Kukas tietää paljonko Lm kartsa maksaa Synny Beachilla. Niitähän saakin tullin sivujen mukaan tuoda omaan käyttöön enemmänkin kuin yksi?
Lm kartsa
7
747
Vastaukset
- saa ja mahtuu
maksaa 5 eur ja saa tuoda mitä matkalaukkuun mahtuu ja loput repussa.
- jp
Missähän mahtaa maksaa mukamas vain 5 euroa kartonki?
- paljon mahtui
jp kirjoitti:
Missähän mahtaa maksaa mukamas vain 5 euroa kartonki?
synny beachilla maksaa, ja tosiaan saa tuoda niin paljon kun laukkuun mahtuu, että halpaa, toin just 5€ x 12 kartsaa
- LM-vihreä
paljon mahtui kirjoitti:
synny beachilla maksaa, ja tosiaan saa tuoda niin paljon kun laukkuun mahtuu, että halpaa, toin just 5€ x 12 kartsaa
kaupasta ostit 5€ kartsoja? Missä kauppa sijaitsee? Oliko myös vihreää LM:ää?
Menossa viikon päästä SB:lle ja olisi kiva tietää, mistä niitä etsisi! - heufhue3jfj
LM-vihreä kirjoitti:
kaupasta ostit 5€ kartsoja? Missä kauppa sijaitsee? Oliko myös vihreää LM:ää?
Menossa viikon päästä SB:lle ja olisi kiva tietää, mistä niitä etsisi!eilen saavuin kotiin ja kartonki maksoi 20 € kadulta ostettuna. ja vihreää ne ei taida ees tietää kun ei missään nähty.
- GD
heufhue3jfj kirjoitti:
eilen saavuin kotiin ja kartonki maksoi 20 € kadulta ostettuna. ja vihreää ne ei taida ees tietää kun ei missään nähty.
On siellä GD menthol tupakka. Oli muistaakseni euron aski suunnilleen. Itse en polta mutta olen joskus tuonut tutuille, sanovat ,että on aikalailla LM veroista.
- Ankeroinen
GD kirjoitti:
On siellä GD menthol tupakka. Oli muistaakseni euron aski suunnilleen. Itse en polta mutta olen joskus tuonut tutuille, sanovat ,että on aikalailla LM veroista.
Eilen kotiuduttiin SB:lta. Joka nurkassa olevista "supermarketeteista" sai sinisen L&M:n hintaan 4,50 levaa joka tekee siis about 2,30e/aski.
Finnmatkojen läpyskän mukaan sellaisia savukkeita *joissa on sekä suomen- että ruotsinkieliset varoitustekstit haitoista* saa tuoda rajaamattoman määrän. Bulgarialaiset ällämmät eivät yllätys tähän kategoriaan mene, joten niihin päteen tuo 200kpl rajoitus.
Tullia ei tosin keskellä yötä kiinnostanut meitä seutulassa ratsata joten olisi voinut tuoda vaikka laukullisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973