Onko jollain henkilöllä tietoa hotelli Wollcotin aamiaisesta. Booking.com sanoo amerikkalainen aamiainen, fodorov sanoo pöytiin tarjoilu,hotellin sivulla on teksti vapaa kahvi ja muffins. Kertokaa please
aamiainen
5
678
Vastaukset
- mtaman
Hotellin aulassa on pöytä, missä on kahvia ja muffinsseja tarjolla.
- sinne menossa
jos ei ole kauhea kiire, niin ollaan huomenna menossa kyseiseen hotelliin niin voin myöhemmin antaa parempaa infoo.
- Taneli T.
Kaksi kertaa olen ollut ko. hotellissa. Ei se Wolcottin aamiainen ole samanlainen kuin mitä yleensä käsitetään hotellin aamiaisella. Hotellin aulassa oli pöydillä kahvia ja teetä ja syötäväksi muffinsseja, muutamaa eri makua. Ihan kohtuullisia olivat. Jos tukevampaa/monipuolisempaa syötävää haluaa, niin lähellä on paikkoja (vastapäätä hotellia 31. kadulla oli ainakin silloin Subway, Dunkin Donuts ja Baskin-Robbins, ja pizza- ym. paikkoja lukuisia lähistöllä.
Kannattaa se ilmainen kahvi ja muffinssit kuitenkin hyödyntää,jos haluaa.- matkailija-x
Tukevampaa aamiaista kannattaa syödä dinereissä, joita hotellin lähistöltä löyty useita. Katso esim. täältä
http://www.menupages.com/restaurants/murray-hill-gramercy/all-neighborhoods/diners-coffee-shops/ - nykkiin
matkailija-x kirjoitti:
Tukevampaa aamiaista kannattaa syödä dinereissä, joita hotellin lähistöltä löyty useita. Katso esim. täältä
http://www.menupages.com/restaurants/murray-hill-gramercy/all-neighborhoods/diners-coffee-shops/Jep näyttää olevan monenmoisia paikkoja joten eiköhän sieltä jotain löydy.Toki niitä muffinssejakin pitää syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219