Hei kaikki jotka lähdössä Australiaan marraskuun 3päivä 2010 .Meitä kaksi kuuskymppistä sisarusta lähdössä Honkongin kautta ja Sydneyssä olemme 7.11. Olemme ensimmäistä kertaa menossa Australiaan ja tarkoitus siellä kierrellä ja sen jälkeen siirtyä Uuteen Seelantiin .Noin kuukauden verran Australiassa ja noin kuukausi Uudessa Seelannissa.Matka seura olisi mukavaa ja varsinkin jos olette aikaisemminkin olleet niin yhteys vaan niin keskustellaan.Myös neuvoja ja kaikkinaista tietoa toivotaan.
Sydneihin 3.11.2010
2
500
Vastaukset
- Down Under
Sydney liitetään taivutuspäätteeseen heittomerkillä eli Sydney'in ihan ääntämyksen mukaan.
Kuukausi molemmissa vaatii aika paljon etukäteistietoa, jonka perusteella jotain voisi suunnitella.
Melkein suosittelisinkin ainakin Uuden Seelannin kiertoon sopivaa valmismatkaa esim. Newmansilta. Halpojahan ne eivät ole, mutta sen sijaan kaikki onkin sitten järjestetty senkun bussiin astuu ja seuraa oppaan erikoista englantia. Lennot sinne ja pois täytyy tietysti järjestää itse. Kuukaudessa ehtii käydä läpi molemmat saaret. Googlaa Newmans.- Down Under
Aikoinaan, kun ensimmäisen kerran käytiin Uudessa Seelannissa, ostimme matkan ja lennot Sydneyssä ollessamme. Siinä oli se etu, että matkatoimiston myyjä esitteli vuolaasti erilaisia vaihtoehtoja, joiden olemassaolosta esim. nykyiset nettisivut eivät koskaan kerro. Itse asiassa hän rakensi meille paketin, joka täytti kaikki odotuksemme tutustuessamme maahan. Ehkä joku paikallinen finne voisi auttaa tässä asiassa.
Kun on viikkoja samojen ihmisten kanssa bussimatkalla, sitä väkisinkin ystävystyy eri puolilta maailmaa olevien ihmisten kanssa. Me saimme loppuelämäksemme aussiystävät Melbournesta. Olemme siitä lähtien pitäneet yhteyttä ja jopa vierailleet toinen toisillamme - me tosin heillä useammin.
Saimme myös ystävän sekä Kanadasta että Walesista, mutta valitettavvasti kuolo vei heidät molemmat muutama vuosi matkan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904