omasta mieletsä en oo tehny mitään pahaa en vain halua mörriä ja kai mulla on oikeus päättää kelle annan ja kelle en,vai eikö ole? siis voisko joku kertoo onx tää kaikki mun vika? siks toiseks mörri ei anna olla minkään yksityis asiana meinaa ku se tietää mun oikeen nimen ni se on sanonu sen kaikille julki! se ei ole kivaa! mä en haluu tapella kenenkään kaa! Moido taas! t:mimi
onx kaikki mun vika? Vastatkaa!
9
460
Vastaukset
- aikuinen nainen
Älä vaan ala etsimään täältä myötätuntoa, kun ei kukaan tiedä todellista laitaa .
Omat on privasi ja niissä voi antaa toiselle *pakit* muista se.
Fiksut pärjää puhumalla !!!!- mimi
omasta mielestä 20.vuotiaat on aikusia et ei sen puoleen! ikä ei tässä ratkaise vaan se kumpi on viisaampi,en tosiaan tarvii myöntätuntoo enkä sitä myöskään hae haluun vaan tietää mitä mieltä muut ovat! jaa...jos kaikille pitää antaa ni niitä on monta sataa jolle pitäis antaa tajuuks ja siks toiseks en oo antanu kellään täält chatista! ja musta tarjat,marjut ja mörri ovat oikeita pentuja kun haukkuvat mua en puhu mitään,mut eivät älyy lopettaa! mieti siitä sitte...juttu on se et ekaks lupasin mut sit en halunnu ja musta tuli kamala skitso huora!
- =)
mimi kirjoitti:
omasta mielestä 20.vuotiaat on aikusia et ei sen puoleen! ikä ei tässä ratkaise vaan se kumpi on viisaampi,en tosiaan tarvii myöntätuntoo enkä sitä myöskään hae haluun vaan tietää mitä mieltä muut ovat! jaa...jos kaikille pitää antaa ni niitä on monta sataa jolle pitäis antaa tajuuks ja siks toiseks en oo antanu kellään täält chatista! ja musta tarjat,marjut ja mörri ovat oikeita pentuja kun haukkuvat mua en puhu mitään,mut eivät älyy lopettaa! mieti siitä sitte...juttu on se et ekaks lupasin mut sit en halunnu ja musta tuli kamala skitso huora!
Voin sanoa sinulle että mieti mitä sanot et ole kyllä vielä iällä pilattu mutta kyllä elämä opettaa sinua. Tämä paikka ei ole siihen kyllä oikea .
Ilmoitustaulun tarkoitus on aivan toinen...;)
Viisautta on muuten monenlaista ja mikä niistä on se oikea mieti sitä. Vaikeneminen on joskus kultaa. - mimi
=) kirjoitti:
Voin sanoa sinulle että mieti mitä sanot et ole kyllä vielä iällä pilattu mutta kyllä elämä opettaa sinua. Tämä paikka ei ole siihen kyllä oikea .
Ilmoitustaulun tarkoitus on aivan toinen...;)
Viisautta on muuten monenlaista ja mikä niistä on se oikea mieti sitä. Vaikeneminen on joskus kultaa.KYLLÄ MÄ TIIÄN ILMOTUS TAULUN TARKOTUKSEN! ET EI SEN PUOLEEN!
- se ensimmäinen :)
jännä juttu, että meitä on kaks, jotka käytetään tota nimimerkkiä: aikuinen nainen
- aikuinen nainen
se ensimmäinen :) kirjoitti:
jännä juttu, että meitä on kaks, jotka käytetään tota nimimerkkiä: aikuinen nainen
Eikö ikä tee naisesta aikuisen ?
Siksi vaan tuo nimimerkki muuten en käytä sitä !
Täällä on paljon samannimisiä nickejä jos luet ilmoituksia vähän tarkemmin joten se siitä ! - toinen
aikuinen nainen kirjoitti:
Eikö ikä tee naisesta aikuisen ?
Siksi vaan tuo nimimerkki muuten en käytä sitä !
Täällä on paljon samannimisiä nickejä jos luet ilmoituksia vähän tarkemmin joten se siitä !on samoja nimimerkkejä paljonkin, mut ei se haittaa eikä tuo ollut miksikään moitteeksi tarkoitettu edes. Mitä tulee siihen ikään ja aikuisuuteen niin luulenpa, ettei se iästä riipu sen enempää naisten kuin miestenkään osalta. On monta iältään aikuista, jotka eivät ota vastuuta tekemisistään, sanomisistaan tai tekemättä/sanomatta jättämisistään. He tuskin ovat ns. aikuisia. Tällä en sitten tarkoita ketään erityistä henkilöä.
- *make*
ei oo kaikki kenenkään vika jos vika on sussa se
on sillo kaikissa - Mio-poikani-mio
On!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958