Muurari Oulunseudulta?

Takkaa vailla

Hei!

Etsin hyvää, luotettavaa ja ammattitaitoista muuraria oulunseudulta joka osaisi tehdä sellaisen takan kuin itse haluaa. Takka olisi hyvä saada mahdollisimman pian ennen lumien tuloa. Takka pitäisi saada täydellisesti asennettuna piippuineen päivineen. Jos olet ammattitaitoinen muurari ja aikaa löytyisi, niin ottaisitko yhteyttä. Kiitos!

5

4349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulutar

      Eskuri Jarmo Tmi KELLOTervahauta 3
      90820 KELLO
      Näytä kartalla
      Puh. 0400 497 567



      Tulisijamuuraukset yli 20 v. kokemuksella




      TAKKOJA JA UUNEJA
      takat, uunit, takkoja, uuneja

    • JJ

      Jarmo Eskuri muurasi meille edelliseen taloon takan ja tulee muuraamaan rakenteilla olevaankin. Voin minäkin suositella.

    • hyviä tekevät

      Tulisijamestarit....löytyy netistä tiedot.

    • Anonyymi

      Jarmo Eskuri korjasi meidän vanhan takan varaavaksi. Lopputulos oli hieno. Mutta kun tehtiin kotitalousvähennysilmoitus, ilmenikin, että Tmi Jarmo Eskuri ei ole ennakonpidätysrekisterissä. Jäi meiltä kotitaloustyövähennykset saamatta.
      Laskua kírjoíttaessaan Eskuri hövelisti kertoi, että hän pyöristi työn osuutta vähän ylemmäksi, jotta kotitalousvähennys suurenisi. Kun verottaja ilmoitti, että kotitalousvähennystä ei anneta, koska Tmi Jarmo Eskuri on poistettu ennakonpidätysrekisteristä, soitettiin Eskurille. Selitys oli, että jotain hämminkiä on joskus ollut. Lisäksi hän kertoi, että muilla asiakkailla on jäänyt suurempia kotitalousvähennyksiä saamatta. Ei se6litys lämmitä minua..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe