Heitin aamutuimaan tyttäreni lukioon ja olin pudottaa leukani, kun näin miten osa tytöistä oli pukeutunu.
Koulun nurkalla tupakilla olevilla tytöillä oli pikkumekkoa, minihametta ja mikroshortisia päällä siihen malliin että en ollut lainkaan varma että onko kyseiset neidot todellakin koulun oppilaita, vai ovatko ne siinä hankkimassa asiakkaita maailman vanhimman ammatin avulla, yökerhoon he tuskin olivat jonottamassa siihen aikaan aamusta.
Miten lapsesi pukeutuu kouluun
7
810
Vastaukset
- sanoppa muuta
Tovottavasti tytär ei esittele milloinkaan aamukahvipöydässä mitään huivipäistä lökäpökysä, eikä poika tuo näytille huoran näköistä tyttöystävää.
Aika näyttää....- sans se
Aika näyttää, voi käydä vaikka niinkin, että tytär voi tuoda kotiin "huoran näköisen tyttöystävän" ja poika huivipäisen lökäpöksyn. :D
- kaikkea voi käydä
sans se kirjoitti:
Aika näyttää, voi käydä vaikka niinkin, että tytär voi tuoda kotiin "huoran näköisen tyttöystävän" ja poika huivipäisen lökäpöksyn. :D
Onhan tuossa vielä mahdollisuuten huoran näköinen poika ja lökäpöksytyttö...
Mä pukeudun toppii, huppariin ja housuihin.
- rahaa on liikaa
kaikki vaatteet käydään ostamassa Pariisista ja Amerikasta. Kalliita pitää olla, yhdet saapikkaat saatiin kyllä edullisesti maksoivat vain 5.600 e. Ostamme aina ison määrän kerralla jokaiselle lapsille, että rahaa menee 100.000 e hyvinkin leppoisasti eikä riitäkkään. Talvivaatteet ovat kalliita mutta kesällä saattaa saada halvemmalla. Halvin t paita mikä ollaan ostettu oli 3.700e.
Kyllä ovat muut kateellisia. mUtta jos haluuvat sitten ostaa kun meillä ei enää tarvi niin siitä vaan, jos on rahaa. Paljon ei voi tinkiä, jotta taas saamme uusia. Kirpparilla ei mene kaupaksi, mutta tutuille voidaan myydä parilla tonnilla per kipale.- no eipä ihme
No ei ihme että tytötö ostaa vaateta joissa on naurettavan vähän kangasta, jos ne vaatteet ovat noin kalliita.
Meillä kun ostettaan ihan vain tavallisia vaatteita. Meniskö tonni vuodessa lapsea kohti, ja siitäkin suurin osa menee yleensä talvitakkiin ja talvikenkiin. - ymmälläni
Mitä vittuu??!! Ette sit käytä niitt rahoja muuhun?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133