Mitä mieltä olette semmoisesta nimestä kuin Jessi??
Jessi
24
2389
Vastaukset
- ------------
Ihan ok. Parempi kuin Jessika (sika), joskin aika lempinimäinen. Sekoittuu ehkä liikaa pojan nimeen Jesse.
- jessiellen
Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)
- jessi
jessiellen kirjoitti:
Kiva on, eikä sekoitu Jessen, on kokemusta :)
Kyllä muuten sekoittuu jesseen ja usein vaikken pojalta näytä.usein saa olla korjaamassa nimeään :) mutta tykkään nimestäni kovasti. Harvinainenkin vielä toistaiseksi :)
- Jessinkaveri
Tunsin yhden kivan Jessin. Nätti ja pirteä nimi, tulee mieleen sellainen luova ja lahjakas urheilijatyttö...
- Anonyymi
Joo moi oon se tyttö
- Eräs lukija
Hieman, miten tämän sanoisi nätisti... lähiönimi. Tiedäthän, tiettyyn tuloluokkaan kuuluva perhe jonka lapset Jessi, Jannica ja Cia-Jasmin. Toki, ei nimi henkilöä pahenna jos ei tämä nimeä, mutta... kun sitä mielipidettä kerta kysyit. :-p
- Rorana
Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...
- Eräs lukija
Rorana kirjoitti:
Minusta Jessika ja Jessica ovat enemmänkin niitä lähiönimiä - Jessi ei niinkään.. Mutta tämähän on puolestaan vain minun mielipiteeni...
Olen samaa mieltä siitä että nuokin aiheuttavat ns. lähiö-viban... Jessin lisäksi.
- Ulpu-Iivari
Mieluummin Jussi, kuin Jessi..... ei ole ihmisen nimi!!!
- jessi.,
mun nimi o jessi.. ai ei oo ihmisen nimi
- Jessi
Mun nimi on jessi
- Poski Ontelo
Otan osaa!!
- Anonyymi
hyvä nimi sulla on, ja saat olla ylpeä siitä
- postintuopostintuo
Hyvä nimi! Paljon parempi kuin Jessikat ja Jessicat, jotka taas minusta ovat lähiönimiä. Jessi on söpö, tulee Postimies Paten iki-ihana kisuli mieleen! :D
- huhuuhuhuh
ei oikein ole kiva
- JessiJiii
Mielestäni Jessissä ei ole mitään vikaa, siinä se menee kuin kaikki muutkin! Pirteä ja reippaan kuuloinen.
- janne ja tale
Vitsit mikä lissu nimi!
- pomeeri
Musta tulee mieleen jessistä herttanen ja kaunis tyttö 👧
Jessi voi olla lyhenna Jessicasta moni käyttä lempinimeä
Jessi Jessica. Essi Jessica - Pomeeri
Kuten Lot Lotta Jen Jenni. Enna Jenna Jeny Jenny Irmeli Immu.
- pomeeri
Kuten myös Niclas Niki Iiris Iiri olkku olivia aikku Aino sino sini ....
- Anonyymi
Mun nimi on jessi ja mun veljen jesse että vähän hankalaa
- Anonyymi
Se on kiva lukee näitä ku oma nimi on Jessi xd
- Anonyymi
Siin pojallemme Jessi nimeksi.
- Anonyymi
Jessie on englantilainen nimi joka tulee nimeltä Jessica .
Ihan kiva nimi ja tunnen yhden tytön jonka nimi on Jessie ja kun hänet näkee niin tietää että hän on saanut ihan sopivan nimen joka sopii juuri hänelle .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031