GACE Challenger otellaan Riihimäen Urheilutalolla lauantaina 18.9.2010 klo 18.00
Illassa Riihimäen Heraclesin Ville Yrjolä kohtaa Ruotsalaisen Martin Svenssonin sekä myös Heraclesia edustava Markus Kuukka kohtaa Liettualaisen Laimonas Stansikaksen.
LISÄTIETOA www.lippupalvelu.fi ja www.mmafinland.fi
Liity MMA Finlandin FACEBOOK ryhmään niin saat ensimmäisenä tuoreet uutiset!
Illan pääottelussa Timo Suhonen ( 10-1-1 ) puolustaa mestaruuttaan Ruotsin Mats Nilssonia ( 4-0-1 ). Ruotsalainen on hurjan kova harjoittelemaan ja meriittinä löytyy mm FILA:n maailman mestaruus.
Cage Challenger 18.9 2010
1. C70,3 kg
Aleksi Kainulainen FFG vs Joonas Niemelä GB Gym
2. C77,1 kg
Jani Pakkanen MMA Rauma vs Owen Willberg GB Gym
3. B55 kg
Tiina Lähdemäki Grappling Team Pori vs TBA
4. B65 kg
Jaakko Väyrynen MFC vs Lasse Äijö GB Gym
5. B65,8 kg
Markus Kuukka Riihimäen Heracles vs Laimonas Stansikas
6. B76 kg
Kenneth Mattson TKU vs Ville Vanhanen JFC
7. B77,1 kg
Pekka Koistinen MFC vs Janne Salminen FFG
8. B65,8 kg
Ville Yrjölä vs Martin Svensson
9. B83,9 kg
Sami Pöllänen MMA Joensuu vs Tuomo Peltoniemi FFG
10. A83,9 kg Cage titteliottelu
Timo Suhonen Espoon Kehähait vs Mats Nilsson Ruotsi
Vapaaottelua
20
1257
Vastaukset
- Marja-Riitta
Ketä kiinnostaa henkisesti jälkeenjääneiden idioottien touhut?
- tsupparit
Aivan Marja-Riitta, siksipä sinä saatkin viettää elämääsi ylhäisessä yksinäisyydessäsi.
- Joopa joo
Eivätkö rahat riitä mainostamiseen?
- qwertghnhn
Eiköhän ilmainen mainos ole aina plussaa. Eivätkö aivot riitä ajattelemiseen?
- tg22tggt2ftfg
qwertghnhn kirjoitti:
Eiköhän ilmainen mainos ole aina plussaa. Eivätkö aivot riitä ajattelemiseen?
PR ei taida olla vahvimpia puoliasi? Tuollainen vittuilu ei ainakaan tuo lisää asiakkaita otteluun. Sitä paitsi tämä on keskustelulle, eikä mainostamiselle varattu sivu.
- qetetqqetqetqet
tg22tggt2ftfg kirjoitti:
PR ei taida olla vahvimpia puoliasi? Tuollainen vittuilu ei ainakaan tuo lisää asiakkaita otteluun. Sitä paitsi tämä on keskustelulle, eikä mainostamiselle varattu sivu.
En minä vastaa millään tavalla kyseisestä tapahtumasta, joten minulle on aivan sama tuoko kommenttini lisää asiakkaita vai ei. Se on moderaattorien tehtävä poistaa tämä jos on väärällä alueella. Turha sun on poliisia leikkiä.
- Kivaa!!!
qetetqqetqetqet kirjoitti:
En minä vastaa millään tavalla kyseisestä tapahtumasta, joten minulle on aivan sama tuoko kommenttini lisää asiakkaita vai ei. Se on moderaattorien tehtävä poistaa tämä jos on väärällä alueella. Turha sun on poliisia leikkiä.
Viime kerralla olin katsomassa ja oli todella viihdyttävä tapahtuma.
Siinä on linkkiä mistä voi katsoa vähän viimekerran tunnelmia
http://www.youtube.com/results?search_query=cage riihimäki&aq=f - No,!
Kivaa!!! kirjoitti:
Viime kerralla olin katsomassa ja oli todella viihdyttävä tapahtuma.
Siinä on linkkiä mistä voi katsoa vähän viimekerran tunnelmia
http://www.youtube.com/results?search_query=cage riihimäki&aq=fkyllä oli muuten kiva tapahtuma. Oli oikein anniskelua ja urheilua ja väkeä enemmän kuin kukkojen käsispelissä.
- Videot.
No,! kirjoitti:
kyllä oli muuten kiva tapahtuma. Oli oikein anniskelua ja urheilua ja väkeä enemmän kuin kukkojen käsispelissä.
Oli aika mielenkiintoisia videoita, joten joudun itseni rahaan paikalle tälläkertaa
- Viimeksi
Videot. kirjoitti:
Oli aika mielenkiintoisia videoita, joten joudun itseni rahaan paikalle tälläkertaa
Viimeksi ostin lipun lippupalvelusta mutta saakohan ovelta ostettua lippua? en viime kerralla huomannut edes katsoa!
- hauska harrastus..
- hupanen
Kyllä oli hupanen pätkä, vaikka ei ollut vapaaottelua. kyllä kamppailu urheilu on hienoa!
- Lippuja.
hupanen kirjoitti:
Kyllä oli hupanen pätkä, vaikka ei ollut vapaaottelua. kyllä kamppailu urheilu on hienoa!
Saako lippuja ostettua urheilutalon kahvilasta?
- fjdjfidjfijdifj
Lippuja. kirjoitti:
Saako lippuja ostettua urheilutalon kahvilasta?
Lippuja voi ostaa lippupalvelusta. Riksussa on ainaki Prismassa.
- Oli..
fjdjfidjfijdifj kirjoitti:
Lippuja voi ostaa lippupalvelusta. Riksussa on ainaki Prismassa.
Oli oikein aamupostissa mainos
- Porvari69
Hämeenkadulla näkee nykyään vapaaottelua ihan ilman häkkejä. Ilmaiseksi... Saattaapa sitä vielä itse päästä mukaan.
- Hämeenkatu.
Hämeenkadulla harvoin taitaa olla molemmat osapuolet vapaaehtoisesti mukana?
Toista se on kuin urheillaan kamppailulajeissa! - .Ville.
Hämeenkatu. kirjoitti:
Hämeenkadulla harvoin taitaa olla molemmat osapuolet vapaaehtoisesti mukana?
Toista se on kuin urheillaan kamppailulajeissa!http://www.youtube.com/watch?v=QFe-oEL9NpI
Toi Ville ainakin ottelee Riihimäen illassa... - 3..
.Ville. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=QFe-oEL9NpI
Toi Ville ainakin ottelee Riihimäen illassa...3 riksulaista näkyy olevan tapahtumassa mukana. Tai ainakin edustavat Heraclesia.
- urheilua?
3.. kirjoitti:
3 riksulaista näkyy olevan tapahtumassa mukana. Tai ainakin edustavat Heraclesia.
Menen katsomaan onko vapaaottelu urheilua vai väkivältää vain...
Siten voin arvostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448