Käytiin tänään ostamassa sormus: keltakultainen, kruunu valkokultaa, jossa 0,20 karaatin timantti (w/s1, briljantti-hionta). Oli tuuria, kun oli hyvässä tarjouksessa-> ovh. 586eur.. nyt 398eur :) Kaiverrus ja pienennys tietenkin samaan hintaan. Paljon teillä muilla on vihkisormukset maksaneet? Itsellä budjetti oli että jos sen saisi n.300e:lla... mutta tähän ihastuin kyllä heti ja samoin tein varasin ja kävin hakee 3 pvän päästä! :) Häät tosin vasta ensi kesänä.. mutta sormus osui nyt jo kohdalle.
Vihkisormus
5
1102
Vastaukset
- Eemeliina2
3700 euroa.
- bride2011
olen allerginen kullalle.joten hopeinen ti senton sormus :).makso 100€.viel vihkisormus hakusessa.
- Rouva R
Itselläni taisi maksaa sormus 2 500 euroa. Valkokultaa ja timantteja. Eka kauhistuin hinnasta, mutta sitten mietin että tuijotan sitä koko loppuelämäni :)
- kmmmk
Mieluinen löytyi 800€. Sandbergin mallistosta valkokultainen K-149.
Budjettia ei varsinaisesti ollut, päätettiin että saan juuri sellaisen kun haluan, mies tykkää kun on halpa maku :D - Pekka_ite
Karmeita hintoja näkyy porukat laittavan sormukseen, itse laitan max. 300e. katastelin tuota netistä ja näkyi olevan myynnissä reilulla 200e, enköhän minä sellaiset hanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575