onx kaikki mun vika? Vastatkaa!

mimi

omasta mieletsä en oo tehny mitään pahaa en vain halua mörriä ja kai mulla on oikeus päättää kelle annan ja kelle en,vai eikö ole? siis voisko joku kertoo onx tää kaikki mun vika? siks toiseks mörri ei anna olla minkään yksityis asiana meinaa ku se tietää mun oikeen nimen ni se on sanonu sen kaikille julki! se ei ole kivaa! mä en haluu tapella kenenkään kaa! Moido taas! t:mimi

9

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen

      Älä vaan ala etsimään täältä myötätuntoa, kun ei kukaan tiedä todellista laitaa .
      Omat on privasi ja niissä voi antaa toiselle *pakit* muista se.
      Fiksut pärjää puhumalla !!!!

      • mimi

        omasta mielestä 20.vuotiaat on aikusia et ei sen puoleen! ikä ei tässä ratkaise vaan se kumpi on viisaampi,en tosiaan tarvii myöntätuntoo enkä sitä myöskään hae haluun vaan tietää mitä mieltä muut ovat! jaa...jos kaikille pitää antaa ni niitä on monta sataa jolle pitäis antaa tajuuks ja siks toiseks en oo antanu kellään täält chatista! ja musta tarjat,marjut ja mörri ovat oikeita pentuja kun haukkuvat mua en puhu mitään,mut eivät älyy lopettaa! mieti siitä sitte...juttu on se et ekaks lupasin mut sit en halunnu ja musta tuli kamala skitso huora!


      • =)
        mimi kirjoitti:

        omasta mielestä 20.vuotiaat on aikusia et ei sen puoleen! ikä ei tässä ratkaise vaan se kumpi on viisaampi,en tosiaan tarvii myöntätuntoo enkä sitä myöskään hae haluun vaan tietää mitä mieltä muut ovat! jaa...jos kaikille pitää antaa ni niitä on monta sataa jolle pitäis antaa tajuuks ja siks toiseks en oo antanu kellään täält chatista! ja musta tarjat,marjut ja mörri ovat oikeita pentuja kun haukkuvat mua en puhu mitään,mut eivät älyy lopettaa! mieti siitä sitte...juttu on se et ekaks lupasin mut sit en halunnu ja musta tuli kamala skitso huora!

        Voin sanoa sinulle että mieti mitä sanot et ole kyllä vielä iällä pilattu mutta kyllä elämä opettaa sinua. Tämä paikka ei ole siihen kyllä oikea .
        Ilmoitustaulun tarkoitus on aivan toinen...;)
        Viisautta on muuten monenlaista ja mikä niistä on se oikea mieti sitä. Vaikeneminen on joskus kultaa.


      • mimi
        =) kirjoitti:

        Voin sanoa sinulle että mieti mitä sanot et ole kyllä vielä iällä pilattu mutta kyllä elämä opettaa sinua. Tämä paikka ei ole siihen kyllä oikea .
        Ilmoitustaulun tarkoitus on aivan toinen...;)
        Viisautta on muuten monenlaista ja mikä niistä on se oikea mieti sitä. Vaikeneminen on joskus kultaa.

        KYLLÄ MÄ TIIÄN ILMOTUS TAULUN TARKOTUKSEN! ET EI SEN PUOLEEN!


      • se ensimmäinen :)

        jännä juttu, että meitä on kaks, jotka käytetään tota nimimerkkiä: aikuinen nainen


      • aikuinen nainen
        se ensimmäinen :) kirjoitti:

        jännä juttu, että meitä on kaks, jotka käytetään tota nimimerkkiä: aikuinen nainen

        Eikö ikä tee naisesta aikuisen ?
        Siksi vaan tuo nimimerkki muuten en käytä sitä !

        Täällä on paljon samannimisiä nickejä jos luet ilmoituksia vähän tarkemmin joten se siitä !


      • toinen
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Eikö ikä tee naisesta aikuisen ?
        Siksi vaan tuo nimimerkki muuten en käytä sitä !

        Täällä on paljon samannimisiä nickejä jos luet ilmoituksia vähän tarkemmin joten se siitä !

        on samoja nimimerkkejä paljonkin, mut ei se haittaa eikä tuo ollut miksikään moitteeksi tarkoitettu edes. Mitä tulee siihen ikään ja aikuisuuteen niin luulenpa, ettei se iästä riipu sen enempää naisten kuin miestenkään osalta. On monta iältään aikuista, jotka eivät ota vastuuta tekemisistään, sanomisistaan tai tekemättä/sanomatta jättämisistään. He tuskin ovat ns. aikuisia. Tällä en sitten tarkoita ketään erityistä henkilöä.


    • *make*

      ei oo kaikki kenenkään vika jos vika on sussa se
      on sillo kaikissa

    • Mio-poikani-mio

      On!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe