Mikä tämä työ on ? Onko ihan asiallinen työpaikka vai
Klikkaa.fi
4
1089
Vastaukset
- san ny
Ole ollut töissä täällä, en haluaisi hakea mihinkään luuseri paikkoihin.
- tuskin haluat mennä
Varoitus klikkaa.fi nettisivupalvelusta. Jos suunnittelet firmallesi nettisivuja, älä tee niin kuin minä ja ota klikkaa.fi:ltä ellet ole tarkkana. Tuli lasku ja sen verran arvokas etten enää halunnut jatkaa. Tässä vaiheessa myöhäistä, sopimuskauden vaihtuminen oli alle kuukauden päässä. Sopimus uudistuu vuodeksi kerrallaan, eroon et pääse kesken sopimuskauden. Kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä pitää ilmoittaa kirjallisesti irtisanomisesta. Minulla (ja monella muullakin) tämä on jäänyt huomaamatta, nyt ei taida olla vaihtoehtoja kuin maksaa vuodeksi eteenpäin? Vai onko jollain kokemusta miten pääsisi eroon kesken sopimuskauden?
- huijattu
varokaa ehdottomasti klikkaa.fi yritystä.... rikollista toimintaa!!!!!
- Hujattu yrittäjä
Sama tilanne, vaikka irtisanoin, niin sanoivat että hukkasivat ilmoituksen. Naurettavinta on että kieltäytyvät jopa laittamasta palvelua alas ( vaikka sopimuksen mukaan, sen voi tehdä).
Huom! jos ole tehnyt firman kanssa sopimuksen ennen 31.3.2013, niin ne eivät ole enään voimassa, sillä firma on lopetettu ja sopimuksen siirto aina tarkoittaa molempien osapuolten hyväksyntää.
No kun on oma firma, niin kannattaa mennä vaikka oikeuteen...sillä niillä ei ole laillista perustetta toiminnalleen. Harvoin näkee mitään tälläistä toimintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101