Hei!
Etsin hyvää, luotettavaa ja ammattitaitoista muuraria oulunseudulta joka osaisi tehdä sellaisen takan kuin itse haluaa. Takka olisi hyvä saada mahdollisimman pian ennen lumien tuloa. Takka pitäisi saada täydellisesti asennettuna piippuineen päivineen. Jos olet ammattitaitoinen muurari ja aikaa löytyisi, niin ottaisitko yhteyttä. Kiitos!
Muurari Oulunseudulta?
5
4654
Vastaukset
- Oulutar
Eskuri Jarmo Tmi KELLOTervahauta 3
90820 KELLO
Näytä kartalla
Puh. 0400 497 567
Tulisijamuuraukset yli 20 v. kokemuksella
TAKKOJA JA UUNEJA
takat, uunit, takkoja, uuneja - JJ
Jarmo Eskuri muurasi meille edelliseen taloon takan ja tulee muuraamaan rakenteilla olevaankin. Voin minäkin suositella.
- hyviä tekevät
Tulisijamestarit....löytyy netistä tiedot.
- Anonyymi
Jarmo Eskuri korjasi meidän vanhan takan varaavaksi. Lopputulos oli hieno. Mutta kun tehtiin kotitalousvähennysilmoitus, ilmenikin, että Tmi Jarmo Eskuri ei ole ennakonpidätysrekisterissä. Jäi meiltä kotitaloustyövähennykset saamatta.
Laskua kírjoíttaessaan Eskuri hövelisti kertoi, että hän pyöristi työn osuutta vähän ylemmäksi, jotta kotitalousvähennys suurenisi. Kun verottaja ilmoitti, että kotitalousvähennystä ei anneta, koska Tmi Jarmo Eskuri on poistettu ennakonpidätysrekisteristä, soitettiin Eskurille. Selitys oli, että jotain hämminkiä on joskus ollut. Lisäksi hän kertoi, että muilla asiakkailla on jäänyt suurempia kotitalousvähennyksiä saamatta. Ei se6litys lämmitä minua.. - Anonyymi
Tuolta löytyy vinkkiä Jarmo Eskurin puuhista https://www.protestilista.com/yritys/1261660-3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900