Alkaa joittenkin pelien tökkiminen ottamaan päähän siispä pyydetään viisaimpien apuja.
Näytönohjaimena on tällä hetkellä Nvidian Geforce FX5500 joka taitaa olla ikivanha vaikkakin San Andreasta pyöritti keltaisella ukolla tosin :D
Mikä olisi siis parempi pelikäytössä? (esim German Truck Simulator ja Farming simulator:in tapaisia pelejä ajatellen)
Kone itsessään on näitä surullisia pakettikoneita.
Muistia 1GB ja Prossu tehoa sellaiset 2200mhz.
Uusi näytönohjain vai mikä?
3
565
Vastaukset
Ilmeisestikin koneesi on niin vanha, että siinä on näytönohjaimelle AGP-portti, ei PCIE-väylää? Jos näin on, niin ensimmäiseksi suosittelisin säästämistä uuteen koneeseen ja vasta toissijaisena vaihtoehtona näytönohjaimen vaihtamista uuteen.
Kuitenkin: jos koneesi on AGP-portilla ja et voi/halua ostaa kokonaan uutta konetta, niin ATi:n HD3650 AGP olisi huimasti nykyistä näytönohjaintasi nopeampi maksamatta aivan tolkuttomasti:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10412
Jos koneessasi on PCIE-väylä, niin peleihisi riittänee HD4670: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=35766Raja tulee vastaan myös tuossa Ram muistissa, 1gt mahtaako olla vieläpä jotain ddr1 tai peräti dd2 :D
Eli säästä uuteen koneeseen tai yritä huuto.netistä saada halvalla osia, mikä tosin sekin voi olla ihan järkevää jos ei uuteen koneeseen rahat riitä.- Jarm0
sfinski80 kirjoitti:
Raja tulee vastaan myös tuossa Ram muistissa, 1gt mahtaako olla vieläpä jotain ddr1 tai peräti dd2 :D
Eli säästä uuteen koneeseen tai yritä huuto.netistä saada halvalla osia, mikä tosin sekin voi olla ihan järkevää jos ei uuteen koneeseen rahat riitä.Kiitoksia Kollimaattorille hyvästä vastauksesta ja neuvoista. Kone on kyllä ikivanha. Löytyy yksi AGP portti ja pari PCI väylää kun tutkin tietoja.
sfinski80 voi kyllä kone käyttää ddr1 muistia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429