NETTIROOLIPELIT ON PASKAA

1D20

KAIKKI NETTIROOLIPELIT ON PASKAA NE ON


PELATKAA OIKEITA ROOLIPELEJÄ PAPERI MIEKKA JA KYNÄ SE HYVÄ ON JEEEEEESS

1

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakkuTakiainen

      pitkiin aikoihin en ole kirjoittanut tälle palstalle, nyt kun olin kahden vaiheilla pistänkö negatiivisuutta tihkkuvan vihakirjoitukseni roolipelikulttuurin RAPPIOSTA ja vilkaisin ensin, millaista täällä on, niin heti osui vastaan toinen vihainen. Pistän siis omaan vihapissani tähän vastauxexi! PS. aloitin rooli peli harrastamisen n. 23 veenä (ankaran laskutavan mukaan, voisi toisaalta väittää että 13v) ja nyt olen 33v. Paljon nähnyt, katkeroitunut, vanha, ryppyinen, raakki.

      [00:37] oon muuten tullut siihen tuloxeen että roolipelaaja on aika perseestä :|
      [00:37] porukat
      [00:37] siis siinä lajissa on niiku erixeen ne Oikeat Ihmiset ja sit friikki fanilauma
      [00:37] esim noi oikeat fantasiakirjailijat ei taida hirveästi pyöriä friikkifaniporukoissa tai esim. netissä
      [00:38] niillä taitaa olla semmonen "kiva kun ostatte kirjojani ja tykkäätte niistä... mut niiku en haluu teitä lähellekään oveani...." asenne
      [00:38] tavis roolipelikansa on oikeastaan aika feikkiä... siis ei Aitoja Ihmisiä

      [00:58] toisaalta, internet miitit yleensäkin taitaa olla aika kipeä sosiaalinen tilanne. siis vääntynyt, kieroutunut, sairas, feikki, pinnallinen
      [00:59] jälkeenpäin ajatellen suunnilleen kaikki miitit missä olen ollut on ollut aika totaalisesti perseestä yleisesti ottaen kokemuxina
      [00:59] pelit on jees
      [00:59] se itse Juttu on jees
      [00:59] rooli pelit fantaasia kirjat nam
      [00:59] mutta se ihme porukka mikä pyörii siinä
      [00:59] se extrasälä
      [00:59] kaiken maailman vittupaskafoorumit ja niiden miitit
      [00:59] YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK!!!
      [01:00] sitä tarkoitan. edelleenkään mulla ei ole mitään saatanismiroolipeliä vastaan :)
      [01:00] joo sit siitä friikkiporukasta nousee näitä vaikutushahmoja
      [01:00] mitä kunnioitetaan suuresti. mutku miettii niiku mitä se niiden arvovalta on
      [01:00] siis jeesus Cristux
      [01:01] sehän on pelkäää paaskaa
      [01:01] joku tyhjännaurajien teennäinen joukko ympärillä fanittamassa
      [01:01] siis erixeen on Tekijät
      [01:01] jotka oikeesti skrivaa jotain novellei ja hyvii pelei ja sellaset
      [01:01] sellaset gurut on ansainneet guruutensa
      [01:01] mut tarkotan näitä sosiaalisia johtohahmoja
      [01:01] jossei ne oo pedarei tai efebofiilei lihaa jahtaamassa niin sit jotain vitun tosifriikki ällösosiaalisia ilmestyxiä
      [01:01] sellasia joita kukaan KAPINALLINEN ei siedä kauaa
      [01:02] oikeat alan gurut on jees koskapa roolipelit on jees
      [01:02] se sosiaalinen juttu siinä ympärillä on perseestä
      [01:02] soocial netwoorkin
      [01:03] se menee ihan friikix kun ne vanhentuu
      [01:03] sit jossain vaiheessa roolipelit on semmonen väkinäinen JÄÄNNE menneisyydestä
      [01:03] mitä väännetään väkisin
      [01:03] semmoset on iiiiihan perseestä semmoset porukat
      [01:04] roolipelejä vastaan ei ole mitään, etenkään jos se suostuttelee nuoria saatanismiin. kaikesta huolimatta olen edelleen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti

      ehkä roolipelaajien olis pitänyt pysyä peliluolissaan piilossa niiku 80-luvulla... pois päivänvalosta... olis säilyttänyt aitoutta enemmän

      no ,sitten kun Luther-säätiö saa lisää vaikutusvalta vastareaktiona sukupuolineutraalille avioliitolle (mielipuolinen paska ajatus, lakkauttaisitte koko kirkon saman tien) niin ehkä roolipelivainotkin pääsee taas vauhtiin ja kulttuuri menee maan alle... mikä on hyväxi sille... o.-


      ---
      Ja jos joku internet-aivovammautunut pistää nettiklisettä eli joko kirjoitusasusta juttua tai kysymyksen "mixet sitten lähe meneen jonneki vaan kirjottelet tänne" yms. niin pistäköön privaatisti sähköpostiin. Tähän laitettuun roskaan en vastaa :) pitää olla sähköpostiroskaa - keräilen hate mailia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe