Mitä mieltä??

588

Minua kosittiin ja en uskonut sitä todeksi, joten heitin et ole tosissasi, mutta kysyin hetken kuluttua oliko hän tosissaan ja oli....sanoin suostuvani kosintaan mutta hän oli loukkaantunut koska en vastannut heti ja nyt tilanne on sellainen että hän sanoi että kysymykset pitää tulla minun puolelta...tarkoittiko hän kosintaa vai ????mitä....

7

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun vuoro seuraavaks

Kyllä se varmaan just sitä tarkoitti.

• ***'''***

Ymmärrän sua ja kosijaa. Kerro vähän että hämmennyit, mutta samalla ilahduit hänen kosinnastaan. Jos oikeesti haluat sitoutua, sano, että nyt sinä haluat kysyä samaa. Että meetkö mun kans naimisiin. Nää on aika herkkiä juttuja. Jos oikeesti haluat, kysy!

• 588
        ***'''*** kirjoitti:

Ymmärrän sua ja kosijaa. Kerro vähän että hämmennyit, mutta samalla ilahduit hänen kosinnastaan. Jos oikeesti haluat sitoutua, sano, että nyt sinä haluat kysyä samaa. Että meetkö mun kans naimisiin. Nää on aika herkkiä juttuja. Jos oikeesti haluat, kysy!

Kysyin mutta hän ei vastannut mitään :( katsotaan missä mennään vai mennäänkö missään...

• =)

itseäni kosittiin myös täysin yllättäen ja niin oudossa paikassa ettei kukaan voisi uskoa. Vielä seuraavana päivänä nykyinen kihlattuni kysyi aamulla, että olinko tosissani suostuessani ja vastasin jälleen myöntyvästi. kihlattuni sanoi myöhemmin, että jos olisin kieltäytynyt, hän ei olisi enään koskaan kosinnut, koska se oli erittäin pelottava/jännittävä(suluissa, hän ei voi kuvailla tapahtunutta, koska se tapahtuu vain kerran elämässä jos oikeasti on tosissaan)joten jos kerran epäröi, voiko sitä toista kertaa tehdä tai ylipäätänsä enään uskoa että tämä on se ainoa oikea....

• floppeli

Ilmeisesti kosinta ei tullut sitten ihan niin vakavasti otettavalla tyylillä, että sen olisikaan voinut ottaa todesta. Onko tämä kaveri muuten sellainen, että vetää usein jotakin showta? Kyllä jollakin tavalla kosijan pitäisi osoittaa, ettei ole leikkimielellä liikkeellä. Monelle on käynyt niin, että toinen vain ihan huvin päiten sanoo, että mennäänkö naimisiin ja hetken päästä tokaisee kysyneensä ihan piloillaan ja ettei hän nyt oikeasti sellaista tarkoita. Ja mikäs sitten on parempi tapa loukata toista, joka jo parhaassa tapauksessa on ollut hetken kovin onnellinen.

Itse varmaan loukkaantuisin tuollaisesta, mitä sinulle tapahtui, niin paljon, etten missään nimessä enää haluaisi kuulla sanaakaan kosinnasta tai että minun pitäisi jotenkin alkaa korjata tilannetta. Toki häntä on saattanut jännittää ja hän on tuntenut itsensä loukatuksi. Mutta kosintoja ei noin yleensä putkahtele kuin sieniä sateella, joten ei kai se nyt niin ihme ole, jos ei sitä ole osannut odottaa ja sitten yllätyksissään tulee ensin sanottua jotakin odottamatonta. Varsinkin, kun olet kuitenkin yrittänyt korjata tilanteen.

Ota kaveria korvista kiinni ja sen jälkeen tiukka katsekontakti ja sano, että hän ei ole kosintansa kanssa ollut tosimielellä, ellei sinun anteeksipyyntöäsi hyväksytä ja saada sopua aikaan tästä.

• 588

Meillä mennään entiseen tapaan, paitsi että muutetaan yhteen ;) ja kosinnasta on puhuttu ja hän on todella ylpeä ihminen ja se kosinnan epäonnistuminen loukkasi aika tavalla...mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja katsotaan miten hynttyyt sopii yhteen ;))

• Kosispa rakas!
        588 kirjoitti:

Meillä mennään entiseen tapaan, paitsi että muutetaan yhteen ;) ja kosinnasta on puhuttu ja hän on todella ylpeä ihminen ja se kosinnan epäonnistuminen loukkasi aika tavalla...mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja katsotaan miten hynttyyt sopii yhteen ;))

Minun mielestä sinun on toimittava juuri nyt, jos haluat selvittää asian, ennen kuin se menee niin pitkälle, että asiasta ei voi puhua enää. Eli jos rakastat kosijaa, ota asia puheeksi ja kysy, että mennäänkö me nyt hakemaan ne kihlasormukset. Selitä, että olit niin hämmentynyt, ettet osannut vastata mitään. Hämmennys johtui taas siitä, että et olisi uskonut, että sinua kositaan, jokaisen naisen unelma on mennä naimisiin miehen kanssa jota rakastaa... kun sellaisen onnen ja ilon kohtaa, saattaa tunnemyllerryksessä ja ymmärtämisessä mennä kaikki ajatukset ja pasmat sekaisin. Usko minua, puhumattomuus tai vastaamattomuus loukkaa miestä suuresti. Sano että et missään tapauksessa ajatellut kieltäytyä, mutta et iki maailmassa olisi uskonut, että se on totta: Rakastamani mies kosii minua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe