, Helsingissä ja monessa lähikunnassa. Nyt Sipoossa asuessani olen alkanut miettiä mikä olisi sopiva kumppani Sipoolle. Ennen en pitänyt kuntaliitoksista, mutta olen alkanut kallistua siihen suuntaan.
Porvooseen on huonot yhteydet julkisilla ja Porvoo on muutenkin vaillaa kunnon strategiaa. Maalaiskunnan ja kaupungin yhdistymistä ei osattu hoitaa vaan kulut kasvoivat entisestään. Missään kunnassa en ole kokenut saaneeni niin huonoa vastinetta verorahoille kuin Porvoossa. Eikä tuo ole hetkessä syntynyt käsitys.
Minusta Helsinki olisi oikea suunta. Saisimme edullisen joukkoliikenteen ja pienemmän veroäyrin. Voisi tunkkainen poliittinenkin ilmapiiri parantua. Tuosta johtuen ei tosin tässä kunnassa tulla tekemään alueen asukkaiden kannalta järkevää päätöstä eikä näitä asioita oteta edes harkintaan.
Paras kumppani Sipoolle
sipoolainen
0
685
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561