Viesti pakkosyöttäjä -opettajalle

Toiveajattelua...

Olin kolmannella luokalla menossa kahden kaverini kanssa palauttamaan ruokia, kun tulit luokseni. Ylipainoinen, keski-ikäinen nainen. Sanoit, etten ole syönyt tarpeeksi ja että lautasellani on liikaa ruokaa. Kavereillani oli jäänyttä ruokaa paljon enemmän, mutta valitsit minut. Suoraan sanottuna ruoka oli aivan paskan makuista ja olin keittäjien mieliksi ottanut malliannoksen mukaisen määrän ruokaa ja syönyt siitä suurimman osan nieleskellen. Talutit minut pöytään, ja sanoit ärsyttävästi, että syötät ruoan minulle jos en suostu itse syömään sitä. Kahden kaverini katsoessa vieressä jouduin syömään kaiken lopun ruoan. Sitten otit haarukan kädestäni ja kaalit loput ruoat keoksi keskelle lautasta. Jouduin syömään nekin. Sitten sanoit ällöttävän tekopyhästi hyvä, ja katsoit vielä, että vein tarjottimeni pois. Ohimennessä katsoin kun söit, sinulla oli tietenkin omat eväät mukanasi. Olin vasta tullut uuteen kouluun muutama päivä sitten, ja minua jännitti, miten opettajat ja oppilaat suhtautuvat minuun. Murskasit ajatukseni mukavasta koulusta. Tuhosit kolmasluokkalaisen, pienen lapsen, ajattelun opettajista heti. Minua kiusattiin ensimmäisellä ja toisella luokalla jatkuvasti, ja tämä ei muuttanut ajatteluani kouluista ainakaan parempaan suuntaan. Aina kun näen sinut koulussa, tekee mieli lyödä sinua.

Tämä tapahtui vuonna 2006. Siitä lähtien olen kerta toisensa päälle joutunut pettymään esimerkiksi vaitiolovelvollisuuden noudattamisessa ja oppilaiden rankaisemisessa. Olen jo kaksi kertaa joutunut jälki-istuntoon, molemmat siksi, että joku tuntematon oli heittänyt lumipalloja ja olin seisonut vieressä. Heitetyt kertoivat opettajalle, että minäkin heitin lumipalloja, ja vaikka kuinka sanoin että en, jouduin jälki-istuntoon. Terveydenhoitaja on juorunnut asioistani ainakin kahdelle eri opettajalle. Olenko liian kiltti? Olen ainakin omasta mielestäni. Mitä minun pitäisi tehdä? En tiedä.

2

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RipuliOnMärkääKakkaa

      Printtaa tämä teksti tai lähetä tämä koulusi opettajanhuoneeseen tms. voit siinä sivussa uhata oikeustoimilla jo oikein vitutta.

    • Ala-asteen ope

      Tässä on selvästi syrjitty sinua. Opettajilla ei ole mitään oikeutta toimia kuvaamallasi tavalla. Opettajien toiminnasta voi valittaa rehtorille, ja jos rehtori ei välitä, voi hänen toiminnastaan kannella lääninhallitukseen (reksiltä saa lomakkeen kun pyytää). Parasta tietenkin olisi, jos huoltajasi voisi tehdä valituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe