Joo, kävin tuossa jokin aika sitten kyselemässä variaattorinhihnaa mopooni ja tarjottiin aivan poskettoman hintaisia remmejä. Olin aiemmin kysellyt näitä remmejä ja minulle esiteltiin valikoima mitä löytyy, seassa edullinenkin. No, jonkin aikaa myöhemminmenin hakemaan remmiä, niin ei löytynyt edullista, vaan yritettiin myydä alkuperäistä hintaan 50 euroa...jätin sikseen. Menin uudestaan viikkoa myöhemmin kyselemään niin ei ollut ollenkaan sopivia remeleitä, mutta kaikki luettelot läpikäymällä läytyikin juuri sellaista laatua jonka merkin ja mallin olin sanonut myyjälle!
Kyselin muutamaa päivää myöhemmin pääsuutinta heidän edustamaansa mopoon, niin sitä ei löytynt...kehotettiin rassaamaan vaan entisestä sopivankokoinen kun heiltä ei sitä löytynyt. Itse olin katsellut nettikaupoista ja tiesin millainen tuo suutin tulisi olla. No menimpä sitten aivan toiseen liikkeseen missä ei ollut Kymcon vehkeitä, niin heti vanhempi mieshenkilö osasi sanoa suutinta katsomalla mihin vehkeisiin se käy ja mikä on suuttimen tyyppi. Voi voi, ei uskoisi että jälleenmyyjillä on noin huonot tiedot tuotteestaan jota myyvät. Tämä toisen liikkeen myyjä olisi vielä saanut tilattua tuon suuttimen muutaman päivän sisällä ja taidankin sen heiltä tilatakkin. (nettikaupan toimitusmaksuila saan kaksi suutinta tästä asiantuntevasta paikasta).
Kymcon huolloista
Sivustaseuraaja
1
582
Vastaukset
- Helppoja osia
ja muita roippeita saa edukkaasti eräästä hollantilaisesta nettikaupasta alle kolmella kympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912561Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww881496- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838- 54793
- 30726