Nauhakengän vaara

Säikähtänyt

Ajelin nauhallisilla kengillä. Nauhat oli sidottu aika isoille rusettisolmuille. Pysähtymiseen hiljentäessäni, huomasin että rusetin lenkki oli mennyt vaihdevivun taakse. Eipä saanut jalkaa laitettua maahan. Prkl! Onneksi sain jatkettua kaatumatta ajoa ja irroitettua nauhalenkin vaihdevivun takaa.
Älkää ainakaan isolenkkisiä rusettisolmuja tehkö, jos nauhakengillä ajatte. Voipi nauhat takertua pyörän vipuihin ja muihin rakenteisiin.
Terveisin, säikähtänyt ja oppinut.

7

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kengän nauhat

Kannattaa varoa myös löysiä housun lahkeita, saattaa jäädä jalkatappiin jumiin...

• huomio...

Minä olen käyttänyt nauhakenkiä (=maihareita) ajokenkinä nyt hellekeleillä silloin kun vain shortsit jalassa, kun saappaat tuntuu hieman "oudolta" yhdistelmältä shortsien kanssa. Nauhojen kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta pitääpä muistaa jatkossa kiinnittää huomiota...

• Nauhakengille EI

Henkiset vammat voi olla huomattavat, vaikka paikaltaan kaatuisi nauhojen takia liikennevaloissa.

• Maihari77

Itsekin toisinaan ajan maihareilla, yleensä kyllä ajokengillä. Nauhat laitan aina kaksinkertaiseen solmuun... Hyvä muistutus, että hullusti voi kyllä käydä noitten nauhakenkien kanssa.

• Narukammo

En ikinä osta minkäänlaisia nauhoilla varustettuja kenkiä. En yksinkertaisesti tunne kerkiäväni niitä sitomaan. Samoin tarrat vaatteissa on sielunvihollisen keksintöä. Lapsesta saakka rättisulkeisia inhonnut. Housun osto on raivostuttavaa, varsinkin vaimon kanssa. -Ilman akkaa se kestää noin viisi minuuttia.

• saapas---

Samantyyppinen kokemus saappaan päälle vedettävästä sadesuojasta (saappaansuojasta). Risteyksessä suoja kii vaihdetapissa ja puolta sekunttia myöhemmin pyörä ja kuski maassa kyljellään. Mitään ei onneks hajonnut (kummaltakaan), mutta sadesuojat jääneet käyttämättä sen jälkeen.

• gwjgt42u9t2gg2

Itse käytän ajaessa normaalia pitkävartisempia maihareita, joten solmujen jäämisestä kiinni jalkatappiin ei ole pelkoa ja muutenkin teen aina ns. "merimiessolmun" ja tungen yli jäävät nauhat kenkään sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe