Kattaako tuo Finnairin tarjoama peruutusturva myös lentojen siirron, olen varannut lennot finnairin kautta, mutta nyt en tiedä pääsenkö tuolloin lähtemään..lippujen tilauksessa otin tuon peruutusturvan, mutta missään kohtaa ei mainittu, että lippujen siirto onnistuu myös, kun joku sanoi, että sellaisesta pitäisi erikseen maksaa...
Peruutusturva
4
2597
Vastaukset
- villi veikkaus
Tuskin kattaa mitään lentojen siirtoja. Peruutusturva on monesti aivan turha ja päällekkäinen vakuutus vakuutusyhtiöiden myymille lyhytaikaisille tai jatkuville matkavakuutuksille. Korvauspolitiikka on samanlainen.
- xyz xyz
Vakuutusten ehdot ovat yleensä sekavat ja hämärät, mikä on paljolti tarkoituksellista. Tässä tapauksessa ne ovat erityisen sekavat, koska samassa documentissa kuvataan monien eri vakuutusten ehtoja:
https://www.dds.aigtravel.com/dds/pdf/finnair/CANF_FI.pdf
(Tuo löytyy kyllä kun yrittää finnairin webbisivujen kautta varata matkaa vaikka leikillään ja katsoo sitten, millaista peruutusturvaa tarjoavat.)
Kyllä siellä aika selvästi kuitenkin sanotaan, että peruutusturva kattaa lähinnä matkan peruuttamisen sairastumisen tai tapaturman takia. Saa rahat takaisin. Siinä se. Jos haluaa rahoilla ostaa matkan eri ajankohtaan, niin siitä vaan, joskin hinta saattaa olla paljonkin korkeampi.
Jos ei jostain henkilökohtaisesta syystä, muusta kuin sairaus tms., tai työstä johtuvista syistä (esim ei saakaan lomaa silloin kun oletti saavansa) halua tai voi matkustaa niin se ei ole vakuutuksen piirissä.
Tarkoitus ei varmaankaan ole että muutaman kympin vakuutusmaksulla saisi tavallisen turistilipun muutettua monta kertaa kallimmaksi flex-lipuksi.- Vero Karhi
Sattui Finnair perumaan lentonsa, meikäläinen joutui kiertämään ties mitä reittiä. Lopulta reilun vuorokauden myöhässä päästiin kohteeseen. Myöhästyminen aiheutti mielipahaa, etukäteen maksetun hotelliyön menetyksen ja loman lyhenemisen. Ei korvannut mitään Finnair sen paremmin kuin vakuutuskaan vaikka on on kaikenmaailman lennon peruuntumis- ja viivästymiskorvaukset.
- fiuhhh
Vero Karhi kirjoitti:
Sattui Finnair perumaan lentonsa, meikäläinen joutui kiertämään ties mitä reittiä. Lopulta reilun vuorokauden myöhässä päästiin kohteeseen. Myöhästyminen aiheutti mielipahaa, etukäteen maksetun hotelliyön menetyksen ja loman lyhenemisen. Ei korvannut mitään Finnair sen paremmin kuin vakuutuskaan vaikka on on kaikenmaailman lennon peruuntumis- ja viivästymiskorvaukset.
sulla oli erikseen ostettu joku vakuutus lentoyhteysongelmien varalle ?
mitä finskillä ehdotettiin kun ilmoittivat lennon petuutuksesta ?
muistelen,että matka pitäis järjestää seuraavalla lennolla ja jos sitä joutuu oottelemaan ,nii ruokaa ja vaikka yöpyminen .
oliko näistä asioista keskusteltu silloin vai lähitkö ihan omin päin lentelemään ?
nää kiinnostaa ja pitää itsekin ottaa tarkkaan selville.reissua suunittelen ja matkalle sattuu monta vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849