Hei! Auttakaa ihmeessä, kun haluan löytää itselleni koiran joka aidosti tykkää minusta ja minä hänestä. Rotua en erottele. Mielestäni se on kahden kauppa. Kun me tulevan koirani kanssa kohtaamme, niin tunne on molemminpuolinen! Etsin siis nuorta tai vanhaa, rotua tai sekarotuista. Ihan mitä vaan. Kertokaa missä voi käydä ostamassa / saamassa lopetus-uhan alla olevia tai muiden hylkäämiä koiria? Kaikki tieto on tervetullutta ja tietysti kokemukset vastaavista koirista kotona!!! KIITOS!
Kunnon koira!
1
230
Vastaukset
- Reparee
Minulla on 4 vuotias sekarotuinen narttu koira josta joudun luopumaan. Koiran nimi on Donna. Rokotukset on ja muutenkin terve ja nätti koira. Lenkillä Donna käyttäytyy useimmiten hyvin. Ongelmia on tullut vain joidenkin pyöräilijöiden tai sauvvakävelijöiden kanssa, mutta kunnon käskyllä ongelma hoituu. Vieraille se saattaa ensin murista jos henkilö pelkää koiria, mutta yleensä ihmisrakas. Donna on älykäs ja osaa perus käskyjen lisäksi muutamia muitakin käskujä. Koira on sisäsiisti ja se tarvitsee tekemistä lähes koko ajan.
Jos kiinnostaa niin laita sähköpostia [email protected]
Mutta haluaisin vielä varmistaa, että onko sinulla aiempaa kokemusta koirista ja minkälaisia menetelmiä käytät koiran kouluttamisessa ja minkälaisessa talossa asut. Koska Donna on 28kg ja n.50cm korkea vahva koira niin se tarvitsee jämäkän omistajan joka on tietoinen miten koira pidetään kurissa.
Kuvia koirasta voin myös laittaa sähköpostilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924