KAIKKI NETTIROOLIPELIT ON PASKAA NE ON
PELATKAA OIKEITA ROOLIPELEJÄ PAPERI MIEKKA JA KYNÄ SE HYVÄ ON JEEEEEESS
NETTIROOLIPELIT ON PASKAA
1
608
Vastaukset
- TakkuTakiainen
pitkiin aikoihin en ole kirjoittanut tälle palstalle, nyt kun olin kahden vaiheilla pistänkö negatiivisuutta tihkkuvan vihakirjoitukseni roolipelikulttuurin RAPPIOSTA ja vilkaisin ensin, millaista täällä on, niin heti osui vastaan toinen vihainen. Pistän siis omaan vihapissani tähän vastauxexi! PS. aloitin rooli peli harrastamisen n. 23 veenä (ankaran laskutavan mukaan, voisi toisaalta väittää että 13v) ja nyt olen 33v. Paljon nähnyt, katkeroitunut, vanha, ryppyinen, raakki.
[00:37] oon muuten tullut siihen tuloxeen että roolipelaaja on aika perseestä :|
[00:37] porukat
[00:37] siis siinä lajissa on niiku erixeen ne Oikeat Ihmiset ja sit friikki fanilauma
[00:37] esim noi oikeat fantasiakirjailijat ei taida hirveästi pyöriä friikkifaniporukoissa tai esim. netissä
[00:38] niillä taitaa olla semmonen "kiva kun ostatte kirjojani ja tykkäätte niistä... mut niiku en haluu teitä lähellekään oveani...." asenne
[00:38] tavis roolipelikansa on oikeastaan aika feikkiä... siis ei Aitoja Ihmisiä
[00:58] toisaalta, internet miitit yleensäkin taitaa olla aika kipeä sosiaalinen tilanne. siis vääntynyt, kieroutunut, sairas, feikki, pinnallinen
[00:59] jälkeenpäin ajatellen suunnilleen kaikki miitit missä olen ollut on ollut aika totaalisesti perseestä yleisesti ottaen kokemuxina
[00:59] pelit on jees
[00:59] se itse Juttu on jees
[00:59] rooli pelit fantaasia kirjat nam
[00:59] mutta se ihme porukka mikä pyörii siinä
[00:59] se extrasälä
[00:59] kaiken maailman vittupaskafoorumit ja niiden miitit
[00:59] YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK!!!
[01:00] sitä tarkoitan. edelleenkään mulla ei ole mitään saatanismiroolipeliä vastaan :)
[01:00] joo sit siitä friikkiporukasta nousee näitä vaikutushahmoja
[01:00] mitä kunnioitetaan suuresti. mutku miettii niiku mitä se niiden arvovalta on
[01:00] siis jeesus Cristux
[01:01] sehän on pelkäää paaskaa
[01:01] joku tyhjännaurajien teennäinen joukko ympärillä fanittamassa
[01:01] siis erixeen on Tekijät
[01:01] jotka oikeesti skrivaa jotain novellei ja hyvii pelei ja sellaset
[01:01] sellaset gurut on ansainneet guruutensa
[01:01] mut tarkotan näitä sosiaalisia johtohahmoja
[01:01] jossei ne oo pedarei tai efebofiilei lihaa jahtaamassa niin sit jotain vitun tosifriikki ällösosiaalisia ilmestyxiä
[01:01] sellasia joita kukaan KAPINALLINEN ei siedä kauaa
[01:02] oikeat alan gurut on jees koskapa roolipelit on jees
[01:02] se sosiaalinen juttu siinä ympärillä on perseestä
[01:02] soocial netwoorkin
[01:03] se menee ihan friikix kun ne vanhentuu
[01:03] sit jossain vaiheessa roolipelit on semmonen väkinäinen JÄÄNNE menneisyydestä
[01:03] mitä väännetään väkisin
[01:03] semmoset on iiiiihan perseestä semmoset porukat
[01:04] roolipelejä vastaan ei ole mitään, etenkään jos se suostuttelee nuoria saatanismiin. kaikesta huolimatta olen edelleen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti
ehkä roolipelaajien olis pitänyt pysyä peliluolissaan piilossa niiku 80-luvulla... pois päivänvalosta... olis säilyttänyt aitoutta enemmän
no ,sitten kun Luther-säätiö saa lisää vaikutusvalta vastareaktiona sukupuolineutraalille avioliitolle (mielipuolinen paska ajatus, lakkauttaisitte koko kirkon saman tien) niin ehkä roolipelivainotkin pääsee taas vauhtiin ja kulttuuri menee maan alle... mikä on hyväxi sille... o.-
---
Ja jos joku internet-aivovammautunut pistää nettiklisettä eli joko kirjoitusasusta juttua tai kysymyksen "mixet sitten lähe meneen jonneki vaan kirjottelet tänne" yms. niin pistäköön privaatisti sähköpostiin. Tähän laitettuun roskaan en vastaa :) pitää olla sähköpostiroskaa - keräilen hate mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086