mielipiteitä tästä mimi vastaan mörri,marjut,tarja.. ja tarj

mimi

Ois kiva Kuulla mitä mieltä te ootte tästä! eli jos on mielipiteitä niin positiivisii ku negatiivisii ni antaa tulla...ei täs muuta moido! t:mimi

9

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessumobiili

Mitä mielipiteitä oikein pitäisi olla? Jos on jotain sanomista tai riitoja niin menkää jonnekkin ihan muualle niitä setvimään. Taidat olla aika nuori vielä? Ja haluat olla niskan päällä mutta....

• mimi

riidat alkaa siitä kun ei anna jollekki tyypille vittuu! oon nuorempi kuin ne mut en enää pentu! ja kun ei anna vittuu ni sit haukutaan huoraks,nartuks,pennuks ja jne! en puhu haukkujille mitään mut,ne ei älyy lopettaa joten kumpi on pentu! t:mimi

• Hessumobiili
        mimi kirjoitti:

riidat alkaa siitä kun ei anna jollekki tyypille vittuu! oon nuorempi kuin ne mut en enää pentu! ja kun ei anna vittuu ni sit haukutaan huoraks,nartuks,pennuks ja jne! en puhu haukkujille mitään mut,ne ei älyy lopettaa joten kumpi on pentu! t:mimi

Sorry! En tiennyt kaikkia tapahtumia. Mutta olet kyllä ihan oikeassa. Pentujahan ne muut ovat ja vielä tyhmiäkin kun eivät älyä lopettaa. Se on kyllä ihmeellistä sellainen ku ei anna jollekkin, niin heti sanotaan huoraksi. Luulisi asian olevan päinvastoin. Mutta älä välitä niiden puheista. Ehkäpä ne jossain vaiheessa älyävät lopettaa. Koitahan jaksaa. :)

• mimi
        Hessumobiili kirjoitti:

Sorry! En tiennyt kaikkia tapahtumia. Mutta olet kyllä ihan oikeassa. Pentujahan ne muut ovat ja vielä tyhmiäkin kun eivät älyä lopettaa. Se on kyllä ihmeellistä sellainen ku ei anna jollekkin, niin heti sanotaan huoraksi. Luulisi asian olevan päinvastoin. Mutta älä välitä niiden puheista. Ehkäpä ne jossain vaiheessa älyävät lopettaa. Koitahan jaksaa. :)

mistä sä sen oisit voinu tiettää...=) niin se mustaki on...en välitäkkään,mut rupee ärsyttää tollanen...=) pentuja ne kaikki on,vaik ovatki vanhempii...

• siilityttö
        mimi kirjoitti:

mistä sä sen oisit voinu tiettää...=) niin se mustaki on...en välitäkkään,mut rupee ärsyttää tollanen...=) pentuja ne kaikki on,vaik ovatki vanhempii...

mullakin on tommosesta: eli kun ei anna niin haukutaan huoraks ja vielä levitellään semmosia juttuja. miksi? toisaalta mä en ymmärrä miks mimi täällä asiasta puhut... en ole nähnyt sua kenenkään täällä haukkuvan, mut onhan niin voinut käydä. Se EI ole kivaa :(

• mimi
        siilityttö kirjoitti:

mullakin on tommosesta: eli kun ei anna niin haukutaan huoraks ja vielä levitellään semmosia juttuja. miksi? toisaalta mä en ymmärrä miks mimi täällä asiasta puhut... en ole nähnyt sua kenenkään täällä haukkuvan, mut onhan niin voinut käydä. Se EI ole kivaa :(

niin miks siihen tarvis jonku kundin vastata...on mua montakin kertaa haukuttu ja aina ne levittää sitä ja sanoo et mimi on skitso huora! se ei tosiaan oo kivaa! miettikää ny kundit sitä!

• iso Karhu
        mimi kirjoitti:

niin miks siihen tarvis jonku kundin vastata...on mua montakin kertaa haukuttu ja aina ne levittää sitä ja sanoo et mimi on skitso huora! se ei tosiaan oo kivaa! miettikää ny kundit sitä!

mutta ottamalla chatin n o i n helvetin raskaasti ja reagoimalla noin överisti, mielesi skitsot piirteet kyllä huomaa. Mee lääkäriin.

• nice

en oikeastaan halua antaa koska mulla on vain yksipuolinen kuva koko jutusta eli siis sun versiosi asioista, mutta väkisin herää kysymys: ketä nää muut ihmiset ovat, joitten sanot tekevän noin? toinen asia mikä tulee mieleen (tää on kommentti) on se, että otat chatin tässä asiassa aika vakavasti. Tosin se ei johdu iästä, koska mä olen nähnyt saman ilmiön tapahtuvan yli nelikymppisillekin enkä itsekään ole aina ihan varma... on niin kovin helppoa mennä asioihin tunteella ja siinä helposti unohtaa hetkeksi, että chatti tää vaan on.

• mimi.on.nami

mikään ei ole muuttunut näiden 40 chät-vuoden aikana - samat nssut riitelee nyt viisaimmat ja vanhimmat-chätissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      518
      5623
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      125
      5159
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      29
      2502
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      408
      2244
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1400
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      176
      1228
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      65
      1142
    8. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1021
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1001
    10. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      958
    Aihe