Kypros,Limassol

Peppi

Kävin vuosia sitten Limassolissa muutaman kerran ja tykkäsin..nyt vuosien jälkeen tekisi mieli takaisin!Onko tietoa kellään vieläkö siellä on menopäällä,onko Malibu-disco pystyssä,entäs Unicorn,Piccadilly ym. Tosin on saattaneet jo vaihtaa nimeä..onko säpinää edelleen turistialueella vaiko vanhassa kaupungissa??!Mikä olisi hyvä huoneisto?

13

5963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytti

      Samoja asioita olen pohdiskellut...
      Kävin usein 90-luvun alkupuolella, viimeksi -93 ja olen monesti miettinyt onko samat paikat vielä pystyssä. Lähinnä Unicorn, vieläköhän siellä on samoja ihmisiä töissä tai onko ylipäänsä enää olemassa koko baaria.
      Jäi paljon kivoja muistoja ja olisi mukavaa kuulla muilta minkälainen paikka on nykyään.

      • Peppi

        Minäkin lomailin usein Limassolissa 90-luvun alussa,sitten oli muutaman vuoden breikki ja kävin siellä viimeksi -96.Silloinen loma oli pieni pettymys aluksi kun koko paikka oli todella muuttunut,jopa iltaelämä oli jokseenkin lässähtänyt ja Malibukin muuttunut BINGO-paikaksi.Unicorn taisi sentään olla pystyssä mutta porukka vaihtunut melkoisesti!!!Nykyisestä menosta olisi hauska kuulla...


      • tytti
        Peppi kirjoitti:

        Minäkin lomailin usein Limassolissa 90-luvun alussa,sitten oli muutaman vuoden breikki ja kävin siellä viimeksi -96.Silloinen loma oli pieni pettymys aluksi kun koko paikka oli todella muuttunut,jopa iltaelämä oli jokseenkin lässähtänyt ja Malibukin muuttunut BINGO-paikaksi.Unicorn taisi sentään olla pystyssä mutta porukka vaihtunut melkoisesti!!!Nykyisestä menosta olisi hauska kuulla...

        Niinpä, olisi kiva kuulla mielipiteitä minkälainen on Limassol nykyään, kannattaako sinne vielä mennä vai onko sekin jo turisteilla pilattu.
        Minulla oli silloin aikoinaan yksi hyvä ystävä Unicornissa baarimikkona ja kävin usein häntä katsomassa ;)Olen monesti miettinyt onko hän vielä siellä töissä vai onko pistänyt pystyyn kauan haaveilemansa oman pubin!
        Kenties joskus vielä...


    • Peppi

      Minullakin oli siellä aika paljon tuttuja,tosin viimeksi porukka oli melkoisesti muuttunut.Muistaakseni Unicornissa en nähnyt muita tuttuja kuin bossin ja olikohan koko paikka vaihtanut nimeäänkin(en ole aivan varma)!Muistatko vielä tuttujesi nimiä?Mistä tietää vaikka vaikuttaisivat siellä edelleen..muutamassa paikassa tapasimme -96 sellaisia tyyppejä jotka olivat jo kuvioissa -90 luvun alussa!Mutta Grazy Parrot oli "poissa"(sekä pubi että lintu)

      • tytti

        ...hävisin niukasti...
        Ainakin silloin Unicornin boss oli Tony. Ehkä n.40-45 v, tumma, lyhyet kiharat hiukset (vaikka kelläpä ei siellä olisi). Yannis (John) oli nimeltään se "ukko" jota hyppäsin katsomassa, pitkät kiharat hiukset, sitten oli muistaakseni joku Kristo. Paljon tuli tuttuja, mutta on unohtunut.
        On se kumma, että siellä hyviä kavereita tuli useita, ei mitenkään mahdollista täällä tuossa ajassa. Joku taas tästäkin ajattelee, että hullut suomalaiset naiset, mutta mulla ainakin oli hauskaa. Käytiin syömässä sen kavereilla (muistaakseni myös Tonylla), kierreltiin saarta motskarilla yms. yms.
        No, se oli silloin ja nyt on nyt. On vaan kiva joskus muistella!


      • Peppi
        tytti kirjoitti:

        ...hävisin niukasti...
        Ainakin silloin Unicornin boss oli Tony. Ehkä n.40-45 v, tumma, lyhyet kiharat hiukset (vaikka kelläpä ei siellä olisi). Yannis (John) oli nimeltään se "ukko" jota hyppäsin katsomassa, pitkät kiharat hiukset, sitten oli muistaakseni joku Kristo. Paljon tuli tuttuja, mutta on unohtunut.
        On se kumma, että siellä hyviä kavereita tuli useita, ei mitenkään mahdollista täällä tuossa ajassa. Joku taas tästäkin ajattelee, että hullut suomalaiset naiset, mutta mulla ainakin oli hauskaa. Käytiin syömässä sen kavereilla (muistaakseni myös Tonylla), kierreltiin saarta motskarilla yms. yms.
        No, se oli silloin ja nyt on nyt. On vaan kiva joskus muistella!

        Muistan Yanniksen hyvin ja näin hänet viime kerralla,olin juttusillakin jossain discossa ja muistaakseni(Keolla osuutta asiaan)kertoi omistavansa jonkin oman mestan turistialueella..tämä tieto hieman "epävarmaa"!!Tunsin tai paremminkin tiesin Yanniksen Demetriksen(Jimmy)kautta..oi niitä aikoja,parempaa paikkaa tuskin löytyi silloin.Väittivät -96 että ihmeen lässähtänyt meno johtui katutöistä joita siellä oli tehty pitkään ja tehtiin edelleenkin..voipi olla mahdollista,olihan siellä aika kurja liikkua kun jokapuolella oli revitty katuja auki ja pöly oli melkoista.


      • tytti
        Peppi kirjoitti:

        Muistan Yanniksen hyvin ja näin hänet viime kerralla,olin juttusillakin jossain discossa ja muistaakseni(Keolla osuutta asiaan)kertoi omistavansa jonkin oman mestan turistialueella..tämä tieto hieman "epävarmaa"!!Tunsin tai paremminkin tiesin Yanniksen Demetriksen(Jimmy)kautta..oi niitä aikoja,parempaa paikkaa tuskin löytyi silloin.Väittivät -96 että ihmeen lässähtänyt meno johtui katutöistä joita siellä oli tehty pitkään ja tehtiin edelleenkin..voipi olla mahdollista,olihan siellä aika kurja liikkua kun jokapuolella oli revitty katuja auki ja pöly oli melkoista.

        ei mulle varmaankaan tule, mielessäni olen käynyt kyllä useasti. Vaikka siitä on tosi kauan ne muistot vain palaa aina mieleen, oli se hienoo aikaa se.
        Nyt muistankin, ei ollutkaan mikään Kristo jota tarkoitin vaan nimenomaan tuo Demetris. Eikö ollutkin aikas reenattu kaveri?
        Yanniksen haluaisin vielä joskus nähdä, onko kuinka muuttunut, naimisissa, lapsia? Olis kiva nähdä myös se oma paikka (jos siis on).
        Jos sulle tulee se seitsemäs kerta niin kerrohan multa ihan hirveesti terkkuja. Nimihän ei ole nimimerkki, mutta ehkä muistaa jos kerrot, että asuinkin hänen luonaan yhden kuukauden.
        Taidanpa tästä mennä katsomaan valokuvia...


      • Californian Girl
        tytti kirjoitti:

        ei mulle varmaankaan tule, mielessäni olen käynyt kyllä useasti. Vaikka siitä on tosi kauan ne muistot vain palaa aina mieleen, oli se hienoo aikaa se.
        Nyt muistankin, ei ollutkaan mikään Kristo jota tarkoitin vaan nimenomaan tuo Demetris. Eikö ollutkin aikas reenattu kaveri?
        Yanniksen haluaisin vielä joskus nähdä, onko kuinka muuttunut, naimisissa, lapsia? Olis kiva nähdä myös se oma paikka (jos siis on).
        Jos sulle tulee se seitsemäs kerta niin kerrohan multa ihan hirveesti terkkuja. Nimihän ei ole nimimerkki, mutta ehkä muistaa jos kerrot, että asuinkin hänen luonaan yhden kuukauden.
        Taidanpa tästä mennä katsomaan valokuvia...

        Hulluna tyttona kavin Limassolissa 11 kertaa vuosien '90-'97 aikana. Viimesella reissulla Unicornin Yanniksella oli oma baari Malibuun vievan tien varrella (entisen Yiotis fastfood-paikkaa vastapaata) mutta paikka ei menestyny hirveen hyvin, Demetris oli menny naimisiin englantilaisen tyton kaa ja muuttanu Englantiin, ja Sotiriksella oli edelleen oma baari (Bonkers) Carwash diskon vieressa (Bob Geldof-lookalike eli Prosfigas Cheers baarista oli myos duunissa Bonkersissa). Hollywood baarissa pyori edelleen samat aijat. En muista oliko Malibu bingopaikka vai kabaree mut Myloksesta oli ainaki tullu kabaree. Vanhat tutut kavi joko Basementissa, Carwashissa tai siina "britti" diskossa mika oli Piccadillya vastapaata kadun kulmassa (en millaan muista paikan nimea). Ois tosiaan hauska kaya Limassolissa kattoo millanen meno siel on ja mita vanhat kaverit puuhaa nykyaan..... :)


      • Peppi
        Californian Girl kirjoitti:

        Hulluna tyttona kavin Limassolissa 11 kertaa vuosien '90-'97 aikana. Viimesella reissulla Unicornin Yanniksella oli oma baari Malibuun vievan tien varrella (entisen Yiotis fastfood-paikkaa vastapaata) mutta paikka ei menestyny hirveen hyvin, Demetris oli menny naimisiin englantilaisen tyton kaa ja muuttanu Englantiin, ja Sotiriksella oli edelleen oma baari (Bonkers) Carwash diskon vieressa (Bob Geldof-lookalike eli Prosfigas Cheers baarista oli myos duunissa Bonkersissa). Hollywood baarissa pyori edelleen samat aijat. En muista oliko Malibu bingopaikka vai kabaree mut Myloksesta oli ainaki tullu kabaree. Vanhat tutut kavi joko Basementissa, Carwashissa tai siina "britti" diskossa mika oli Piccadillya vastapaata kadun kulmassa (en millaan muista paikan nimea). Ois tosiaan hauska kaya Limassolissa kattoo millanen meno siel on ja mita vanhat kaverit puuhaa nykyaan..... :)

        olipas kiva kuulla uutisia vanhoista tutuista..olenkin monta kertaa miettinyt ovatko naimisissa tai ylipäätään hengissä enää?!Ei vaan enää muista kaikkien nimiä mutta onneksi on vinopino valokuvia..


      • pmn
        Peppi kirjoitti:

        olipas kiva kuulla uutisia vanhoista tutuista..olenkin monta kertaa miettinyt ovatko naimisissa tai ylipäätään hengissä enää?!Ei vaan enää muista kaikkien nimiä mutta onneksi on vinopino valokuvia..

        Ou jee! MALIBU jäi mieleen. Liekö Malibua enää olemassa? Kävin "pentuna" kahtena peräkkäisenä vuotena (17 ja 18 v.).Rentoa, hauskaa, kivaa...Okei,okei.Aika kultaa muistoja, mutta silti siellä oli HAUSKAA!!


    • ani

      tämän viestiketjun jälkeen ei tunnu ollenkaan ihmeelliseltä, että suomalaistytöillä on saarella erittäin "helppo" maine. Noh, ainakin voitetaan ruotsalaiset mennen tullen.

    • KEOTAR

      Tottatosiaan olisi mahtava kuulla millainen paikka Limassol on nykyään! Ja oli hauska kuulla monista vanhoista tutuista..etenkin Demetriksestä jonka kanssa olin aikoinaan hyvinkin tuttu...

    • Andreas (Castle Hote

      I see that you all mostly talk about the Tourist Area of Limassol, back in the 90's and afterwards :) I have lived and grew up in that area in the late 80's until mid 90's and I was thinking to create a facebook group about all the madness of potamos germasogeias back then...you think that it may be a good idea? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      659
      4130
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      47
      1815
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1607
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1516
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1486
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1402
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1086
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1084
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1019
    Aihe