Kauhan kääntäjä

Minilelu

6

2347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsistä.

niitä ei saa mistään,keskonen koko vekotin.

• minilelu

Kerropa ihmeessä miksi on keskonen? Miun mielestä näyttää hintaansa ja painoonsa nähden oikeen pätevältä vehkeeltä. Tähän 1.5 tonnin hitchiin ei kuitenkaan viittis mitään painavaa laittaa ja encgoni maksaa monen monta tonnia.

• nääs...

No tuollaista en ole ennen nähnytkään...! Siksipä tulee muutamia kysymyksiä mieleen... Mitenköhän kiristys/säätö? Yleensä kun kiinnikkeissä on jonkin sortin säätöpalat että saa kauhan tiukaksi, mutta tuossa tuollainen kiekko. Toisekseen riski kauhan tippumiselle lapiomiehen niskaan vois olla isompi. Yleensä kun kauhan lukitus on järjestetty lukitus napilla tai kahdella napilla, ettei vahingossa paina lukitusta auki ja kiilaa painotetaan koko aika kiinni päin. Entäs hommat joissa tarvitsee pihdeillä kantaa jotakin? Kauha jää aina sinne josta otat jotain muuta pihdeillä mukaan. jos joku kertoisi mitä painaa niin voisi vertailla Engoniin ja muihin kilpaileviin tuon kokoluokan pyörittäjiin. Millainen ohjausjärjestelmä? Tarvitsee kumminkin 2x2 hydrauliikat kun on kallistus ja pihti. Entäpä mitä tälläinen maksaa? Jos hinnan ero jää pieneksi niin rupee miettimään että kannattaako vaihto kun kaikki ns. normi pyörittäjät saa valita milla tahansa yleisemmistä kiinnikkeistä. hyvääkin jo tuolla perusteella... Kallistus sylinterillä, joten siltä osin menee niiden vääntömoottori versioiden edelle jokatapauksessa.

• rikkeli

• Ynmarvio70

Täĺläinen kiinnostais kun harrasteluun noi engonit on turhan kalliita jos jollain olis käyttökokemuksii vois antaa invoo muille.
      Pysyykö kauha tiukalla esim.kun ottaa kulmalla kiinne kannonjuurista.
      Kuinka suuri halkasia on kiekossa.
      Kuinka vahvan sylinterin vaatii ja tarviiko pihtejä lainkaan.
      Minkä hintainen ja painoinen laite on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe