Mitä mieltä olette semmoisesta nimestä kuin Jessi??
Jessi
24
2459
Vastaukset
- ------------
Ihan ok. Parempi kuin Jessika (sika), joskin aika lempinimäinen. Sekoittuu ehkä liikaa pojan nimeen Jesse.
- jessiellen
Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)
- jessi
jessiellen kirjoitti:
Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)
Kyllä muuten sekoittuu jesseen ja usein vaikken pojalta näytä.usein saa olla korjaamassa nimeään :) mutta tykkään nimestäni kovasti. Harvinainenkin vielä toistaiseksi :)
- Jessinkaveri
Tunsin yhden kivan Jessin. Nätti ja pirteä nimi, tulee mieleen sellainen luova ja lahjakas urheilijatyttö...
- Anonyymi
Joo moi oon se tyttö
- Eräs lukija
Hieman, miten tämän sanoisi nätisti... lähiönimi. Tiedäthän, tiettyyn tuloluokkaan kuuluva perhe jonka lapset Jessi, Jannica ja Cia-Jasmin. Toki, ei nimi henkilöä pahenna jos ei tämä nimeä, mutta... kun sitä mielipidettä kerta kysyit. :-p
- Rorana
Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...
- Eräs lukija
Rorana kirjoitti:
Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...
Olen samaa mieltä siitä että nuokin aiheuttavat ns. lähiö-viban... Jessin lisäksi.
- Ulpu-Iivari
Mieluummin Jussi, kuin Jessi..... ei ole ihmisen nimi!!!
- jessi.,
mun nimi o jessi.. ai ei oo ihmisen nimi
- Jessi
Mun nimi on jessi
- Poski Ontelo
Otan osaa!!
- Anonyymi
hyvä nimi sulla on, ja saat olla ylpeä siitä
- postintuopostintuo
Hyvä nimi! Paljon parempi kuin Jessikat ja Jessicat, jotka taas minusta ovat lähiönimiä. Jessi on söpö, tulee Postimies Paten iki-ihana kisuli mieleen! :D
- huhuuhuhuh
ei oikein ole kiva
- JessiJiii
Mielestäni Jessissä ei ole mitään vikaa, siinä se menee kuin kaikki muutkin! Pirteä ja reippaan kuuloinen.
- janne ja tale
Vitsit mikä lissu nimi!
- pomeeri
Musta tulee mieleen jessistä herttanen ja kaunis tyttö 👧
Jessi voi olla lyhenna Jessicasta moni käyttä lempinimeä
Jessi Jessica. Essi Jessica - Pomeeri
Kuten Lot Lotta Jen Jenni. Enna Jenna Jeny Jenny Irmeli Immu.
- pomeeri
Kuten myös Niclas Niki Iiris Iiri olkku olivia aikku Aino sino sini ....
- Anonyymi
Mun nimi on jessi ja mun veljen jesse että vähän hankalaa
- Anonyymi
Se on kiva lukee näitä ku oma nimi on Jessi xd
- Anonyymi
Siin pojallemme Jessi nimeksi.
- Anonyymi
Jessie on englantilainen nimi joka tulee nimeltä Jessica .
Ihan kiva nimi ja tunnen yhden tytön jonka nimi on Jessie ja kun hänet näkee niin tietää että hän on saanut ihan sopivan nimen joka sopii juuri hänelle .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037