Jessi

1+20

Mitä mieltä olette semmoisesta nimestä kuin Jessi??

24

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

      Ihan ok. Parempi kuin Jessika (sika), joskin aika lempinimäinen. Sekoittuu ehkä liikaa pojan nimeen Jesse.

      • jessiellen

        Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)


      • jessi
        jessiellen kirjoitti:

        Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)

        Kyllä muuten sekoittuu jesseen ja usein vaikken pojalta näytä.usein saa olla korjaamassa nimeään :) mutta tykkään nimestäni kovasti. Harvinainenkin vielä toistaiseksi :)


    • Jessinkaveri

      Tunsin yhden kivan Jessin. Nätti ja pirteä nimi, tulee mieleen sellainen luova ja lahjakas urheilijatyttö...

      • Anonyymi

        Joo moi oon se tyttö


    • Eräs lukija

      Hieman, miten tämän sanoisi nätisti... lähiönimi. Tiedäthän, tiettyyn tuloluokkaan kuuluva perhe jonka lapset Jessi, Jannica ja Cia-Jasmin. Toki, ei nimi henkilöä pahenna jos ei tämä nimeä, mutta... kun sitä mielipidettä kerta kysyit. :-p

      • Rorana

        Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...


      • Eräs lukija
        Rorana kirjoitti:

        Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...

        Olen samaa mieltä siitä että nuokin aiheuttavat ns. lähiö-viban... Jessin lisäksi.


    • Ulpu-Iivari

      Mieluummin Jussi, kuin Jessi..... ei ole ihmisen nimi!!!

      • jessi.,

        mun nimi o jessi.. ai ei oo ihmisen nimi


    • Jessi

      Mun nimi on jessi

      • Poski Ontelo

        Otan osaa!!


      • Anonyymi

        hyvä nimi sulla on, ja saat olla ylpeä siitä


    • postintuopostintuo

      Hyvä nimi! Paljon parempi kuin Jessikat ja Jessicat, jotka taas minusta ovat lähiönimiä. Jessi on söpö, tulee Postimies Paten iki-ihana kisuli mieleen! :D

    • huhuuhuhuh

      ei oikein ole kiva

    • JessiJiii

      Mielestäni Jessissä ei ole mitään vikaa, siinä se menee kuin kaikki muutkin! Pirteä ja reippaan kuuloinen.

    • janne ja tale

      Vitsit mikä lissu nimi!

    • pomeeri

      Musta tulee mieleen jessistä herttanen ja kaunis tyttö 👧
      Jessi voi olla lyhenna Jessicasta moni käyttä lempinimeä
      Jessi Jessica. Essi Jessica

    • Pomeeri

      Kuten Lot Lotta Jen Jenni. Enna Jenna Jeny Jenny Irmeli Immu.

    • pomeeri

      Kuten myös Niclas Niki Iiris Iiri olkku olivia aikku Aino sino sini ....

    • Anonyymi

      Mun nimi on jessi ja mun veljen jesse että vähän hankalaa

    • Anonyymi

      Se on kiva lukee näitä ku oma nimi on Jessi xd

    • Anonyymi

      Siin pojallemme Jessi nimeksi.

    • Anonyymi

      Jessie on englantilainen nimi joka tulee nimeltä Jessica .
      Ihan kiva nimi ja tunnen yhden tytön jonka nimi on Jessie ja kun hänet näkee niin tietää että hän on saanut ihan sopivan nimen joka sopii juuri hänelle .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe