ei keskity kadonneiden sijoitusten löytämiseen nimensä mukaisesti kun poliisin puoleen ei suositella käännyttävän?
Touhutaan vaan uusien sijoitusten kanssa ja vanhatkin capita sijoituksetkin on häviksissä tai ainakin oman käden ulottumattomissa.
Miksi EOK
4
336
Vastaukset
- 17+17
Mahtaako EOK ajaa muiden sijoittajien asiota kuin vaan voitolla olevien?
- 2+3
en tiiä, mutta Naudettava Seita huruukko hehkuttaa Eok Juntusta kansanedustajaksi,juntunen oli kertonut että jos olen minä olisin kansanedutaja niin nimen omaan hoitaisin kansan-asiota.Nii varmaan kuinkas sen Miedon Juhan kanssa kävi jätkä huuti suureen ääneen kuinka se tulee vaikuttamaan nimen omaan yksittäisen kansa edusta,katinkissat sielä on hiljaa kuin kusisukassa,ei käytä edes puheen vuorojansa.Prkleen ketkut kaikki
- Roy....
>ei keskity kadonneiden sijoitusten löytämiseen nimensä mukaisesti kun poliisin puoleen ei suositella käännyttävän?
Jos faktoista puhutaan, niin tiedän asian olevan sijoitusten löytämisen suhteen aivan päinvastoin ja missäs on ilmennyt, että EOK ei suosittele kääntymään poliisin puoleen?Olen pahoillani kyllä EOK suosittelee poliisin puoleen kääntymistä on oikein kaavakkeenkin tehnyt sitä varten missa perutaan aikaisemmin tehtyt rikosilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416