Käytiin tänään ostamassa sormus: keltakultainen, kruunu valkokultaa, jossa 0,20 karaatin timantti (w/s1, briljantti-hionta). Oli tuuria, kun oli hyvässä tarjouksessa-> ovh. 586eur.. nyt 398eur :) Kaiverrus ja pienennys tietenkin samaan hintaan. Paljon teillä muilla on vihkisormukset maksaneet? Itsellä budjetti oli että jos sen saisi n.300e:lla... mutta tähän ihastuin kyllä heti ja samoin tein varasin ja kävin hakee 3 pvän päästä! :) Häät tosin vasta ensi kesänä.. mutta sormus osui nyt jo kohdalle.
Vihkisormus
5
1087
Vastaukset
- Eemeliina2
3700 euroa.
- bride2011
olen allerginen kullalle.joten hopeinen ti senton sormus :).makso 100€.viel vihkisormus hakusessa.
- Rouva R
Itselläni taisi maksaa sormus 2 500 euroa. Valkokultaa ja timantteja. Eka kauhistuin hinnasta, mutta sitten mietin että tuijotan sitä koko loppuelämäni :)
- kmmmk
Mieluinen löytyi 800€. Sandbergin mallistosta valkokultainen K-149.
Budjettia ei varsinaisesti ollut, päätettiin että saan juuri sellaisen kun haluan, mies tykkää kun on halpa maku :D - Pekka_ite
Karmeita hintoja näkyy porukat laittavan sormukseen, itse laitan max. 300e. katastelin tuota netistä ja näkyi olevan myynnissä reilulla 200e, enköhän minä sellaiset hanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213330Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1332577Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191526- 821245