Kawasaki Z 750

ensikertalainen z750

Morjes oon ostamassa ensinmäistä kertaa Kawasaki Z 750, vm:2006 ajettu alle 30000tkm ei ole varmaa tietoa
mistä sen voi suunilleen tietää onko ajettu noin vähän?.
niin jos on kokemusta pyörästä niin otetaan tietoa mielellään vastaan yleisimmät viat huonot puolet yms.

3

2687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voyager 1300

      Eipähän sitä muusta tiedä, kuin yleiskunnosta.

      Nuo on lukemia jolloin moto voi olla uudenveroinen, tai loppuun ajettu. Kaikista pyöristä kannattaa
      tarkistaa:

      1. Renkaat (uusi taka ja eturengas tekee melkoisen loven lompakkoon)
      2. Öljyvuodot (öljyinen tai juuri pesty kone voi tietää tiivisteiden vaihtoa, muutamat tiivisteet pääsee
      vaihtamaan vasta purkamalla puoli moottoria)
      3. Ketjut ja rattaat (jep, hyvät ison pyörän ketjut ja rattaat vaatii satasen kavereineen)
      4. Koneen käyntiääni (kiintoavain koneen kylkeen, ja toinen pää korvaan, niin jo alkaa kuulua onko
      nokkaketjun vaihto tms. odottamassa)
      5. Iskarit (mm. jotkut monoperän takaiskarit voi olla törkeen kalliita, etupään stefat vaihtaa yksinkin,
      joten pyörästä hyvää huolta pitävä vaihtaa ne heti kun alkaa tihkua öljyä)

      6. Jos myyjä on kiireinen, niin kannattaa sanoa et "no jätetään tää kauppa sikseen, niin ehdit paremin
      muille asioille.

      7. Koeajoa kannattaa ajaa useampikin kilometri, niin viisastuu enemmän.

      8. Tarjoa ilta kapakassa kaverille joka tietää kaiken motoista, ja pyydä ostoksille mukaan vastapalveluksena.

      Ei kun ostoksille. Parasta olisi tietty ostaa 80-luvun Z-kawa, niin hinta ei tipu, ja aika ison remontin pystyy tekemään vaikka omassa pihassa. (`c´,)

    • zetakawa

      hyvin pidetyn zetakawan, josta ajettu kalleimmat kilometrit alta pois. Ei oo muuten revitelty eikä rääkätty, tytön käytöstä... Loistokunnossa, juuri huollettu. Kuten ylläolevassa tekstissä mainitaan, että pyörä voi olla uudenveroinen tai loppuunpalanut. Osa tuijotaa vaa hintaa ja ostaa halvimman ja vähemmän ajetun, vaikka saattaa olla paljon huonommassa kunnossa kun se vähän enempi ajettu.

    • ........

      Eihän tuo ole erityisen vähän ajettu pyörä.
      Km kuulostavat todella järkeviltä ~ normaaleilta ajokautta kohden eli 6000km (5 ajokautta).
      Aika pieni riski, että olisi enemmän ajettu.

      Silloin hälytyskellot pitäisi soida, jos tuo olisi vain 5-10tkm ajettu.
      Todella tarkkana saisi olla, että kaikki täsmää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe