erottaako

thaimaassa tavallise

baarin/yökerhon tyttöbaareista vai joutuuko vahingossa tyttöbaariin kun ajattelee menevänsä vain ihan tavalliseen baariin?
olen siis nainen enkä välitä mistään strippi/prostituutio/tyttöesittely baareista :)

13

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesnäkökulmasta

      Kyllä erottaa kuin yön päivästä. Kaikissa baareissa on tyttöjä, vaikka ne ei ole välttämättä kaupan.

    • 55-5

      Olet siis kiinnostunut pojista?

    • Mr.Farang

      Hakeudu sellaiseen yökerhoon jossa paikalliset käy. Sen jälkeen erotut sinä joukosta.
      Ylipäätään kehotan avartamaan Thaimaan matkailun ravintolapuolta käymällä paikoissa jossa thaimaalaiset itse bilettävät. Mielenkiintoinen kokemus.
      Tietysti ,jos matkustaa ns. turistirysäpaikkoihin, jää tämäkin kokematta...

      • Esim Pattayalla on lukuisia paikkoja jossa käy pääsääntöisesti paikallisia. Ne ovat kyllä hieman sivussa aivan keskustan turisteille suunnatuista diskoista ja baareista.


      • Omalla lomalla

        siinäpä sanayhdistelmä joka on Niin kulutettu loppuun et noi kirjaimet on Tilt.
        Kyllähän Phuketikin lasketaan noihin koska yksinkertaisesti siellä on paljon halvatun "kamalia" turisteja.
        Minä menen sinne fiilistelemään oman itseni takia, en tutkimaan muita.
        Samaa mieltä paikallisten biletyspaikoista joita oon löytänyt aivan patongin keskustakin.
        Ja hyviä paikkoja on ollut.


    • kiikari

      Kyllä erottaa: go-go-baareissa on tankotanssijoita. Ainakin osittain avoimet olutbaarit ovat muuten ympäristöltään sellaisia, etteivät kiinnostane kysyjää. Muissa discoissa/yökerhoissa/baareissa voi vaihdella turistien ja thaimaalaisten määrä; samaten ns. freelancereiden määrä eli jotkut tytöt selvästi hakevat länsimaalaisten miesten seuraa ilmeisen taloudellisin perustein - tämän ei pitäisi hirveästi antaa häiritä, koskapa asialle ei voi mitään eikä aina voi tietää varmasti jokaista tapausta.

      • eskelisen jorma

        Ei kai kaikki baarit ole noita huorabaareja vaan äijille ? Missä on poikabaarit, jotka nai naisia ? Missä on
        tankotanssijapojat ? Muuten meidän perhe menee Tunisiaan vaimon mieliksi.


      • nuivanaiva
        eskelisen jorma kirjoitti:

        Ei kai kaikki baarit ole noita huorabaareja vaan äijille ? Missä on poikabaarit, jotka nai naisia ? Missä on
        tankotanssijapojat ? Muuten meidän perhe menee Tunisiaan vaimon mieliksi.

        Millainen on baari joka nai ?

        Jos välttämättä haluat,että lomalla vaimoasi naidaan paikallisten toimestä,eikös Turkki ja Kreikka olisi hyviä
        vaihtoehtoja ??


      • muuten olet oikeassa
        nuivanaiva kirjoitti:

        Millainen on baari joka nai ?

        Jos välttämättä haluat,että lomalla vaimoasi naidaan paikallisten toimestä,eikös Turkki ja Kreikka olisi hyviä
        vaihtoehtoja ??

        Tottakai vaimoväki haluaa sekin huomiota ja miehistä flirttiä, olet oikeassa, välimeren maat ovat naisten autuaita lomakeitaita. Naimista se ei silti tarkoita. Älä sekoita välimeren maita Taikkulaan.


      • hippulaisen liisa
        muuten olet oikeassa kirjoitti:

        Tottakai vaimoväki haluaa sekin huomiota ja miehistä flirttiä, olet oikeassa, välimeren maat ovat naisten autuaita lomakeitaita. Naimista se ei silti tarkoita. Älä sekoita välimeren maita Taikkulaan.

        Kuten aloittaja kysyy hotelleista.
        Välimerellä on vain baareja ämmille, huoramiehiä jotka nussivat jokaista lehmää joka tielle sattuu. Missä ovat baarit miehille ja naiset jotka eivät peitä itseään nenästä varpaisiin? Muuten meidän perhe menee Thaimaahan miehen mieliksi. Tottakai miesväki haluaa sekin huomiota ja flirttiä naispuolisilta, kun kotimaassa näkee ämmillä vain noita norsunvituunaamoja, Thaimaa on miesten lomaparatiisi. Sehän ei tietenkään tarkoita nussimista, niinkuin välimeren ulkoilmabordellimaissa. Älä sekoita anaalitoliaa Thaimaahan.


    • höh, herää.

      Mene sinne ja KYSY paikan päällä vaikkapa taksisikyydiltä.
      Kuka pystyy antaa sulle Thaimaan kattavan selonteon täällä??
      Mikäli pidät Poikabaarista niin kysyppä kuskilta niin selviää.
      Yleensä kaikki baarit ottavat vastaan myös tyttöjä.

      • taxometer

        No jos erehdyt kysymän taksilta tai tuktukilta niin löydät itsesi takuulla gogo-baarista, etkä edes välttämättä edes hyvästä sellaisesta. Hotellin ovimieheltä kun kysyy niin se tietää eikä kuseta. Tilaa sulle vielä taksinkin ja voit olla sillon varma ettei taksikaan kuseta kun on todistaja.


      • Jarmoparmo
        taxometer kirjoitti:

        No jos erehdyt kysymän taksilta tai tuktukilta niin löydät itsesi takuulla gogo-baarista, etkä edes välttämättä edes hyvästä sellaisesta. Hotellin ovimieheltä kun kysyy niin se tietää eikä kuseta. Tilaa sulle vielä taksinkin ja voit olla sillon varma ettei taksikaan kuseta kun on todistaja.

        Bangkokista löytyy poikabaareja naisille vaikka millä mitalla. Ukot tarjoilevat vähissä vaatteissa ja tanssivat pöydillä. Joten ei kun menoksi vaan niin ei tarvitse itkeä tyttöbaareista kun vastaavia halutessa löytyy naisillekkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe