Keula osuu kärryn perään :D

extremeä

Miten on, onko kukaan koskaan kokeillut onnistuuko "matopelitemppu". Eli jos tarpeeksi kauan kääntää eteenpäin mennessä ääriasennossa niin onko kärryn perse tuulilasin edessä? :)

..vai onkohan ennen valot / kidan reunat paskana.

14

2382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollollollo

HEHE. Vois kokeilla.

• Takateliveturi

Vois onnistua

• rahti69
      • mato peli

ku puuttuu alleajosuoja toiseltapuole. on kyä pitkä peräpunttikärry!

• hapan imelä

Aisaa vääntämättä ps. onnistuu myös rahtiautolla JOS on ammattitaito.

• m a topeli

ei tartte. senverran pitää olla AMMATTITAITOO ettei mene semmoisiin paikkohin jossa tarttee tollain konstailla!

• 21
        m a topeli kirjoitti:

ei tartte. senverran pitää olla AMMATTITAITOO ettei mene semmoisiin paikkohin jossa tarttee tollain konstailla!

Ei tuo ole konstailua vaan perustaitoa mitä ammattimieheltä edellytetään

• Välkky ratissa

Ojan kautta ympäri?

• entinen pöllijulli
        Välkky ratissa kirjoitti:

Ojan kautta ympäri?

olihan sen jo joku tukkimiehen käännökseksi oikein nimennytkin.meinaan kun joskus oikein pojitti niin tuli tarkistettua että palaako muulin valot peruuttamalla retelit linkkuveitseksi ja sit senkun kuskin puolen ikkunasta asian totesi.mielenrauhaa aisan vääntymisen pelon suhteen toi linkkukita joka antaa hivenen anteeksi kun rajat tulee muuten vastaan.homma on ihan simppeli jos tilaa on joka suuntaan mutta jos pannaan pihalle parkkiviivat ja sanotaan että noitten mukaan sais soitin olla kun on auton keula ja kärrin perä vierekkäin niin siinä vaiheessa tarvii hivenen silmää lähtöasennon ja käännön suhteen jotta lopputulos on toivotunlainen.sitten kun ollaan sopivalla liukkaalla pinojen väliin peruuttamassa ei tarvikkaa osata peruuttaa.puottaa vaan kärrin fillarit raiteisiin tempasee (liikkeellä jo ollessa)kärrin jarrut pohjaan niin muuli liukuu pitkin uria niin nätisti pinojen väliin..minä elin puuta kuljetin ja suma seisoo...perskuta rallaa on se hieno laji

• ottopoeka #
        entinen pöllijulli kirjoitti:

olihan sen jo joku tukkimiehen käännökseksi oikein nimennytkin.meinaan kun joskus oikein pojitti niin tuli tarkistettua että palaako muulin valot peruuttamalla retelit linkkuveitseksi ja sit senkun kuskin puolen ikkunasta asian totesi.mielenrauhaa aisan vääntymisen pelon suhteen toi linkkukita joka antaa hivenen anteeksi kun rajat tulee muuten vastaan.homma on ihan simppeli jos tilaa on joka suuntaan mutta jos pannaan pihalle parkkiviivat ja sanotaan että noitten mukaan sais soitin olla kun on auton keula ja kärrin perä vierekkäin niin siinä vaiheessa tarvii hivenen silmää lähtöasennon ja käännön suhteen jotta lopputulos on toivotunlainen.sitten kun ollaan sopivalla liukkaalla pinojen väliin peruuttamassa ei tarvikkaa osata peruuttaa.puottaa vaan kärrin fillarit raiteisiin tempasee (liikkeellä jo ollessa)kärrin jarrut pohjaan niin muuli liukuu pitkin uria niin nätisti pinojen väliin..minä elin puuta kuljetin ja suma seisoo...perskuta rallaa on se hieno laji

Tää ruåtsalainen oli vähän hidas, kyllä tuo vähemmälläkin pyörityksellä pitäisi selvitä. Oli hyvä ettei sillä ollut kuorma päällä ja eikä asfalttipiha, kärryn takatelissä olisi paukkunut ja kumi kärsinyt, ja jos vielä pomo olisi sattunut paikalle niin härreguud!

• pölli-jölli
        entinen pöllijulli kirjoitti:

toiset nostaa kärrin jos ei käänny on meinaan just siinä missä pitää.

• 21 kirjoitti:

Ei tuo ole konstailua vaan perustaitoa mitä ammattimieheltä edellytetään

Ja kun muistaa ennen "linkutusta" tarkistaa, että kärryn p#rseelle on tilaa myös siinä vaiheessa kun lähtee vetämään eteenpäin! Saattaa äkkinäisempi panikoida, kun kärry vaatii yllättävän paljon tilaa...

• V2

näkyy kun osaa homman. Minä ilmeisesti osaan!

• RahtiJorma

Pitkä auto ja lyhyt kärri....Jopa näkyy takavalot

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe