On uuden kokoelmalevyn aika!

jaskan kaveri

Katrin näistä harvoin, jos koskaan, kuulluista levytetyistä kappaleista kuten "Tumma poikamies" pitäisi saada uusi kokoelma- CD täydentämään aiempaa sinällään pätevää "Sydämeni laulut" -julkaisua. Vai mitä. Mitä muita kappapeita sillä pitäisi olla?

18

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retkuilija

Kai laulaa saan
      Lui
      Äänesi mä kuulen
      Johnny Blue
      Lintu ja lapsi
      Kuudenikäinen
      Minä toivon
      Almaz
      Ei kauniimpaa
      Sydämeni tänne jää
      Missä oot
      Nuoruus on seikkailu
      Maailman pihamaat
      Silta yli synkän virran

• Katri-fani 2

Kaikki nuo ovat upeita kappaleita... ja onhan niitä vielä paljon muitakin!

• eeroji

Täydet sata kokoelma on ilmestynyt, sekä sydämeni laulut kokoelma myös. Nämä CD:t sisältävät kyseisiä kappaleita.

• Katri Helenan fani

Tässäpä lisää kappaleita!

Päivät
      Tule luo
      Meri
      Sua rakastan
      lähemmäksi
      Elämän langat
      Anteeksi suo
      Ei kauniimpaa
      Satulinna
      Me teimme sen
      Niin kaikki on kuin ennenkin
      Onnen onkija
      Lui
      Syysunelma
      Taivasalla
      Vasten auringon siltaa
      Kirje sulle
      Kun katsot minuun
      Taas kun tuulle
      Hän mennnyt on pois
      lintunen
      Kauvas kuljen
      Katson sineen taivaan
      Lintu ja lapsi
      Minne tuuli kuljettaa.

• jaskan kaveri

Tarkoitan siis harvinaisia kappaleita jotka edelleen kuulostavat hyviltä, mutta joita ei nimenomaan ole koskaan aiemmin julkaistu millään nykyformaatilla kuten CD:llä tai mp3:lla.

Minun lista vuosi sitten tällä palstalla toisaalla oli tämä:
        Tumma poikamies
        Lapset eilispäivän auringon
        Hän on mennyt pois
        Lintunen
        Jään ikkunaan
        Kuinka kaunis on aamunkoitto (Vesku Katri)
        Me Starat (Jari Katri)
        Maailman lapset
        Kauas kuljen
        Sirkus
        Valssi (sopot 1969)
        On kaikki niinkuin ennenkin (löytyy jo nyt mutta muistojen melankoliaan sopii sekaan)

• tuoksuu tammipuut
        jaskan kaveri kirjoitti:

Tarkoitan siis harvinaisia kappaleita jotka edelleen kuulostavat hyviltä, mutta joita ei nimenomaan ole koskaan aiemmin julkaistu millään nykyformaatilla kuten CD:llä tai mp3:lla.

Tumma poikamies
        Hän on mennyt pois
        Lintunen
        Jään ikkunaan
        Me Starat (Jari Katri)
        Maailman lapset
        Kauas kuljen
        Sirkus
        Valssi (sopot 1969)
        On kaikki niinkuin ennenkin (löytyy jo nyt mutta muistojen melankoliaan sopii sekaan)

ehdottomasti Tumma poikamies, Klovni, Maailman pihamaat. En tiennytkään että Katrilla on duetto Veskun kanssa.

• hänen
        jaskan kaveri kirjoitti:

Tumma poikamies
        Hän on mennyt pois
        Lintunen
        Jään ikkunaan
        Me Starat (Jari Katri)
        Maailman lapset
        Kauas kuljen
        Sirkus
        Valssi (sopot 1969)

laulavan tällä nykyisellä äänellään laulettuna jo aika vanha kappale nimeltään Tiedät aivan liikaa

• r.moore
        hänen kirjoitti:

laulavan tällä nykyisellä äänellään laulettuna jo aika vanha kappale nimeltään Tiedät aivan liikaa

että Katri Helena nykyäänellään ja uudelleen laulamana hänen muutama vanha klassikkona olisi messevää kuunneltavaa. Vaan en uskalla edes toivoa..... en uskalla en en.

Mutta jos "Tumma poikamies" saataisiin ihan sellaisenaan ja heti kansan kuultavaksi, olisi siinäkin jo alkua. Sehän on hitti juuri myös tähän aikaan vuonna 2010 kun nostalgiaa haemme. Se kipale on jäänyt jotenkin muiden kappaleitten jalkoihin ja jo silloin aikanaan jäi, mutta kyllä se kuulkaa tuo mahtavat tunnelmat kun sitä itse pystyn kuuntelemaan!!! Se tunnelma ja Katrin karisma on myös siinä. That is it!

• hui hai

Ei ainakaan mitään Leidit lavalla-materiaalia, se projekti oli ihan kamala.

• eeroji

Kun kohdattiin ja On elämä laulu ovat kokonaisuuksina hyvää kuunneltavaa.
      - Valvo enää en LP:ltä, Kun kohdattiin
      - Kesään, sekä Vanha kaupunki ja LP:n nimikappale On elämä laulu

• Eini fani

vaikka se sopiikin paremmin iki-ihanalle Einille, kuin Katrille. Katrille eivät tuollaiset "diskomeiningit" ole koskaan istuneet.

• sivullinenn
        Eini fani kirjoitti:

vaikka se sopiikin paremmin iki-ihanalle Einille, kuin Katrille. Katrille eivät tuollaiset "diskomeiningit" ole koskaan istuneet.

Avaruuslaiva 109 on Katrin esittämänä hyvä

• jaskan kaveri kans

noista jo mainituista uutta levyä? ja melko ennen kuulumatontakin kappaletta on mukana. vanhat muovilevyt eivät sitä paitsi kaikilla ole välttämättä kunnossa, lie tallessakaan. ja lisukkeena näitä suosituimpia ja uudemmastakin päästä...ja jos vielä saataisiin muutamia ihan kokonaan ennen kuulumattomia niin jihlat voisi pitää :=)

• j kaveri kaa

ei kihlat :=(

• Katri Helenan fani
        j kaveri kaa kirjoitti:

ei kihlat :=(

Kyllä vain voisi pitää juhlat!

• MOO_SES
    • fani-73

On kaikki hyvin,En ollut lady,Lady love,Tumma poikamies,Vanhat filmit,Palman mainingit,Brasilero,Blue Angel,On muisto vielä lämmin,Päivät,Rakkauden puisto,Ihana aamu,Kevät,Niin haaveet kantaa,Helsingin helle,Lantteja vain,Peluri,Aika jolloin kaikki on toisin,Alta elva,Avoin haava sydämen,Kotimaa,On koti sulla,On hienoa olla ihminen,Sydän kyllä neuvoo sen,Tuo merimies,Laulu,Kaupunki niin kuin äiti,Vanhapoika kuu,Sinistä silkkiä,Saaret,Kun sydän särkyy,Maan vanki,Pieni Mihail,Olin hänelle kaunis,Vähän aikaa. Ja tässäkään ei varmaan kaikki tullut...

Lisäksi voisi lapsille suunnatut levyt eli Kakarakestit ja Pupu Tupuna "jutut" julkaista cd-versioina. Pieniäkin Katri faneja löytyy.

2000-luku on täynnä helmiä ja pian saadaan uutta.

Leppoisaa levyn odottelua kaikille aidoille faneille.

• Mä olen tehnyt kaikki Katrin levytykset itse cd-formaattiin .
        Pupu.tupuna levy puuttuu..kakarakestit oncd-formaatissa

Lisäksi tehnyt kannet alkupeiräis kuvista.
        Katupoikien laulu, paikka auringossa, minne tuuli kuljettaa, vaalea valloittaja, laulaa kuoppamäkeä jne,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe