Hhmm... onpa nimenvalinta vaikeaa puuhaa... Mikään nimi ei ainakaan aiemmin tuntunut kolahtavan. Nyt yksi vahva nimiehdokas olisi Ella Maria Désirée, miltä kuulostaa ? Pitkään mietittiin etunimeksi Emmaa, mutta tuttavapiirissämme tuntui olevan vähän liikaa samannimisiä ja oikeastaan tuo Ella tuntuu paremmalta.. Yleisesti ottaen emme halua kovin pitkää etunimeä, eikä kaksiosaista, ei myöskään kovin erikoista.. Maria tulee molempien vanhempien suvusta, Désirée, siitä kun tiesin erään tytön, jolla oli tuo etunimenä ja ajattelin tuolloin että olisi mukava nimi myös omalle lapselle.. Otamme vastaan vielä nimi ehdotuksia, jos joku jaksaa vaivautua kirjoittelemaan :) Kiitos !
Tytölle nimiehdotuksia :)
5
696
Vastaukset
- prisessanimiä
Ella Maria On ihana suomalainen nimi, kun taas Désirééssä on hiukan liikaa heittomerkkiä suomalaisille? Vaikka olisihan se kunnianosoitus Victoriaa kohtaan;) Koska perään on selvästi haettu eksoottisempaa nimeä,
ehdottaisin:
Renata
Danielle
Felicia
Isabelle
Adele
Annabella/belle - kete1
Ehdottomasti Suomalaisella lapselle suomalainen nimi on kaikkein paras
- galle589
tytölle nimi josefiina. emma . kristiina .karoliina kerttu siina alkuun
- ll
veera,aino,vilja,ansa,kaisa
- h2o2+
Tässä muutama kaunis nimi lisää:)
Ella Maria Angelica
Anastasia
Brianna
Celeste
Charlotta
Celine
Onhan noita :) Mun mielestä Désirée sopii paremmin tummalle tytölle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221