listaa aiheista mistä täällä palstalla saa keskustella ja mistä ei tuntuu turhauttavalta ottaa osaa mihinkään keskusteluun kun kaikki poistetaan vaikka aiheet olisivat ihan normaaliin elämään liittyviä.
jään odottamaan
76
394
Vastaukset
- Meriläinen
No moi!
Ite en ole pitkään aikaan paljon täällä kirjoitellut mutta olen huomannut kun olen lukemassa käynyt ja jonkun jutun laittanut että äkkiä on nekin poissa.
No ei paljon mua ole haitannut.
Paitsi silloin jos on ollut vastaamassa jollekin ja kun lähetät niin "viesti on poistettu"
Mutta tää on tätä.- viivatiina
mielenkiintoisia juttuja joita on ollut kiva seurata vaikkei ite oo ottanukkaan kantaa sit kun on muutaman tunnin pois niin hups kaikki on hävinny ja varsinkin jos on jotain asiaa niin ei kestä kauaakaan kun poistuu ja yleensäkkin kaikki tarinat joilla ei oo mitään tekemistä todellisuusen kanssa pysyy pysyy ja pysyy...
- Anjaniina.
sun olis pitänyt sitä pyytää ihan suoraan Korvenkukalta yksityisviestillä.
Nää palstalle laitetut protestit on aika turhia.- viivatiina
poistoon tääkin onkä tämäkin kielletty keskustelun aihe.
- Anjaniina.
Nittaminax kirjoitti:
se ei kuule vastaa silloinkaan, on kokeiltu.
tää on nyt kuulkaa ota tai jätä tilanne.
Näin kaueemmin palstoilla samonneena on hauska huomata miten sefut muuttuu, pikkuhiljaa ne menee kaikki samaan muottiin.
Ensin on ihan hyvä sefu, sit se alkaa muokkaamaan palstaa mieleisekseen.
Korvenkukan otteet alkaa muistuttamaan MoMin toimia.Kohta alkaa tiettyjen kirjoittajien torpedointi.
Kaikki lähtee mikä ei sovi ajatusmaailmaan. Laitoin illalla suolen kiinni kun alkoi asialliset jutut katoileen...aina voi äänestää jaloillaan...
Mut tämä on varma aihe lähtijöihin, koskapa kritiikki sefun toimista on suoli24:n politiikan vastainen. - Anjaniina.
viivatiina kirjoitti:
poistoon tääkin onkä tämäkin kielletty keskustelun aihe.
pyytää, lähtee takuuvarmasti
- viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
se ei kuule vastaa silloinkaan, on kokeiltu.
säännöt on vastaus mutta liekkö niissä kielletyt aiheet tuotu esille pitänee varmaan ruveta kirjoitteleen puolen sivun kuvitteellisia tarinoita joita toiset voi sit jatkaa elävä elämä lienee kielletty aihe.
Anjaniina. kirjoitti:
Näin kaueemmin palstoilla samonneena on hauska huomata miten sefut muuttuu, pikkuhiljaa ne menee kaikki samaan muottiin.
Korvenkukan otteet alkaa muistuttamaan MoMin toimia.Kohta alkaa tiettyjen kirjoittajien torpedointi.
Kaikki lähtee mikä ei sovi ajatusmaailmaan. Laitoin illalla suolen kiinni kun alkoi asialliset jutut katoileen...aina voi äänestää jaloillaan...
Mut tämä on varma aihe lähtijöihin, koskapa kritiikki sefun toimista on suoli24:n politiikan vastainen.se on, mutta eilisistä poistoista (illalla) mulla ei ole harmainta aavistusta ku poistun jo itse yleensä 3-4 aikoihin iltapäivällä viimeistään.
Huomasin kyllä viestimäärästä että on ollu aikamoinen sutina illalla.- Markeena
Anjaniina. kirjoitti:
Mut tämä on varma aihe lähtijöihin, koskapa kritiikki sefun toimista on suoli24:n politiikan vastainen.Itse osoittaisin syyttävän sormeni muille palstalaisille. Eiköhän ne poistopyynnöt enimmäkseen tule heiltä.
On tosi hupaisaa, kun kirjoitat jonkun viestin perään, että "nyt nauratti", niin johan se viesti katoaa. - viivatiina
Markeena kirjoitti:
Itse osoittaisin syyttävän sormeni muille palstalaisille. Eiköhän ne poistopyynnöt enimmäkseen tule heiltä.
On tosi hupaisaa, kun kirjoitat jonkun viestin perään, että "nyt nauratti", niin johan se viesti katoaa.en syyttelis sefua mutta voishan nää poistonpyytäjät pyytää sääntöihin listan kielletyistä tunteista ;)))))
- Markeena
viivatiina kirjoitti:
en syyttelis sefua mutta voishan nää poistonpyytäjät pyytää sääntöihin listan kielletyistä tunteista ;)))))
;)))) Joo. Pistää väkisinkin ivahymyä suupieleen, kun katsoo tuotakin ketjua "kauneus". Täyttä paskaa koko ketju ja se saa roikkua täällä.
- viivatiina
Markeena kirjoitti:
;)))) Joo. Pistää väkisinkin ivahymyä suupieleen, kun katsoo tuotakin ketjua "kauneus". Täyttä paskaa koko ketju ja se saa roikkua täällä.
=))))
- Anjaniina.
Markeena kirjoitti:
Itse osoittaisin syyttävän sormeni muille palstalaisille. Eiköhän ne poistopyynnöt enimmäkseen tule heiltä.
On tosi hupaisaa, kun kirjoitat jonkun viestin perään, että "nyt nauratti", niin johan se viesti katoaa.sellainen tapa, että jos joku nimimerkki vinkuu jotain poistoon, sefu katsoo sen aiheelliseksi, poistaa ja laittaa tilalle, poistettu sen ja sen pyynnöstä ;)
Menis kiukku oikeaan osoitteeseen ;))) - Markeena
Anjaniina. kirjoitti:
sellainen tapa, että jos joku nimimerkki vinkuu jotain poistoon, sefu katsoo sen aiheelliseksi, poistaa ja laittaa tilalle, poistettu sen ja sen pyynnöstä ;)
Menis kiukku oikeaan osoitteeseen ;)))Tuo olisi muuten hemmetin hyvä juttu, mutta silloin munkin pitäisi alkaa käyttämään rekattua nikkiäni. ;)))
(niin ja systeemi sallii myös usemman rekatun nikinkin) - Anjaniina.
Markeena kirjoitti:
Tuo olisi muuten hemmetin hyvä juttu, mutta silloin munkin pitäisi alkaa käyttämään rekattua nikkiäni. ;)))
(niin ja systeemi sallii myös usemman rekatun nikinkin)sitäpä mietin itsekin, että meniskö se sit niin, että tän viestin pyysi poistoon nimimerkki (E(#Å
;))))
- maailma muuttuu
Tarkoitat vissiin sitä eilistä keskustelua homoseksuaalisuudesta. Keskustelu homoseksuaalisuudesta on ihan selvästi tarpeellista tämän palstan ikäluokalle. Sen verta pölyttyneitä asenteita täälläkin näyttää olevan. Saattaa kuitenkin olla niin, että 50-60-vuotiaan ei ole soveliasta keskustella ihan mistä vaan.
Ehkä ennenaikaisesti geriatrioituneet palstalaiset joutuvat ottamaan nitroa, kun elämästä ja ympäröivästä maailmasta puhutaan avoimesti ja rehellisesti. Seriffi on tietysti ikävässä välikädessä ja pelkää, että saa vielä kuolemantuttamussyytteen, kun joku kalkkis heittää veivinsä pöpelikköön, kun palstalla puhutaan ennen kuulumattomia asioita. Seriffillä voi myös olla kansankynttilän taipumuksia ja tarve hohota harhateille eksyneitä omaa parastaan ymmärtämättömiä pikku lampaita.- viivatiina
ja kyllä mun mielestä siitä voidaan keskustella ja pitääkin keskustella se on tätä päivää ja mun mielestä siitä on ihan turha vaieta ja siirtää syrjään ja keskustelujen lukeminen voi auttaa monia vaikkeivat itse halua kantaa ottaakkaan se ei ole asia mistä keskustelevat vaan keskenään homoseksuaalit palstoillaan ei se ole mikään tauti vaan normaalia elämää heille jotka elävät sitä elämää mutta se siitä ettei syy tän ketjun poistoon ole taas se =))))
tämän ikäiset voi keskustella mistä vain, ei sallita huumoria, ei mitään vähänkään "siihen touhuun" viittaavaa, ei mitään mistä joku voi ottaa nokkiinsa. Munkin eilisiä viestejä poistettiin, ne nyt oli tietysti sitä voi minulta odottaakin eli täyttä soopaa :)
Ehkäpä tämäkin poistuu, antaa mennä.
Et muuten ole sähköpostia laittanut, mamma odottaa.- Anjaniina.
onkin huvittavaa, kun tän ikästä ihmistä pitää vielä suojella itseltään.
Minulla ainakin on kokonainen no no aiheiden luettelo, joista en uneksisikaan täällä puhuvani.
Joskus vaan mietityttää miksei palstalla voi puhua elämästä, niinkuin se on tuolla seinien ulkopuolella.. - viivatiina
Anceli kirjoitti:
tämän ikäiset voi keskustella mistä vain, ei sallita huumoria, ei mitään vähänkään "siihen touhuun" viittaavaa, ei mitään mistä joku voi ottaa nokkiinsa. Munkin eilisiä viestejä poistettiin, ne nyt oli tietysti sitä voi minulta odottaakin eli täyttä soopaa :)
Et muuten ole sähköpostia laittanut, mamma odottaa.ei sallita huumoria ei sallita asiaa ei sallita yhtikäs mitään :((((
viivatiina kirjoitti:
ei sallita huumoria ei sallita asiaa ei sallita yhtikäs mitään :((((
sallitaan täällä määrätyille henkilöille vittuilu ja jos puolustat itseäsi niin se jos mikä vasta poistetaan. Eli ajojahdit sallitaan.
viivatiina kirjoitti:
ei sallita huumoria ei sallita asiaa ei sallita yhtikäs mitään :((((
mä eilen kirjoitin, kun kaikki Adrian ja mun väliset viestit oli poistettu, ettei täällä voi enää
kirjoittaa mitään. Turhauttavaa touhua, meitä vahditaan kuin pieniä lapsia.
Paitsi jotkut voivat kirjoittaa, mistä johtunee.- viivatiina
Anjaniina. kirjoitti:
onkin huvittavaa, kun tän ikästä ihmistä pitää vielä suojella itseltään.
Minulla ainakin on kokonainen no no aiheiden luettelo, joista en uneksisikaan täällä puhuvani.
Joskus vaan mietityttää miksei palstalla voi puhua elämästä, niinkuin se on tuolla seinien ulkopuolella..meidän ikäisten keskustelupalsta ja varmaan kaikkiin aiheisiin löytyy kiinnostusta mutta onhan jokaisella tietysti omia henkilökohtaisia asioita joita ei ruodita kun läheisempien kanssa mut en mää nyt oo huomannu kenenkään täällä niin henkilökohtaisuuksiin menevänkään muuta kun vitsi mielessä elämä on mielenkiintoista ja kannanottja voi heittää poikkeaviakin mutta monesti heti kun tulee ykskin poikkeava mielipide niin tsup ei oo missään enää mitään muitakaan mielipiteitä.
- maailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
Et muuten ole sähköpostia laittanut, mamma odottaa.voi aiheuttaa joillekin ikäviä oireita. Sitä pitää sen vuoksi välttää julkisissa tiloissa.
Mä etsin sitä reseptileikekansiota, mutten löytänyt. Kansio on punainen ja oli ainakin vuosi sitten vielä tallessa. Etten olisi heittänyt roskiin. Löysin kuitenkin äitini häälahjakeittokirjan. Luulisi, että jos olisin hävittänyt kansion, niin olisin hävittänyt keittokirjan samalla. - viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
sallitaan täällä määrätyille henkilöille vittuilu ja jos puolustat itseäsi niin se jos mikä vasta poistetaan. Eli ajojahdit sallitaan.
on jo niin vanha juttu ajojahdit on ja pysyy niihin vois kyllä enemmän puuttua mutta toisaalta niihin on tottunu oisko ne sit sitä keskustelua ;)))))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
mä eilen kirjoitin, kun kaikki Adrian ja mun väliset viestit oli poistettu, ettei täällä voi enää
kirjoittaa mitään. Turhauttavaa touhua, meitä vahditaan kuin pieniä lapsia.
Paitsi jotkut voivat kirjoittaa, mistä johtunee.adrian kanssa ihan asiallisesti ja muutaman muunkin ja nekin oli poistettu.
maailma muuttuu kirjoitti:
voi aiheuttaa joillekin ikäviä oireita. Sitä pitää sen vuoksi välttää julkisissa tiloissa.
Mä etsin sitä reseptileikekansiota, mutten löytänyt. Kansio on punainen ja oli ainakin vuosi sitten vielä tallessa. Etten olisi heittänyt roskiin. Löysin kuitenkin äitini häälahjakeittokirjan. Luulisi, että jos olisin hävittänyt kansion, niin olisin hävittänyt keittokirjan samalla.joku viisas todennut tosikoksi, voitko käsittää ;)
Kaikkien kanssa ei vaan synkkaa.
Ei se mitään jos ohjetta ei löydy, olen muutenkin laiska leipomaan.- Anjaniina.
viivatiina kirjoitti:
meidän ikäisten keskustelupalsta ja varmaan kaikkiin aiheisiin löytyy kiinnostusta mutta onhan jokaisella tietysti omia henkilökohtaisia asioita joita ei ruodita kun läheisempien kanssa mut en mää nyt oo huomannu kenenkään täällä niin henkilökohtaisuuksiin menevänkään muuta kun vitsi mielessä elämä on mielenkiintoista ja kannanottja voi heittää poikkeaviakin mutta monesti heti kun tulee ykskin poikkeava mielipide niin tsup ei oo missään enää mitään muitakaan mielipiteitä.
nyt tarkoittanut henkilökohtaisia asioita.
Ei tulis mieleenkään ladata sellasia tänne. ;))))
ne eletään vähän muualla ;) viivatiina kirjoitti:
adrian kanssa ihan asiallisesti ja muutaman muunkin ja nekin oli poistettu.
tainnut olla meidän väliset keskustelut Adrian kanssa, siinähän lyötiinkin jo melko lujaa ;)))
Minä löin, ettei mene Adrian piikkiin.
Huumoria ei sallita kovinkaan paljon.- - eräs naislukija -
viivatiina kirjoitti:
meidän ikäisten keskustelupalsta ja varmaan kaikkiin aiheisiin löytyy kiinnostusta mutta onhan jokaisella tietysti omia henkilökohtaisia asioita joita ei ruodita kun läheisempien kanssa mut en mää nyt oo huomannu kenenkään täällä niin henkilökohtaisuuksiin menevänkään muuta kun vitsi mielessä elämä on mielenkiintoista ja kannanottja voi heittää poikkeaviakin mutta monesti heti kun tulee ykskin poikkeava mielipide niin tsup ei oo missään enää mitään muitakaan mielipiteitä.
lukemassa näitä mutta ... huumoria ei näköjään sallita ja sitten nämä naisiin kohdistuvat herjausketjut
saavat olla vaikka kuinka kauan, kun taas asiallisia keskusteluja poistetaan. Miksi ?
Olen myös pannut merkille nämä " navan alapuolelle " keskittyneet aiheet, jotka kiinnostavat lukijoita.
Itse tein ekan aloituksen " ihmisen muuttumisesta" ja sain idiootin maineen.
Noh, en tee enää aloituksia, lueskelen toisinaan, mutta kyllä täytyy sanoa, jotta joskus on todella hersyvän hauskoja keskusteluja joten ... kait sitä huumoria kuitenkin jonkin verran sallitaan ! :) - viivatiina
Anjaniina. kirjoitti:
nyt tarkoittanut henkilökohtaisia asioita.
Ei tulis mieleenkään ladata sellasia tänne. ;))))
ne eletään vähän muualla ;)sanoin vaan yleisesti ne henkilökohtaiset asiat on niin laaja käsite en tarkoittanu määkään nyt ihan niitä...
- viivatiina
- eräs naislukija - kirjoitti:
lukemassa näitä mutta ... huumoria ei näköjään sallita ja sitten nämä naisiin kohdistuvat herjausketjut
saavat olla vaikka kuinka kauan, kun taas asiallisia keskusteluja poistetaan. Miksi ?
Olen myös pannut merkille nämä " navan alapuolelle " keskittyneet aiheet, jotka kiinnostavat lukijoita.
Itse tein ekan aloituksen " ihmisen muuttumisesta" ja sain idiootin maineen.
Noh, en tee enää aloituksia, lueskelen toisinaan, mutta kyllä täytyy sanoa, jotta joskus on todella hersyvän hauskoja keskusteluja joten ... kait sitä huumoria kuitenkin jonkin verran sallitaan ! :)että sait idiootin maineen oli siinä että silloin sattui olemaan kaikki idiootit paikalla ;))))
- Niksinirkka
Minua ei homokeskustelu vaikuta suuntaan jos toiseenkaan ,itse kuulun heteroihin joten keskustelen
ilman asiantuntemusta.
Stoppaa höperä ! Näillä puheillasi 50-kymppiset konttaisivat etsimässä eilispäivää
Ehkä ennenaikaisesti geriatrioituneet palstalaiset joutuvat ottamaan nitroa, kun elämästä ja ympäröivästä maailmasta puhutaan avoimesti ja rehellisesti. Seriffi on tietysti ikävässä välikädessä ja pelkää, että saa vielä kuolemantuttamussyytteen, kun joku kalkkis heittää veivinsä pöpelikköön, kun palstalla puhutaan ennen kuulumattomia asioita. Seriffillä voi myös olla kansankynttilän taipumuksia ja tarve hohota harhateille eksyneitä omaa parastaan ymmärtämättömiä pikku lampaita. VASTAA
Ja vielä minä sinulle kalkit näytän )))
Millos kuule maailma on muuttunut avoimeksi ja rehelliseksi ?
Haluaisin nähdä sen ihmeen tapahtuvan ennen kuin kaikki nitrot on nielaistu ja oikenen
ikilepoon.
Homous /Lespous-
Ystävättäreni potee homokammoa ja hänellä on melko selkeä Raamattu-näkymä homoudesta hirveänä mailmaa riivamana Syntinä.
Jätän hänet rauhassa potemaan syntejään.
Raamattu-uskossa oleva toinen ystävättäreni näkee homo/lespoudessa selvät syntymämerkit luottaen tutkittuun totuuteen pyyhkäisten uskonasiat kirkkoon.
Homous/Lespous on mielestäni vain seksuaalista suuntautumista .
Keskustelusta tulee torso jos asianosaiset eivät ole mukana keskustelussa siitä syystä
kommenntti jää ontumaan .
Nyt vähän rokotan sinua omissa asenteissasi eivät " luutuneet 50 kymppiset" ole mätänemispisteessä korkeintaan hyvässä käymistilassa.
Mielestäni sinulla on nyt vähän harhanäkemys luutumisesta ))))).
Maaima muuttuu,samat aiheet kertautuvat sukupolvelta toiselle samaa ympyrää sinäkin tulet pörräämään !
" Ihminen muuttuu hyvin hitaasti " - minor one
Niksinirkka kirjoitti:
Minua ei homokeskustelu vaikuta suuntaan jos toiseenkaan ,itse kuulun heteroihin joten keskustelen
ilman asiantuntemusta.
Stoppaa höperä ! Näillä puheillasi 50-kymppiset konttaisivat etsimässä eilispäivää
Ehkä ennenaikaisesti geriatrioituneet palstalaiset joutuvat ottamaan nitroa, kun elämästä ja ympäröivästä maailmasta puhutaan avoimesti ja rehellisesti. Seriffi on tietysti ikävässä välikädessä ja pelkää, että saa vielä kuolemantuttamussyytteen, kun joku kalkkis heittää veivinsä pöpelikköön, kun palstalla puhutaan ennen kuulumattomia asioita. Seriffillä voi myös olla kansankynttilän taipumuksia ja tarve hohota harhateille eksyneitä omaa parastaan ymmärtämättömiä pikku lampaita. VASTAA
Ja vielä minä sinulle kalkit näytän )))
Millos kuule maailma on muuttunut avoimeksi ja rehelliseksi ?
Haluaisin nähdä sen ihmeen tapahtuvan ennen kuin kaikki nitrot on nielaistu ja oikenen
ikilepoon.
Homous /Lespous-
Ystävättäreni potee homokammoa ja hänellä on melko selkeä Raamattu-näkymä homoudesta hirveänä mailmaa riivamana Syntinä.
Jätän hänet rauhassa potemaan syntejään.
Raamattu-uskossa oleva toinen ystävättäreni näkee homo/lespoudessa selvät syntymämerkit luottaen tutkittuun totuuteen pyyhkäisten uskonasiat kirkkoon.
Homous/Lespous on mielestäni vain seksuaalista suuntautumista .
Keskustelusta tulee torso jos asianosaiset eivät ole mukana keskustelussa siitä syystä
kommenntti jää ontumaan .
Nyt vähän rokotan sinua omissa asenteissasi eivät " luutuneet 50 kymppiset" ole mätänemispisteessä korkeintaan hyvässä käymistilassa.
Mielestäni sinulla on nyt vähän harhanäkemys luutumisesta ))))).
Maaima muuttuu,samat aiheet kertautuvat sukupolvelta toiselle samaa ympyrää sinäkin tulet pörräämään !
" Ihminen muuttuu hyvin hitaasti "kanssasi olen aivan samaa mieltä että, ihminen muuttuu mutta, hitaasti. Tuota Tiinaa olen kehunut kovasti rohkeudesta tuoda avoimesti esille keskusteluun tämäkin aihe. Koska asenteellisia kummallisia käsityksiä edelleenkin tästä aiheesta liikkuu. En ehtinyt minäkään Tiinalle vastamaan tuohon ketjuun? Vaikka olisin halunut...minusta se oli hvyin asiallinen keskustelu vaikkakin mielipide-eroja syntyi sitten siitä esim. pitäisikö näitä kulkueita järjestää vai ei? Nooh...itse ajattelen että, vaikka tällä avoimuudella pyritään vaikuttamaan asenteisiin....niin joskus, voivat nämä tavat kääntyä itse asiaa vastaan myöskin...mutta ymmärrän hyvin miksi näitä kulkueita tavallaan suomalaisessa yhteiskunnassa järjestetään. Asia on vanha. Mutta vaatii vielä paljon...ehkä vuosikymmen pari ennenkuin siihen aletaan OIKEESTI suhtautumaan kun mihin tahansa. Itse kun aina olen tasa-arvoa puolustanut myöskin. Muutenkin kuin nais/mies näkökulmasta. Minusta tämä on laajasti myös yhteiskuntamoraalinen kysymys. Sallimmeko ylipäätään vähemistölle ryhmittymille elinmahdollisuuksia tässä maassa?
Olen täällä myös itse avoimesti kirjoittanut juuri siksi tai näistä syistä erilaisesta nuorestani. Murtaakseni näitä ennakkoluuloja. Mitäkö sain vuosien mittaan sitten? Sain aluksi kuraa silmilleni, mentiin henkilökohtaiselle tasolle...mutta, sain myös täältä tukea ja ymmärrystä ja voimia jaksaa vaikeina aikoina.
Poistun myös täältä tästä syystä. *Tämä palsta on muuttunut liian rajoittuneeksi. Ketä tai kuka täällä määrää en tiedä. Eikä se jaksa enää minuakaan kiinnostaa. Ilmapiiri nooh...väliin ollut upean hauska...väliin taas ei. Tästäkin kun täällä minua moitittu että, vien palstatilaa muilta...En vie enää;))) enkä enää pilaa myöskään enkä raiskaa suomenkieltä kirjoittamalla väliin slangiksi;))) muut murteet ihme kyllä niihin ei täällä ei ole koskaan puututtu ihmiset ovat saaneet kirjoittaa vapaasti omalla murteelllaan;))) mutta en minä;)))) Sekin on rasistista syrijintää että, ihmistä rajoitetaan ilmaisunvapaudessa millä tavoin kirjoitat ja tuot mielipiteesi esiin....ja mistä kirjoitat tämän lisäksi..
Joten aloittajalle Tiinalle toivon itse pidänhän lippu korkealla jatkossakin. Sinusta tulee upea iso-äiti....rohkea sellainen. Tämä maa tarvitsee siviilirohkeita naisia aina;)))
tsau:Friidu - 5+5
minor one kirjoitti:
kanssasi olen aivan samaa mieltä että, ihminen muuttuu mutta, hitaasti. Tuota Tiinaa olen kehunut kovasti rohkeudesta tuoda avoimesti esille keskusteluun tämäkin aihe. Koska asenteellisia kummallisia käsityksiä edelleenkin tästä aiheesta liikkuu. En ehtinyt minäkään Tiinalle vastamaan tuohon ketjuun? Vaikka olisin halunut...minusta se oli hvyin asiallinen keskustelu vaikkakin mielipide-eroja syntyi sitten siitä esim. pitäisikö näitä kulkueita järjestää vai ei? Nooh...itse ajattelen että, vaikka tällä avoimuudella pyritään vaikuttamaan asenteisiin....niin joskus, voivat nämä tavat kääntyä itse asiaa vastaan myöskin...mutta ymmärrän hyvin miksi näitä kulkueita tavallaan suomalaisessa yhteiskunnassa järjestetään. Asia on vanha. Mutta vaatii vielä paljon...ehkä vuosikymmen pari ennenkuin siihen aletaan OIKEESTI suhtautumaan kun mihin tahansa. Itse kun aina olen tasa-arvoa puolustanut myöskin. Muutenkin kuin nais/mies näkökulmasta. Minusta tämä on laajasti myös yhteiskuntamoraalinen kysymys. Sallimmeko ylipäätään vähemistölle ryhmittymille elinmahdollisuuksia tässä maassa?
Olen täällä myös itse avoimesti kirjoittanut juuri siksi tai näistä syistä erilaisesta nuorestani. Murtaakseni näitä ennakkoluuloja. Mitäkö sain vuosien mittaan sitten? Sain aluksi kuraa silmilleni, mentiin henkilökohtaiselle tasolle...mutta, sain myös täältä tukea ja ymmärrystä ja voimia jaksaa vaikeina aikoina.
Poistun myös täältä tästä syystä. *Tämä palsta on muuttunut liian rajoittuneeksi. Ketä tai kuka täällä määrää en tiedä. Eikä se jaksa enää minuakaan kiinnostaa. Ilmapiiri nooh...väliin ollut upean hauska...väliin taas ei. Tästäkin kun täällä minua moitittu että, vien palstatilaa muilta...En vie enää;))) enkä enää pilaa myöskään enkä raiskaa suomenkieltä kirjoittamalla väliin slangiksi;))) muut murteet ihme kyllä niihin ei täällä ei ole koskaan puututtu ihmiset ovat saaneet kirjoittaa vapaasti omalla murteelllaan;))) mutta en minä;)))) Sekin on rasistista syrijintää että, ihmistä rajoitetaan ilmaisunvapaudessa millä tavoin kirjoitat ja tuot mielipiteesi esiin....ja mistä kirjoitat tämän lisäksi..
Joten aloittajalle Tiinalle toivon itse pidänhän lippu korkealla jatkossakin. Sinusta tulee upea iso-äiti....rohkea sellainen. Tämä maa tarvitsee siviilirohkeita naisia aina;)))
tsau:FriiduSitten kun taas ilmaannut, niin pane lista niistä vioista ja vaivoista, joita sinulla ei ole. Se on varmaan niin lyhyt, että sen jaksais lukea loppuun saakka.
- Minor one
5+5 kirjoitti:
Sitten kun taas ilmaannut, niin pane lista niistä vioista ja vaivoista, joita sinulla ei ole. Se on varmaan niin lyhyt, että sen jaksais lukea loppuun saakka.
ei sinullakaan mitä tilivelvollisuutta ilmoittaa milloin haluat Täällä kirjoittaa tai et tai poistutko perskärpesenä jonku perästä roikkumasta vai et;))) Koeta tajuta snadilla bollalasi sellainen asia...vai etkö ymmärrä tätä seikkaa. Tämä kirjoittelu perustuu kaikilla ja osallistuminen TÄYSIN VAPAA-EHTOISUUTEEN....VAI OLETKO OTTANUT ELÄMÄNTEHTÄVÄKSI TÄÄLLÄ MINUN SEURAAMISENI?))))Mistäköhän syystä? Toki saat seurata;)))) jos niin haluat....? Mutta, yritä ymmärtää tämä on VAPAA-EHTOISTA aina;))))) Sitäpaitsi Et voi mitenkään rajoittaa vaikka kuinka yrittäisit osallistumasta keskusteluun johon haluan osallistua;))))
tsau:Friidu - 15+20
Minor one kirjoitti:
ei sinullakaan mitä tilivelvollisuutta ilmoittaa milloin haluat Täällä kirjoittaa tai et tai poistutko perskärpesenä jonku perästä roikkumasta vai et;))) Koeta tajuta snadilla bollalasi sellainen asia...vai etkö ymmärrä tätä seikkaa. Tämä kirjoittelu perustuu kaikilla ja osallistuminen TÄYSIN VAPAA-EHTOISUUTEEN....VAI OLETKO OTTANUT ELÄMÄNTEHTÄVÄKSI TÄÄLLÄ MINUN SEURAAMISENI?))))Mistäköhän syystä? Toki saat seurata;)))) jos niin haluat....? Mutta, yritä ymmärtää tämä on VAPAA-EHTOISTA aina;))))) Sitäpaitsi Et voi mitenkään rajoittaa vaikka kuinka yrittäisit osallistumasta keskusteluun johon haluan osallistua;))))
tsau:FriiduBuli Bolla säteilee))))
- Niksinirkka
minor one kirjoitti:
kanssasi olen aivan samaa mieltä että, ihminen muuttuu mutta, hitaasti. Tuota Tiinaa olen kehunut kovasti rohkeudesta tuoda avoimesti esille keskusteluun tämäkin aihe. Koska asenteellisia kummallisia käsityksiä edelleenkin tästä aiheesta liikkuu. En ehtinyt minäkään Tiinalle vastamaan tuohon ketjuun? Vaikka olisin halunut...minusta se oli hvyin asiallinen keskustelu vaikkakin mielipide-eroja syntyi sitten siitä esim. pitäisikö näitä kulkueita järjestää vai ei? Nooh...itse ajattelen että, vaikka tällä avoimuudella pyritään vaikuttamaan asenteisiin....niin joskus, voivat nämä tavat kääntyä itse asiaa vastaan myöskin...mutta ymmärrän hyvin miksi näitä kulkueita tavallaan suomalaisessa yhteiskunnassa järjestetään. Asia on vanha. Mutta vaatii vielä paljon...ehkä vuosikymmen pari ennenkuin siihen aletaan OIKEESTI suhtautumaan kun mihin tahansa. Itse kun aina olen tasa-arvoa puolustanut myöskin. Muutenkin kuin nais/mies näkökulmasta. Minusta tämä on laajasti myös yhteiskuntamoraalinen kysymys. Sallimmeko ylipäätään vähemistölle ryhmittymille elinmahdollisuuksia tässä maassa?
tsau:FriiduJäämme odottamaan aikaa kun homo-lesbokeskustelut eivät siirry poistoihin .
Friidu.älä kadota siviilirohkeuttasi poistumalla palstalta. - minor one
Niksinirkka kirjoitti:
Jäämme odottamaan aikaa kun homo-lesbokeskustelut eivät siirry poistoihin .
Friidu.älä kadota siviilirohkeuttasi poistumalla palstalta.ja palaan ehkä vain todelliseten ystävien vuoksi jatkossa. Pikkusieluiset nilkit eivät minua pelota ole koskaan pelottaneet....tymppäiseet vain. Tuon Tiinan kanssa kun minäkin jo vuosi sitten ennenkuin tämä pentu tähän väliin änkesi...olen kirjoitellut. Tottakai Tiinaa tuen. Kysymättä häneltä lupaa...Täällä vaan ennenvanhaan jotka täällä vanhoja ns. palstakirjoittajia oli kyllä sen verran järkeä päässään...että, jos täällä joku halusi kahden kesken jollekin jotain sanoa. Oli sen verran medialukutaitoa vielä että, sitä kunnioitettiin....eikä lapsellisesti tultu väliin heittämään skeidaa väliin vielä kun tämänkään pennun 15 20 yleissivistykseen sellainen ei kuulu...Kuhan ärsyttää...näsäviisaus kun jonkun mielestä on viisautta.....;)))) Sen verran paljon jo tämän ikäisenä nähnyt ja kokenut minäkin että, tiedän mikä on keskustelua ja mikä pelkkää pentumaista vinoilua;)))
tsau:Friidu
Näillä pennuilla jotka täällä päivystävät...ei ymmärrystä vieläkään että, toistaiseksi tämä on VAPAA-PALSTA...;))) ja mitä todellinen ilmaisun vapaus sitten tarkoittaa....heidän täytyisi mennä sitä opiskelemaan....kaikkea ei kuitenkaan opita sieltä kirjoista;))) tarvitaan muutakin kokemusta elämästä.;))) Jonakin päivänä tulevat tämän ymmärtämään mitä on kun demokraattinen sananvapaus ja ilmaisuvapaus heiltä itseltään viedään......en usko että, ennen sitä tajuuvat mistä kysymys..
Siis tämänhän pitäisi vain olla keskustelupalsta ei muuta?))) Aina niitä jotka tekevät tästä lastentarhan..Seuraava aloitus sitten onkin vähän ajan päästä. Miksei täällä kukaan keskustele enää asiaa....ja miksi huumori täällä rajoitetaan. - Korppis
minor one kirjoitti:
ja palaan ehkä vain todelliseten ystävien vuoksi jatkossa. Pikkusieluiset nilkit eivät minua pelota ole koskaan pelottaneet....tymppäiseet vain. Tuon Tiinan kanssa kun minäkin jo vuosi sitten ennenkuin tämä pentu tähän väliin änkesi...olen kirjoitellut. Tottakai Tiinaa tuen. Kysymättä häneltä lupaa...Täällä vaan ennenvanhaan jotka täällä vanhoja ns. palstakirjoittajia oli kyllä sen verran järkeä päässään...että, jos täällä joku halusi kahden kesken jollekin jotain sanoa. Oli sen verran medialukutaitoa vielä että, sitä kunnioitettiin....eikä lapsellisesti tultu väliin heittämään skeidaa väliin vielä kun tämänkään pennun 15 20 yleissivistykseen sellainen ei kuulu...Kuhan ärsyttää...näsäviisaus kun jonkun mielestä on viisautta.....;)))) Sen verran paljon jo tämän ikäisenä nähnyt ja kokenut minäkin että, tiedän mikä on keskustelua ja mikä pelkkää pentumaista vinoilua;)))
Näillä pennuilla jotka täällä päivystävät...ei ymmärrystä vieläkään että, toistaiseksi tämä on VAPAA-PALSTA...;))) ja mitä todellinen ilmaisun vapaus sitten tarkoittaa....heidän täytyisi mennä sitä opiskelemaan....kaikkea ei kuitenkaan opita sieltä kirjoista;))) tarvitaan muutakin kokemusta elämästä.;))) Jonakin päivänä tulevat tämän ymmärtämään mitä on kun demokraattinen sananvapaus ja ilmaisuvapaus heiltä itseltään viedään......en usko että, ennen sitä tajuuvat mistä kysymys..
Siis tämänhän pitäisi vain olla keskustelupalsta ei muuta?))) Aina niitä jotka tekevät tästä lastentarhan..Seuraava aloitus sitten onkin vähän ajan päästä. Miksei täällä kukaan keskustele enää asiaa....ja miksi huumori täällä rajoitetaan.Mitä halusitkaan kommentillasi esiin tuoda friidu, minulle jäi epäselväksi?
- uunoppi
minor one kirjoitti:
ja palaan ehkä vain todelliseten ystävien vuoksi jatkossa. Pikkusieluiset nilkit eivät minua pelota ole koskaan pelottaneet....tymppäiseet vain. Tuon Tiinan kanssa kun minäkin jo vuosi sitten ennenkuin tämä pentu tähän väliin änkesi...olen kirjoitellut. Tottakai Tiinaa tuen. Kysymättä häneltä lupaa...Täällä vaan ennenvanhaan jotka täällä vanhoja ns. palstakirjoittajia oli kyllä sen verran järkeä päässään...että, jos täällä joku halusi kahden kesken jollekin jotain sanoa. Oli sen verran medialukutaitoa vielä että, sitä kunnioitettiin....eikä lapsellisesti tultu väliin heittämään skeidaa väliin vielä kun tämänkään pennun 15 20 yleissivistykseen sellainen ei kuulu...Kuhan ärsyttää...näsäviisaus kun jonkun mielestä on viisautta.....;)))) Sen verran paljon jo tämän ikäisenä nähnyt ja kokenut minäkin että, tiedän mikä on keskustelua ja mikä pelkkää pentumaista vinoilua;)))
Siis tämänhän pitäisi vain olla keskustelupalsta ei muuta?))) Aina niitä jotka tekevät tästä lastentarhan..Seuraava aloitus sitten onkin vähän ajan päästä. Miksei täällä kukaan keskustele enää asiaa....ja miksi huumori täällä rajoitetaan.Häh? Ymmärrätköhän sä vai etkö muista mitä paskaa oot palstalla ite jauhanut.
Syytät muita kuranheitosta ja olet ite pahin mahdollinen. uunoppi kirjoitti:
Häh? Ymmärrätköhän sä vai etkö muista mitä paskaa oot palstalla ite jauhanut.
Syytät muita kuranheitosta ja olet ite pahin mahdollinen.Eikö se ollut vuonna 2008 kun elokuussa alkoi rymistä? Älä ala taas. Otetaan rauhallisesti vaan eikä mennä henkilökohtasuuksiin.
- uunoppi
korpikirjailija kirjoitti:
Eikö se ollut vuonna 2008 kun elokuussa alkoi rymistä? Älä ala taas. Otetaan rauhallisesti vaan eikä mennä henkilökohtasuuksiin.
Enpä ossoo sannoo vuosilukuja. Ite tulin palstalle joskus v 2006, sillo aktiivi, nykysin harvemmin ja enimmäkseen vaan lukien.
- viivatiina
Korppis kirjoitti:
Mitä halusitkaan kommentillasi esiin tuoda friidu, minulle jäi epäselväksi?
sulle tarkoitettu.
- viivatiina
Eikö se ollut vuonna 2008 kun elokuussa alkoi rymistä? Älä ala taas. Otetaan rauhallisesti vaan eikä mennä henkilökohtasuuksiin.
korppiseni pyydän opettele kunnioittaan vähän muitakin kirjoittajia.
- viivatiina
uunoppi kirjoitti:
Enpä ossoo sannoo vuosilukuja. Ite tulin palstalle joskus v 2006, sillo aktiivi, nykysin harvemmin ja enimmäkseen vaan lukien.
edes korttien tunnuslukuja saatikka sit vielä rupeisin muisteleen joitain vuosilukuja.
- Korppis
viivatiina kirjoitti:
korppiseni pyydän opettele kunnioittaan vähän muitakin kirjoittajia.
Iltaa tiina kävin laittamassa pahoitteluni facebookiin. Sorry jos loukkasin.
Se paska vanha akka ; ) - Korppis
uunoppi kirjoitti:
Onko välistä vetäisty yksi viesti pois en ole varma mutta kohdistin viestini friidulle.
Anteeksi ; ) - viivatiina
Korppis kirjoitti:
Iltaa tiina kävin laittamassa pahoitteluni facebookiin. Sorry jos loukkasin.
Se paska vanha akka ; )kävin siellä.
- .
tuo palstan moderoijan ahdasmielinen asenne on saanut minut hiljaiseksi ja vähitellen poistumaan palstalta.
Elän vapaassa yhteiskunnassa, enkä ole tottunut, enkä hyväksy pikkusieluista sensuuria.- viivatiina
luulis kaikkien elävän mutta taitaa kumminkin olla että vielä tästä ikäluokasta löytyy paljon sellaisiakin jotka elävät viime vuosisadan keskivaiheen oppien ja arvojen mukaan =)))
viivatiina kirjoitti:
luulis kaikkien elävän mutta taitaa kumminkin olla että vielä tästä ikäluokasta löytyy paljon sellaisiakin jotka elävät viime vuosisadan keskivaiheen oppien ja arvojen mukaan =)))
ahdasmieliset saattavat myös olla osasyy tiettyihin poistopyyntöihin.
Vanhoillislestadiolaisillakin on nykyisin paljon tietokoneita.
Ja tämä poistoon, ilman muuta.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
Ja tämä poistoon, ilman muuta.ahdasmielistenkin pystyä ymmärtämään se etteivät kaikki ole samanlaisia yhtä ahdasmielisiä.
viivatiina kirjoitti:
ahdasmielistenkin pystyä ymmärtämään se etteivät kaikki ole samanlaisia yhtä ahdasmielisiä.
pysty eikä kykene, oma aate ja säännöt ovat tärkeimmät.
Tällaisia huithapeleita kuin me ei kerta kaikkiaan hyväksytä.
Pitäisiköhän meidän hävetä, mutta sitähän me ei tehdä. Mennään täysillä
katkeraan loppuun saakka.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
pysty eikä kykene, oma aate ja säännöt ovat tärkeimmät.
Tällaisia huithapeleita kuin me ei kerta kaikkiaan hyväksytä.
Pitäisiköhän meidän hävetä, mutta sitähän me ei tehdä. Mennään täysillä
katkeraan loppuun saakka.pysytään vaan omassa uskossamme kaija koon sanoin minä uskon sinuun...
- Markeena
Anceli kirjoitti:
Ja tämä poistoon, ilman muuta.Mä luen aika paljon myös tota 60 palstaa ja siellä on tosi ilkeitä kirjoituksia. Samoin aiheet on usein seksistä, mutta ei siellä poistoja tapahdu. Olisiko syynä, että sen palstan kirjoittajat eivät osaa tehdä poistopyyntöjä tai ovat sitten laiskoja...;)))))
ja tämäkin poistoon ;))) - maailma muuttuu
viivatiina kirjoitti:
ahdasmielistenkin pystyä ymmärtämään se etteivät kaikki ole samanlaisia yhtä ahdasmielisiä.
Ahdasmielisyyteen kuuluu kiinteästi nimenomaan se, että itse on oikeassa ja toisella tavalla ajattelevat ovat väärässä. Avarakatseinen on valmis omaksumaan uutta tietoa ja muuttamaan tarvittaessa käsityksiään, eli hän tajuaa, että oma näkemys ei ole kyseenalaistamaton.
Olen monta kertaa miettinyt, kuinka paljon ahdasmielisyys heikentää ihmisen älyllistä suoritusta. Rohkea tarttuminen uusiin asioihin ja uuden tiedon vastaanottaminen ovat keskeisiä kaikessa oppimisessa ja uusien tilanteiden ratkaisemisessa. Haittaa ahdasmielisyydestä ilman muuta on, mutta kuinka paljon. - viivatiina
maailma muuttuu kirjoitti:
Ahdasmielisyyteen kuuluu kiinteästi nimenomaan se, että itse on oikeassa ja toisella tavalla ajattelevat ovat väärässä. Avarakatseinen on valmis omaksumaan uutta tietoa ja muuttamaan tarvittaessa käsityksiään, eli hän tajuaa, että oma näkemys ei ole kyseenalaistamaton.
Olen monta kertaa miettinyt, kuinka paljon ahdasmielisyys heikentää ihmisen älyllistä suoritusta. Rohkea tarttuminen uusiin asioihin ja uuden tiedon vastaanottaminen ovat keskeisiä kaikessa oppimisessa ja uusien tilanteiden ratkaisemisessa. Haittaa ahdasmielisyydestä ilman muuta on, mutta kuinka paljon.ymmärrä multa ainakin on elämä poistanut ahdasmielisyyden jos sitä on koskaan ollutkaan kiitos äidin ja isän.
Markeena kirjoitti:
Mä luen aika paljon myös tota 60 palstaa ja siellä on tosi ilkeitä kirjoituksia. Samoin aiheet on usein seksistä, mutta ei siellä poistoja tapahdu. Olisiko syynä, että sen palstan kirjoittajat eivät osaa tehdä poistopyyntöjä tai ovat sitten laiskoja...;)))))
ja tämäkin poistoon ;)))Huvitti, liekö... osaamattomuus ja laiskuus. No hyvä, että et lisännyt dementiaa ; ))))
Kokemukset karttuvat iän myötä ja kaiketi 60 palstalla ei enää pienistä hätkähdellä.- viivatiina
Huvitti, liekö... osaamattomuus ja laiskuus. No hyvä, että et lisännyt dementiaa ; ))))
Kokemukset karttuvat iän myötä ja kaiketi 60 palstalla ei enää pienistä hätkähdellä.noin.
- Markeena
viivatiina kirjoitti:
noin.
Ei todellakaan ole. ;))))
palstalaisena en useinkaan huomaa mitä on poistettu joten siinä mielessä vähän vaikea ottaa kantaa, mutta toivottavasti poistot eväti ole senkaltaista kuin oli aikoinaan kahvilassa ja sitten lifestylellä, siellä kun poistpolitiikka ajautuin siihen pisteeseen että poistot tapahtuivat nimimerkin, ei aiheiden perusteella.
- viivatiina
tapauksissa mun mielestä pitäs jo muiden kirjoittajien puuttua asiaan eihän tätä palstaa voi tai ei pitäisi voida omia itselleen ja "ystävlilleen"
- o.tunnus
asiat mistä olemme tietoisia kuuluvat elämään, ikään katsomatta.
Itse luomme asiamme ja tuomme myöskin niitä esiin keskustelevaksi muille.
Joskus kun ajttelee, näitä palstoja on niin paljon,..autot, filmit, sairaudet, vuodenajat, vitsit...jne ja jne.., et mitähän loppujujen lopuksi jää sit tänne 50 palstalle kirjoitettavaksi.
Mielestäni sefu katsoo aikapaljon sormiensa läpi, koska täällä on todella paljon aloituksia joille on omakin palsta, mutta hyvä näin :) Jaa. Olen ollut jonkin aikaa muissa töissä/harrastuksissa/toimissa joten mistähän täällä mahtaa taas olla kysymys? Onko joka-aamuinen miehiä solvaava provo poistettu?
kerran täällä käytävän keskustelua, mistä saa ja ei saa kirjoittaa, siihen kirjoitteluun osallistui myös kaikkivaltias Sheriffi. Tuntui siltä, että lähes jokaiselle aloitukselle olis oma palsta muualla, mutta jos tämä palsta on ikäryhmälle 50-60v tarkoitettu, niin olis hyväksyttävä aika lavea skaala mistä täällä saa jutella. Jos kaikki mielenkiintoiset aiheet torpataan het kättelyssä, ei keskustelua synny oikein mistään ja alkaa kirjoittajien äänestys jaloillaan toisille foorumeille.
Taikis tossa jo selittikin sen muutamien palstojen alasajon, joka tapahtui pari vuotta sitten.
Selvät herjat toisista kirjoittajista ja muuten asiattomat viestit tietty tulee poistaa mahdollisimman nopeasti.Minulle on yksi ja sama poistuuko joku vai ei. Sama on myös se jos minun kirjoitukseni poistetaan, en pidä tätä niin tärkeänä, eivätkä sanomani ole mitään raamatunlauseita. Jos joku haluaa poistaa se osoittaa pikkusieluisuutta, eri asia nuo joskus ällöt alapään jutut. No silloin masiina kiinni ja vaikka kirja käteen keskustelkoot ne joita aihe miellyttää. Tämä taitaa olla ikuisuuskysymys.
- .
ei ole koskaan sivuutettavissa olankohautuksella, siitäkin huolimatta että sallit omien kommenttiesi poistot ilman syytä.
Vaikka palsta onkin yksityinen ja kaupallinen media, niin täällä harrastettu mielipidesensuuri on vakava asia vapaassa yhteiskunnassa. . kirjoitti:
ei ole koskaan sivuutettavissa olankohautuksella, siitäkin huolimatta että sallit omien kommenttiesi poistot ilman syytä.
Vaikka palsta onkin yksityinen ja kaupallinen media, niin täällä harrastettu mielipidesensuuri on vakava asia vapaassa yhteiskunnassa.En ole huomannut mielipidesensuuria ja se johtuu siitä, etten ole täällä aina kukkumassa. Kuten sanoin tämä ei ole minulle NIIN tärkeää. Kunhan ajankulukseni joskus selailen ja jotain kommentoin jos viitsin. Tällaista täällä:)
- .
firefox58 kirjoitti:
En ole huomannut mielipidesensuuria ja se johtuu siitä, etten ole täällä aina kukkumassa. Kuten sanoin tämä ei ole minulle NIIN tärkeää. Kunhan ajankulukseni joskus selailen ja jotain kommentoin jos viitsin. Tällaista täällä:)
täällä jatkuvasti tarvitse kukkua huomatakseen mielipiderajoitukset ja moderaattorin mielivallan vapaassa ja avoimessa keskustelussa.
- HTZA
tarvetta listoihin, hyvin huomaan milloin kirjoitukseni tai siihen liittyvät kommentit katoavat ja otan sitten niistä opikseni.
H. - Adria
Ainakaan sua ei voi pilkunnussijaksi kutsua. Dee dee.
- viivatiina
ihan oikeesti hyvä juttu eikä mikään provo;))) ihan aidosti rupes naurattaan =)))))
- hulla
Uutena, ja kaikkia kirjoittamattomia lakeja ymmärtämättömänä tekstien lukijana, haluan ”piikkien” uhallakin kirjoittaa ajatuksistani.
Olen aiemmin ohittanut ’viivatiinan’ kirjoitukset, koska niitä on ollut vaikea lukea välimerkittöminä ”sanasuolteina”. Harmikseni olen varmaan menettänyt monia mielenkiintoisia ajatuksia…
Tätä ”sinä puhut – minä puhun” –ketjua lukiessani olin ymmärtävinäni, että aiempi ’Tiinan’ aloittama(?) puhe isoäidiksi tulemisen ilosta oli poistettu; olisikohan syynä voineet olla ilkeät vastaukset? ’Korvenkukka’ on kerran opastanut ja auttanut minua poistamalla ”sinisilmäisyydessäni” kirjoittamani, liian yksityisen kirjoitukseni; hänellä on kokemusta ja ihan liikaakin töitä näitä palstoja ”sherifföimällä” :D
En ymmärrä tällaista tapaa; miksi pitää haavoittaa ”irvistely-kirjoituksilla” toista samanlaista ihmistä! Aiemmin olen lukenut täällä runopalstoja, enkä ole siellä törmännyt vastaavaan…
’viivatiina’ – Lämpimät onnittelut sinulle ja perheellesi!- viivatiina
kauniista sanoista ja kyllä täällä muutkin juttelee lapsista ja lastenlapsista ei ne mun mielestä niin kauheen yksityisiä juttuja oo ne on hyvin näkyviä =))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154