NETTIROOLIPELIT ON PASKAA

1D20

KAIKKI NETTIROOLIPELIT ON PASKAA NE ON


PELATKAA OIKEITA ROOLIPELEJÄ PAPERI MIEKKA JA KYNÄ SE HYVÄ ON JEEEEEESS

1

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakkuTakiainen

      pitkiin aikoihin en ole kirjoittanut tälle palstalle, nyt kun olin kahden vaiheilla pistänkö negatiivisuutta tihkkuvan vihakirjoitukseni roolipelikulttuurin RAPPIOSTA ja vilkaisin ensin, millaista täällä on, niin heti osui vastaan toinen vihainen. Pistän siis omaan vihapissani tähän vastauxexi! PS. aloitin rooli peli harrastamisen n. 23 veenä (ankaran laskutavan mukaan, voisi toisaalta väittää että 13v) ja nyt olen 33v. Paljon nähnyt, katkeroitunut, vanha, ryppyinen, raakki.

      [00:37] oon muuten tullut siihen tuloxeen että roolipelaaja on aika perseestä :|
      [00:37] porukat
      [00:37] siis siinä lajissa on niiku erixeen ne Oikeat Ihmiset ja sit friikki fanilauma
      [00:37] esim noi oikeat fantasiakirjailijat ei taida hirveästi pyöriä friikkifaniporukoissa tai esim. netissä
      [00:38] niillä taitaa olla semmonen "kiva kun ostatte kirjojani ja tykkäätte niistä... mut niiku en haluu teitä lähellekään oveani...." asenne
      [00:38] tavis roolipelikansa on oikeastaan aika feikkiä... siis ei Aitoja Ihmisiä

      [00:58] toisaalta, internet miitit yleensäkin taitaa olla aika kipeä sosiaalinen tilanne. siis vääntynyt, kieroutunut, sairas, feikki, pinnallinen
      [00:59] jälkeenpäin ajatellen suunnilleen kaikki miitit missä olen ollut on ollut aika totaalisesti perseestä yleisesti ottaen kokemuxina
      [00:59] pelit on jees
      [00:59] se itse Juttu on jees
      [00:59] rooli pelit fantaasia kirjat nam
      [00:59] mutta se ihme porukka mikä pyörii siinä
      [00:59] se extrasälä
      [00:59] kaiken maailman vittupaskafoorumit ja niiden miitit
      [00:59] YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK!!!
      [01:00] sitä tarkoitan. edelleenkään mulla ei ole mitään saatanismiroolipeliä vastaan :)
      [01:00] joo sit siitä friikkiporukasta nousee näitä vaikutushahmoja
      [01:00] mitä kunnioitetaan suuresti. mutku miettii niiku mitä se niiden arvovalta on
      [01:00] siis jeesus Cristux
      [01:01] sehän on pelkäää paaskaa
      [01:01] joku tyhjännaurajien teennäinen joukko ympärillä fanittamassa
      [01:01] siis erixeen on Tekijät
      [01:01] jotka oikeesti skrivaa jotain novellei ja hyvii pelei ja sellaset
      [01:01] sellaset gurut on ansainneet guruutensa
      [01:01] mut tarkotan näitä sosiaalisia johtohahmoja
      [01:01] jossei ne oo pedarei tai efebofiilei lihaa jahtaamassa niin sit jotain vitun tosifriikki ällösosiaalisia ilmestyxiä
      [01:01] sellasia joita kukaan KAPINALLINEN ei siedä kauaa
      [01:02] oikeat alan gurut on jees koskapa roolipelit on jees
      [01:02] se sosiaalinen juttu siinä ympärillä on perseestä
      [01:02] soocial netwoorkin
      [01:03] se menee ihan friikix kun ne vanhentuu
      [01:03] sit jossain vaiheessa roolipelit on semmonen väkinäinen JÄÄNNE menneisyydestä
      [01:03] mitä väännetään väkisin
      [01:03] semmoset on iiiiihan perseestä semmoset porukat
      [01:04] roolipelejä vastaan ei ole mitään, etenkään jos se suostuttelee nuoria saatanismiin. kaikesta huolimatta olen edelleen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti

      ehkä roolipelaajien olis pitänyt pysyä peliluolissaan piilossa niiku 80-luvulla... pois päivänvalosta... olis säilyttänyt aitoutta enemmän

      no ,sitten kun Luther-säätiö saa lisää vaikutusvalta vastareaktiona sukupuolineutraalille avioliitolle (mielipuolinen paska ajatus, lakkauttaisitte koko kirkon saman tien) niin ehkä roolipelivainotkin pääsee taas vauhtiin ja kulttuuri menee maan alle... mikä on hyväxi sille... o.-


      ---
      Ja jos joku internet-aivovammautunut pistää nettiklisettä eli joko kirjoitusasusta juttua tai kysymyksen "mixet sitten lähe meneen jonneki vaan kirjottelet tänne" yms. niin pistäköön privaatisti sähköpostiin. Tähän laitettuun roskaan en vastaa :) pitää olla sähköpostiroskaa - keräilen hate mailia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe