haisevat sandaalit

jalkahiki

Hummelin sandaalit ovat ruvenneet haisemaan eikä niiden peseminen tunnu auttavan. Ei myöskään jalkonen peseminen ;) No joo. Olen pessyt sandaaleita etikka-mäntysuopavedellä, koska etikan pitäisi poistaa hajua mutta ei näytä tehoavan. Olen myös suihkinut reilusti hajunsyöjää, ei tehoa. Mitäs vielä voisi kokeilla?

11

2953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aktiivihiili.

      Telkkarissa oli yhdessä siivousohjelmassa semmoinen konsti, että laitetaan grillihiiliä lenkkareihin silloin, kun niitä ei käytetä esim. yöksi. Ne hiilet on syytä laittää johonkin ilmaa hyvin läpäisevään pussiin, muuten on kengät hiilipölyssä sisältä. Kai tämä niksi pätee sandaaleihinkin!

    • Vocca auttoi

      Vocca Hienhajun poistava liuos, auttaa varmasti. Sulla voi olla mokkasiini silsa.
      Minulla ainakin auttoi. Suhkin sitä aina jos alkaa haista uudelleen sekä jalkoihin että kenkiin.
      E enää haju.haittoja

      • jalkahiki

        Pikaisen googlettelun perusteella epäilen ettei ole. Mutta tuo Vocca-aine voisi olla kokeilemisen arvoinen.


      • alle_
        jalkahiki kirjoitti:

        Pikaisen googlettelun perusteella epäilen ettei ole. Mutta tuo Vocca-aine voisi olla kokeilemisen arvoinen.

        Jalkahikeä suitsimaan on monta keinoa. Ainakin vähentää se apteekin myymä joku Torr? tuote.
        Siinä vaiheessa kun jalkahiki iskee jalkineisiin, ei se sieltä poistu. Mäkeen vaan ja seuraava pari alle.


      • jalkahiki
        alle_ kirjoitti:

        Jalkahikeä suitsimaan on monta keinoa. Ainakin vähentää se apteekin myymä joku Torr? tuote.
        Siinä vaiheessa kun jalkahiki iskee jalkineisiin, ei se sieltä poistu. Mäkeen vaan ja seuraava pari alle.

        Sinänsä erikoista, että jalkahiki ei lähde kengistä pois pesemällä, mutta sukista kylläkin.


    • hajut pois

      ripottele kenkiin ruokasoodaa..

      • .......

        Anna vaikuttaa yön yli.


    • kokeile...

      että sandaalit, sekä muutkin haisevat kengät olisi hyvä laittaa pakastimeen.
      Kun kengät ovat "pakastuneet" ja ne otetaan pois pakastimesta, hajukin on kuulemma tipotiessään.

    • suhteellisen toimiva

      yllä olevia tapoja on tullut kokeiltua ja kaikki melko työläitä ja toimivat suurimmaksi osaksi vain hetken. Itse vaihdan töissä työkengät ja olen ruvennut käyttämään haiseviin ulkokenkiini sellaista tuotetta kuin stuffitts. ilmeisesti aika uusi tuote. Ainakin tosi helppo ja toimiva tapa. Olen kuullut kehuja myös muilta. Kyseessä siis eräänlainen kengän sisään laitettava sisus, joka vie hajun ja kosteuden.

    • ................

      levitä siihen kanankakkaa ja anna vaikuttaa 48h sitten peset ne hammasharjalla

    • Muuli!j

      http://www.pkhockeysport.com/tuotteet/ tuolla Fresh K.O. sprayllä lähtee pahahaju pois takuu varmasti! käytän kaikissa kengissäni sitä. Harrastan myös nyrkkeilyä ja suihkutan treenin päätteksi hanskoihin kyseistä spräytä. Eipä haise hanskatkaan enään eikä kädet treenin jälkeen. Pullossa oleva suihkutin on myös loistava ja helpottaa aineen suihkuttamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe