Callisto ja aamupala

anni!

Hei ! Olemme lähdössä lomalle hotelliin elokuun lopussa. Emme varanneet aamupalaa finnmatkoilta, kysyisinkin nyt, että voikohan aamupalan ostaa paikan päältä ja mihin hintaan ?

Toinen juttu olisi autonvuokraus. Onko kokemuksia autonvuokrauksesta kyproksella, ja miten siihen väärän puolen liikenteeseen tottuu ? :D Kiitos jo etukäteen :)

4

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiiija

Olimme vuosi sitten Callistossa. Ostimme aamupalan pari kertaa. Hintaa en muista, mutta oli kuitenkin
      hintansa väärti. Kaikke mahdollista aamupalajuttua tarjolla.
      Autoa emme vuokranneet, mutta fillarit oli kivat. Agia Napassa on hyvät pyörätiet.

• anni!

Kiitos infosta, mekään emme aamupalaa ottaneet etukäteen viime vuoden lomalla, tehtiin itse, mutt aolisi kiva käydä just joskus se syömässä siellä :) mutta hyvä tietää, että saamme sen paikanpäältä jos halutaan :)

Tykkäsitkö muuten hotellista? Meillä varattu se iso huoneisto, on vissiin vähän syrjässä siitä isolta altaalta, jos oikein olen ymmärtänyt . :)

• piiiija
        anni! kirjoitti:

Kiitos infosta, mekään emme aamupalaa ottaneet etukäteen viime vuoden lomalla, tehtiin itse, mutt aolisi kiva käydä just joskus se syömässä siellä :) mutta hyvä tietää, että saamme sen paikanpäältä jos halutaan :)

Tykkäsitkö muuten hotellista? Meillä varattu se iso huoneisto, on vissiin vähän syrjässä siitä isolta altaalta, jos oikein olen ymmärtänyt . :)

Callisto on iso hotelli. Tykkäsin kyllä kovasti. Lapsia on todella paljon ja heille paljon ohjelmaa.
        Huoneistot oli todella hyvin varusteltu ja sängyt ihanan pehmeät. Calliston ranta ei vain ole kovin hyvä.
        Kannattaa mennä Nissi Beachille (mielestäni hiukan likainen) tai parhaalle Golden Beachille.
        Joka ilta oli jotain ohjelmaa teeman mukaan tarjolla pääravintolassa. Ja happy hourit kannattaa hyödyntää drinksujen kanssa.

• piiija
        piiiija kirjoitti:

Callisto on iso hotelli. Tykkäsin kyllä kovasti. Lapsia on todella paljon ja heille paljon ohjelmaa.
        Huoneistot oli todella hyvin varusteltu ja sängyt ihanan pehmeät. Calliston ranta ei vain ole kovin hyvä.
        Kannattaa mennä Nissi Beachille (mielestäni hiukan likainen) tai parhaalle Golden Beachille.
        Joka ilta oli jotain ohjelmaa teeman mukaan tarjolla pääravintolassa. Ja happy hourit kannattaa hyödyntää drinksujen kanssa.

nostan ylös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40