En saa GRIDin (ladattu demoversio) enkä Dirtin verkkopelausta toimimaan. Kaikki muut nettiin liittyvät toimii, viestit, store, nettiselain, sisäänkirjaus, jne.
GRID sanoo että "sign in error". DSL-purkkina on maailman paskin Zyxelin 660 D1 ja olen kokeillut NATista ohjata portit 80, 440, 5223, 5478-5479 ja 3658 pleikkarille, mutta ei pelaa. Zyxelistä olen laittanu firewallin pois päältä. UPnP:tä olen kokeillu laitella pleikasta päälle ja pois, ei vaikutusta. Paitsi että jos se on pois niin PS3 ilmoittaa NAT3, ja jos se on päällä niin se ilmoittaa NAT2, koko ajan siis portit on ollu forwardoituna. Zyxelistä on tietenkin upnp päällä ja "Allow users to make configuration changes through UPnP" on päällä.
Battleshipin demon verkkopelaus toimii ok.
Antakaa apuja?
PS3 Online-peliongelma?
poisajfdoiasjgosad
2
654
Vastaukset
- ei käyny mielessä??
Ei oo käyny mielessä että vika olisi muualla kuin sinulla? Jossain kenties palvelimet alhaalla tai jotain.
se verkkopeli ei oo toiminnassa ku se on vanha se peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760