chihut

miksi!?

kuka helvetti haluaa sellasen pienen rotan kun chihun?se on niin ruma ja viellä ne mulkosilmät!ne on niin pieniä ja ei kelpaa mihinkään,tyhmiä ne onkin.miksi ei vaan voi ottaa kunnon koira? vaikka paimenkoira tai terrieri?

8

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoih

      Siksi koska makuja on monia. Omasi on vain yksi kuudesta miljardista.

    • -KoiraRakas-

      tosiaa makunsa kullankin , itse oon parin viikon päästä pienen ja pippurisen chihu pojan omistaja ja helkkarin onnellinen siitä!!!! ... mutta enpä silti lähe tuomitsee muita rotuja...koirat on ihanii , koosta ja ulkonäöstä huolimatta

    • sdduj rndthbs

      Että kukaan ei varmaan halua ottaa sellaista tyhmää rottachihua. Fiksu koiranottaja valitsee rodun itselleen sopivaksi. Ottaa snautserin, chihun, dalmatialaisen jne. ja kouluttaa ja kasvattaa sen osana elämäänsä ja "laumaansa". Opettaa KOIRAN siis tavoille. Tämä aloitushan on tietenkin provo ja kaikki sen ymmärtävät, mutta terrieri ei sen fiksumpi ole kuin chihukaan, eikä paimenkoiran sen koommin. Koirat pitää opettaa!

    • sade-

      jokainen valitsee itselleen sopivan rodun. itse olen aina rakastanut huskyja , malamuutteja ja akitoja, ja tänä päivänä olen kuitenkin maailman onnellisin rotuvalinnastani. omistan kaksi aivan älyttömän ihanaa ja välkkyä chihuahuaa jotka sopivat minulle paremmin kuin mikään muu rotu. meidän chihut käyttäytyvät mallikkaasti, harrastetaan tokoa, agilityä, näyttelyitä sekä erilaisia temppuja=) chihuahua sopii pienestä koostaan huolimatta moneen harrastukseen=) eli ei ne ihan tyhmiä voi olla päästään=) ja todella harmi jos olet saanut chihuista rottamaisen ja mulkosilmäisen mielenkuvan, rotumääritelmän mukainen chihuahua on tiivis rakenteeltaan, ei milloinkaan rotta- eikä kaurismainen. silmät ovat suuret ja eloisat, eivät "mulkosilmäiset" tai ulkonevat. chihuahua on seurakoira ja rakastaa ihmisä, rapsutuksia ja syliä yli kaiken=) toki on monia ihmisiä joilla on aikaa ja halua harrastaa paimenkoiran kanssa, pyöräillä huskyn kanssa ehkä 3 kertaa vko 15km, käydä ajokoiran kanssa metsällä... jokainen rotu on jalostettu omaan tehtäväänsä ja ovat onnellisia saadessaan toteuttaa itseään=) ja minä olen onnellinen chihujeni kanssa ja luulen vahvasti että nekin ovat onnellisia minun kanssani=) chihuahua on suuri koira pienessä koossa=)

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä,minulla lyhyt ja pitkäkarvainen uros,jotka menevät uloskin vaikka taivaalta sataisi pieniä ukkoja,mihin ei iso koira halunnut mennä,ja nämä ovat tosi fiksuja ja rakastaa lapsia ei käy kiinni vaikka pieni kokoajan kiusas koirat vain peni karkuun kaapin alle ettei tarvinnut tehdä mitään seuraavan kerran oli kaikki hyvin ovat aina mukana rakastaa kävelyä,ainut mikä huonompi,mutta aivan oma vika ronkelia ruuan suhteen saavat palapaistia,makkaraa ja vain lidin ruoka siis koiran pussiruoka kelpaa ei aina,omahan on vikani,koirat välkkyjä pantakin kun lähtee jää odottamaan ,ihania sylilapsia,kellonajat tosi minuutilleen tarkat,lääkärikin sanoi että ovat fiksuja.


    • Damdidamdaa

      Ihan selkee provohan toi on, mutta täytyy nyt vielä munkin sanoo et miten ihania koiria chihut on :) Mulla 7kk ikäinen chihu tyttönen, joka on maailman ihanin ja rakastettavin otus.. Vaikka se onkin välillä vähän riiviö :D Mutta tommonen pieni koira sopii mulle täydellisesti koska en asu kovin isossa asunnossa, niin olis ihan rääkkäystä ottaa joku berni tai saku pieneen kaksioon asumaan.. Ja vaikka tykkään käydä pitkillä kävelyillä, niin en mistään hikilenkeistä tykkää, joten chihu sopii mulle vallan mainiosti :D

    • Anonyymi

      ei pidä paikkaansa,minulla ollut saksanpaimenkoira collie näiden kahden chihun kanssamtoimeen tuli hyvin ja ovat oikeita koiria parempia vahteja usein kun isot,tosi fiksuja tottelee hyvin käyttäytyy hyvin ja on aina mukana

    • Anonyymi

      Jokaiselle jotakin……. Oletan että sinulla ei ole kyseisestä rodusta minkäänlaista kokemusta liekkö mistään muustakaan rodusta. Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä …….makuja on monia ja muista ettei koira ole tulossa sinulle vaan se tulee minulle tykkäsit siitä tai et sinulta en mielipidettä siihen tarvitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe