Olen asunut Sipoossa, Porvoossa, Helsingissä ja monessa lähikunnassa. Nyt Sipoossa asuessani olen alkanut miettiä mikä olisi sopiva kumppani Sipoolle. Ennen en pitänyt kuntaliitoksista, mutta olen alkanut kallistua siihen suuntaan.
Porvooseen on huonot yhteydet julkisilla ja Porvoo on muutenkin vaillaa kunnon strategiaa. Maalaiskunnan ja kaupungin yhdistymistä ei osattu hoitaa vaan kulut kasvoivat entisestään. Missään kunnassa en ole kokenut saaneeni niin huonoa vastinetta verorahoille kuin Porvoossa. Eikä tuo ole hetkessä syntynyt käsitys.
Minusta Helsinki olisi oikea suunta. Saisimme edullisen joukkoliikenteen ja pienemmän veroäyrin. Voisi tunkkainen poliittinenkin ilmapiiri parantua. Tuosta johtuen ei tosin tässä kunnassa tulla tekemään alueen asukkaiden kannalta järkevää päätöstä eikä näitä asioita oteta edes harkintaan.
Paras kumppani Sipoolle
sipoolainen
0
631
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086