Heitin aamutuimaan tyttäreni lukioon ja olin pudottaa leukani, kun näin miten osa tytöistä oli pukeutunu.
Koulun nurkalla tupakilla olevilla tytöillä oli pikkumekkoa, minihametta ja mikroshortisia päällä siihen malliin että en ollut lainkaan varma että onko kyseiset neidot todellakin koulun oppilaita, vai ovatko ne siinä hankkimassa asiakkaita maailman vanhimman ammatin avulla, yökerhoon he tuskin olivat jonottamassa siihen aikaan aamusta.
Miten lapsesi pukeutuu kouluun
7
742
Vastaukset
- sanoppa muuta
Tovottavasti tytär ei esittele milloinkaan aamukahvipöydässä mitään huivipäistä lökäpökysä, eikä poika tuo näytille huoran näköistä tyttöystävää.
Aika näyttää....- sans se
Aika näyttää, voi käydä vaikka niinkin, että tytär voi tuoda kotiin "huoran näköisen tyttöystävän" ja poika huivipäisen lökäpöksyn. :D
- kaikkea voi käydä
sans se kirjoitti:
Aika näyttää, voi käydä vaikka niinkin, että tytär voi tuoda kotiin "huoran näköisen tyttöystävän" ja poika huivipäisen lökäpöksyn. :D
Onhan tuossa vielä mahdollisuuten huoran näköinen poika ja lökäpöksytyttö...
Mä pukeudun toppii, huppariin ja housuihin.
- rahaa on liikaa
kaikki vaatteet käydään ostamassa Pariisista ja Amerikasta. Kalliita pitää olla, yhdet saapikkaat saatiin kyllä edullisesti maksoivat vain 5.600 e. Ostamme aina ison määrän kerralla jokaiselle lapsille, että rahaa menee 100.000 e hyvinkin leppoisasti eikä riitäkkään. Talvivaatteet ovat kalliita mutta kesällä saattaa saada halvemmalla. Halvin t paita mikä ollaan ostettu oli 3.700e.
Kyllä ovat muut kateellisia. mUtta jos haluuvat sitten ostaa kun meillä ei enää tarvi niin siitä vaan, jos on rahaa. Paljon ei voi tinkiä, jotta taas saamme uusia. Kirpparilla ei mene kaupaksi, mutta tutuille voidaan myydä parilla tonnilla per kipale.- no eipä ihme
No ei ihme että tytötö ostaa vaateta joissa on naurettavan vähän kangasta, jos ne vaatteet ovat noin kalliita.
Meillä kun ostettaan ihan vain tavallisia vaatteita. Meniskö tonni vuodessa lapsea kohti, ja siitäkin suurin osa menee yleensä talvitakkiin ja talvikenkiin. - ymmälläni
Mitä vittuu??!! Ette sit käytä niitt rahoja muuhun?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136