Hei kaikki jotka lähdössä Australiaan marraskuun 3päivä 2010 .Meitä kaksi kuuskymppistä sisarusta lähdössä Honkongin kautta ja Sydneyssä olemme 7.11. Olemme ensimmäistä kertaa menossa Australiaan ja tarkoitus siellä kierrellä ja sen jälkeen siirtyä Uuteen Seelantiin .Noin kuukauden verran Australiassa ja noin kuukausi Uudessa Seelannissa.Matka seura olisi mukavaa ja varsinkin jos olette aikaisemminkin olleet niin yhteys vaan niin keskustellaan.Myös neuvoja ja kaikkinaista tietoa toivotaan.
Sydneihin 3.11.2010
2
568
Vastaukset
- Down Under
Sydney liitetään taivutuspäätteeseen heittomerkillä eli Sydney'in ihan ääntämyksen mukaan.
Kuukausi molemmissa vaatii aika paljon etukäteistietoa, jonka perusteella jotain voisi suunnitella.
Melkein suosittelisinkin ainakin Uuden Seelannin kiertoon sopivaa valmismatkaa esim. Newmansilta. Halpojahan ne eivät ole, mutta sen sijaan kaikki onkin sitten järjestetty senkun bussiin astuu ja seuraa oppaan erikoista englantia. Lennot sinne ja pois täytyy tietysti järjestää itse. Kuukaudessa ehtii käydä läpi molemmat saaret. Googlaa Newmans.- Down Under
Aikoinaan, kun ensimmäisen kerran käytiin Uudessa Seelannissa, ostimme matkan ja lennot Sydneyssä ollessamme. Siinä oli se etu, että matkatoimiston myyjä esitteli vuolaasti erilaisia vaihtoehtoja, joiden olemassaolosta esim. nykyiset nettisivut eivät koskaan kerro. Itse asiassa hän rakensi meille paketin, joka täytti kaikki odotuksemme tutustuessamme maahan. Ehkä joku paikallinen finne voisi auttaa tässä asiassa.
Kun on viikkoja samojen ihmisten kanssa bussimatkalla, sitä väkisinkin ystävystyy eri puolilta maailmaa olevien ihmisten kanssa. Me saimme loppuelämäksemme aussiystävät Melbournesta. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja jopa vierailleet toinen toisillamme - me tosin heillä useammin.
Saimme myös ystävän sekä Kanadasta että Walesista, mutta valitettavvasti kuolo vei heidät molemmat muutama vuosi matkan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902