eka kerta

valtsu-petteri

Olen mieheni kanssa lähdössä ensimmäistä kertaa marmarikseen syyskuun lopulla. Rakastamme hyvää ruokaa ja ottaisimme kiitoksella vastaan vihjeitä hyvistä ruokapaikoista. Kiitos asiallisista vihjeistä jo etukäteen!

10

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      La Fleur-ravintola satamassa on erittäin hyvä. Kävimme siellä 3 iltana ja joka kerta palvelu oli ensiluokkasta ja ruoka parasta mitä söimme koko loman aikana. Eriomista ruokaa, suosittelen lämpimästi. Hyvää lomaa teille! Itse olin heinäkuun alussa ja taas lokakuussa menossa.... :)

    • kati65

      useampiakin........ Netsel marinassa esim Pineapple ja La'Fortune..... marinassa O'yes ja La Vita Bella.... ja mainita pitaa myös Alice restaurant joka on Club Evin hotellin yhteydessa. Dolmus bussi 2:lla paasee liki. Samalla bussilla paasee La Kebap nimiseen ravintolaan josta saa turkkilaista ruokaa. Se sijaitsee Armutalanin puolella lahella Julian tours hotellia..... Ehdottomasti kannattaa kokeilla myös paikallisia lokanta ravintoloita. Esim keskustan Tansasta vastapaata (vahan vasemmalle) on mm Murathan lokantası. Siella turkkilaista ruokaa saa valita vitriineista ja hinta ei paata huimaa. Samoin keskustan alueelta löytyy useampiakin lokantaseja..... kannattaa kokeilla. Kansainvalisia ruokiahan laitetaan ravintolassa kuin ravintolassa..... Pienista kojuista saa mm dürüm kebapeja......
      Tuosta Cub Evinista ja Alicesta viela...... se on arvosteltu tripadvisorissa todella korkealle.......
      Toivottavasti nautitte lomastanne taalla.... Afiyet olsun

      • valtsu-petteri

        Turkkilainen ruoka - kuulostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö kertomaan vihjeitä esim. hyvistä paikallisista kana- ja liharuuista? Emme tosiaankaan ole olleet koskaan Turkissa lomalla, vaikka muualla on tullut jonkinverran matkusteltua. Joten kaikki opastukset ja neuvot (asialliset) otamme mielihyvin vastaan. Hotellimme on Metropol, jonka otimme sijainnin vuoksi. Luimme kyllä täältä monenmoista palautetta kyseisestä hotellista, mutta otimme riskin, koska käytämme hotellia pääsääntöisesti vain nukkumiseen. Aikaa tässä on vielä matkaa kehitellä, sillä olemme lähdössä vasta 24.9. Kiitos vastauksista etukäteen!


      • NUKKUMATTİİ
        valtsu-petteri kirjoitti:

        Turkkilainen ruoka - kuulostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö kertomaan vihjeitä esim. hyvistä paikallisista kana- ja liharuuista? Emme tosiaankaan ole olleet koskaan Turkissa lomalla, vaikka muualla on tullut jonkinverran matkusteltua. Joten kaikki opastukset ja neuvot (asialliset) otamme mielihyvin vastaan. Hotellimme on Metropol, jonka otimme sijainnin vuoksi. Luimme kyllä täältä monenmoista palautetta kyseisestä hotellista, mutta otimme riskin, koska käytämme hotellia pääsääntöisesti vain nukkumiseen. Aikaa tässä on vielä matkaa kehitellä, sillä olemme lähdössä vasta 24.9. Kiitos vastauksista etukäteen!

        METROPOLİSSA Eİ VOİ NUKKUA.


      • Hyvin nukkunut
        NUKKUMATTİİ kirjoitti:

        METROPOLİSSA Eİ VOİ NUKKUA.

        Metropolissa voi nukkua ihan rauhassa, koska sinä et huuda siellä vaan täällä.
        Samoin ne pari muuta räksyttäjää ovat ihan visusti kotikoneillaan kyyläämässä tämän palstan kirjoituksia. Ei näitä häiriköitä Marmariksessa näy.
        Metropolissa on hyväntuulisia ja kivoja ihmisiä. Ravintolassa on toimintaa ja ohjelmaa vähän yli puolenyön ja aamuyöllä on Metropolin liepeillä hiljaisempaa kuin esim. rantakadun kalliimissa hotelleissa.
        Olen asunut monta kertaa Metropolissa ja aina olen hyvin nukkunut.


      • valtsu-petteri
        Hyvin nukkunut kirjoitti:

        Metropolissa voi nukkua ihan rauhassa, koska sinä et huuda siellä vaan täällä.
        Samoin ne pari muuta räksyttäjää ovat ihan visusti kotikoneillaan kyyläämässä tämän palstan kirjoituksia. Ei näitä häiriköitä Marmariksessa näy.
        Metropolissa on hyväntuulisia ja kivoja ihmisiä. Ravintolassa on toimintaa ja ohjelmaa vähän yli puolenyön ja aamuyöllä on Metropolin liepeillä hiljaisempaa kuin esim. rantakadun kalliimissa hotelleissa.
        Olen asunut monta kertaa Metropolissa ja aina olen hyvin nukkunut.

        On loistavat, ei siinä pienet metakat häiritse. Sitäpaitsi kukin lomailee tavallaan, jos ei elämää kestä, on parempi suunnata pohjoisen korpiin. Valitsimme Metropolin, koska olemme kovia kävelemään ja kiertelemään pieniä kujia. Metropol oli edullinen ja lähellä keskustaa. Sitäpaitsi, jos joku hotelli aiheuttaa näin paljon eri mielipiteitä, sen on pakko olla mielenkiintoinen. Edelleen toivoisin ruokavihjeitä - eritoten turkkilaisten!


      • Kokemusta... maistuu
        valtsu-petteri kirjoitti:

        On loistavat, ei siinä pienet metakat häiritse. Sitäpaitsi kukin lomailee tavallaan, jos ei elämää kestä, on parempi suunnata pohjoisen korpiin. Valitsimme Metropolin, koska olemme kovia kävelemään ja kiertelemään pieniä kujia. Metropol oli edullinen ja lähellä keskustaa. Sitäpaitsi, jos joku hotelli aiheuttaa näin paljon eri mielipiteitä, sen on pakko olla mielenkiintoinen. Edelleen toivoisin ruokavihjeitä - eritoten turkkilaisten!

        Käykää yhtenä iltana ainakin syömässä tien toisella puolella Maxwellissa Turkkilainen lihapata (saman saatte myös kanaversiona)... on hyvää, ja aterian koko huimaa (taatusti vatta täyteen). Kokki mitä parhain, ei turhaa kehuttu :)


      • vaikee 60
        NUKKUMATTİİ kirjoitti:

        METROPOLİSSA Eİ VOİ NUKKUA.

        lomallehan sinne mennään,nukutaan sit pimee talvi kotona,niin minä ainakin teen!


      • mie60
        valtsu-petteri kirjoitti:

        Turkkilainen ruoka - kuulostaa mielenkiintoiselta. Pystytkö kertomaan vihjeitä esim. hyvistä paikallisista kana- ja liharuuista? Emme tosiaankaan ole olleet koskaan Turkissa lomalla, vaikka muualla on tullut jonkinverran matkusteltua. Joten kaikki opastukset ja neuvot (asialliset) otamme mielihyvin vastaan. Hotellimme on Metropol, jonka otimme sijainnin vuoksi. Luimme kyllä täältä monenmoista palautetta kyseisestä hotellista, mutta otimme riskin, koska käytämme hotellia pääsääntöisesti vain nukkumiseen. Aikaa tässä on vielä matkaa kehitellä, sillä olemme lähdössä vasta 24.9. Kiitos vastauksista etukäteen!

        ihan hyvä valinta.kysykää osmanilta,vanhempi harra kuljettaa asiakkaita iltaisin hotelleihi.taxi-ercania.vie teidät semmoisiin paikkoihin minne turisti ei voi löytää eikä osaa edes kysyä.turvallinen ja edullinen.ajaa rauhallisesti ja puhuu sujuvaa suomea.voitte sanoa terveisiä viime kevään asiakkailta,kävimme muglan markkinoilla sekä ephsoksessa ja siis taksilla!hauskaa lomaa,ehkä tavataan,tulen samoihin aikoihin ja käyn päiväkahvilla tai efeksellä metropolissa!


    • ruokaa rakastava

      Terve! Jos haluatte hyvää ja maukasta ruokaa voimme suositella paikkaa nimeltä CROSS ROAD DEFNE RESTAURANT.
      Se sijaitsee autovuokraamo Koralin vieressä, sinne ei ole pitkä matka kävellä edes Metropolista.
      Tarjolla on lihaa, kalaa, kanaa sekä kasvisateriat. Itse olemme käyneet siellä jo montavuotta. Erikoisuutena sieltä saa myös herkullista turkkilaista ruokaa, hinnat vaihtelevat 18 - 25 liiran välillä. Hummeri on tosi kallista kahdelle henkilölle noin 75 euroa.

      Ja eikuin menoksi ja mukavaa matkaa Marmarikseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe