älä osta suomi soffaa. laatu on katastrofaalisen huonoa vaikkapa olisi "kotimainen" se ei ole kokonaan kotimaassa tuotettu ja vaikkapa olisikin, ongelmat on täälläkin. jatkuvat alet ja loppuunmyynnit harhauttavat tuotteen edullisuudesta. tosia-asiassa hinnat ovat kiskurihintoja todella huonosta laadusta, koska materiaaleista lähtien tuotteen nopeasti läpiviemiseen kaikki on mahdollisimman halvasti tehty.jopa työntekijöiden kohtelu on alamaista , urakat ovat tuskin kenenkään tavoitettavissa ja töissähän et ole jos ei pysy tehoilla. ja reklamaatiooiden vähäisyys? se johtunee siitä että ne eivät mene läpi www.huonekalureklamaatio.com.tätäkin opiskelijoiden ilmaisella työvoimalla valmistamaa solo ta duo sohvaa myydään loppuunmyynnillä 167e tällä viikolla. siis täysin orjatyövoimalla tuotettu. on mukamas työpaikka kun teet urakalla mutta rimapa on niin korkeella , että suoritustasosi eivät riittäneet vaikka olisit niihin päässytkin.. ostakaa vaan p..aaa. juuri näillä hulluilla hinnoilla ja häikäilemättömyydellä yritetään linkata kaikki kilpailijat. mutta mikä on yrityskuva?
suomi-soffa
joka niemeen..
0
276
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059